thnx voor het welkom ladies. Ik heb voordat ik van zoontje zwanger werd ook steeds in de nodtopics gekletst. Wel fijn. Dan kan je het er ook met anderen over hebben, aangezien de omgeving niet weet dat je er mee bezig bent, Tenminste hier niet. Laten we voor een hele roze lijst gaan! kunnen we met zn allen door naar het bevallingslijstforum...
Goed plan Wij hebben het wel aan wat mensen verteld maar hier kan je toch wat meer vragen en info opdoen, heerlijk!!
Haha ik wil ook wel bij t roze lijstje!!! Maar eerst nog maar een eitje he, anders wordt het zeker niets.
Mag ik er ook bij? Weet alleen niet wanneer nod is. Als mijn cyclus normaal is dan 5 mei ongeveer. Ik ben in ronde 5 zwanger geraakt, maar helaas door Anencefalie arbortus moeten doen op 6 april met 14 weken. Dus geen idee wat mijn lijf gaat doen. Nu weer ronde 1 denk ik? Of tel je verder, dus ronde 6
Hoi floor, fijn dat je hier mee komt kletsen. Mag ik vragen wat dat voor aandoening is die je noemde in je berichtje??
Ja hoor, het is een open schedel. Wessel (ons zoontje) werd geboren met echt alles erop en eraan (van iniminie piemel na iniminie nagebouwd) behalve zijn schedel, die had hij niet. Hij had dus ook niet kunnen overleven.
Maak net iets heel raars mee.. Kreeg in eens ontzettende kramp in me onderbuik stond er even krom van.. Daarna een klein beetje roze afgeveegd.. Ik dacht meteen aan een innestelling maar dat kan toch nog helemaal niet op 3dpo.. Nja misschien zijn me darmen wel gewoon van slag.. Maar vreemd was t wel haha xx
dat had ik vorige maand ook!!!! Ook op drie dpo!! Wil je niet ontmoedigen hoor, maar helaas was het bij mij niets :[
ja inderdad, maar wel vreemd he! Je wilt toch eigenlijk weten wat t is/was. Hoop voor jou toch een innesteling hoor. Btw ik verloor geen roze daarna, dus... We zien t over twee weken
Dankjewel! Wou vandaag gaan pendelen maar voel me niet zo lekker.. Ik denk dat ik morgen ga pendelen als ik een rustmomentje heb en me zoontje op bed ligt
Nja ik ga nergens van uit want denk eigenlijk niet dt dat nu al zou kunnen.. Maar goed we gaan het inderdaad over 2 weken merken haha .. Herinner het in iedergeval niet van me eerste zwangerschap ..
Ik heb de afgelopen 2 maanden ook 2 à 3 dagen na ei een bloeding gehad... Helaas niks! Bij mijn vorige zwangerschap ook