Wow wat een berichten vandaag gezellig Maar lees ook wat zorgelijke dingen, sterkte aan degene die een moeilijke periode doorgaan zelf of met een familielid. Ook gefeli aan de jarigen Eind deze week zit ik ook eindelijk opt wachtbankje... Succes allemaal!
Even snel. Miranda, gefeliciteerd met je verjaardag. Vandaag is mn oma ook jarig, 97, zijn we heen geweest. Hier is mn ei nog niet gespot door FF, zal wel weer pas dag 19 ofzo zijn maar blijven rustig door klussen Kom later weer reageren, zo eerst maar op bed! Weltrusten meiden.
Jeetje wat een vervelende berichten zie ik! Sterkte allen. Gisteren alleen vluchtig gekeken. Hier super mega veel slijmerig afscheiding. En dan is google niet fijn haha daar staat het als vroeg symptoom van zwangerschap. Terwijl de kans deze maand.nihil is. Nog 8 dagen tot nod.
@floor: wow wat heftig! Hopelijk snel een volgende zwangerschap. Ik zou het weer de 1e ronde noemen. Je begint voor mijn gevoek weer opnieuw. Je bent immers zwanger geweest!
Ook ei symptoom! Weet je zeker dat je ei al geweest is? Mss langere cyclus? Zou voor zekerheid nog even klussen Ik blijk ook laat ei te hebben!!!
Ja hoor, thee is nog warm.. Koekje erbij? Mijn moeder heeft toch een beroerte gehad (ze heeft een bloedpropje in haar hersenen) en geen Tia, "gelukkig" in haar rechter hersen helft dus primaire functies als bewegen en spraak en dergelijke zijn weer goed gekomen, maar ze heeft problemen met cijfers (tellen en telefoonnummers oplezen) dat is eigenlijk wat me gister opviel, verder is het nu testen en onderzoeken...
Kan dat in de loop van de tijd nog beter worden??? Enne mooizo...lekker warm theetje Dat koekje komt hopelijk over een aantal weken vanzelf wel
Mijn NOD mag verplaatst worden van 8 mei naar 6 mei. Daphnev85, 28 jaar, 4 de ronde, 1ste kindje, NOD 6 mei. dankjewel!!!
Ja dat kan spontaan (meestal binnen een week) of door revalidatie nog verbeteren... Ik heb (ter afleiding) cake gebakken
Hallo dames, Wat een verhalen hier! Iedereen sterkte met alles. Wij zijn inmiddels al een jaar bezig om zwanger te worden. Ik was op onze bruiloft zwanger, dit eindigde helaas in een missed abortion. Nu zijn we alweer in ronde 6. Mijn nod is 2 mei. Het rare is normaal heb ik de eerste 14 dagen van mijn cyclus last van mijn buik, nu heb ik af en toe lichte krampjes en mijn tepels doen zeer. Jaja als die eisprong voorbij is lijkt alles wel op zwanger zijn.