@ sanne, hoop inderdaad dat er nu wat gaat gebeuren, moet zo naar de gyn, dus ben benieuwd! ik laat het hier nog wel even weten @ maybe, ja, daar heb ik ook over gelezen, maar de gyn heeft het daar nooit over gehad? wel over clomid, maar omdat mn cyclus ineens weer langer werd, moest ik weer afwachten. ik weet het eerlijk gezegd ook niet meer, ik zal het straks eens vragen, dat afwachten ben ik echt zat aan het worden:x
@silly: ik zou het als ik jou was inderdaad gewoon vragen, vind het maar raar dat ze jullie dan niet helpen als jullie al zo lang bezig zijn. welk ziekenhuis lopen jullie?
Welkom "nieuwe" dames. Hopelijk voor ons allen roze aankomende maand. Ik heb echt nog nooit zoveel last gehad van mijn menstruatie als deze maand. Zoveel pijn terwijl mijn pijngrens mega hoog is. Hopelijk stopt het snel. Mijn cyclus is duidelijk aan het veranderen.
Hallo, ik kom me ook bij jullie vervoegen. Geen december 2013 kindje voor ons... maar mss wel een januari 2014 beebje! Zou leuk zijn, is de maand van mijn verjaardag Anyway, mijn NOD: 8 mei (indien zelfde cyclus als laatste) Daphnev85, 28 jaar, 4de ronde, 1ste kindje Dames.... SUCCES!!!
Hey, Hoelang ben je reeds gestopt met de pil? Ik heb deze menstruatie echt enorm veel pijn, normaal gezien voel ik bijna niets. Deze keer is het echt niet te doen. Kan dit nog 'ontpillen' zijn?
Nikaya, dat is waar Maar wij gaan er de volgende ronde "pas" voor. Saartje haha, dat hoeft toch niet Welkom nieuwe dames! Vandaag volgens mijn app mijn eisprong... Heb een ontzettend opgezette en pijnlijke buik net of ik ongesteld moet worden. zwanger ben ik niet en ongesteld hoef ik de 19de pas te worden. Kan dit van mijn eisprong komen?
♥ NOD- lijst 1 t/m 15 Mei 2013 ♥ 1. (7) : Charlotte23 (26 jaar) rond 1, 2de kindje Patty86 (26 jaar) ronde 1, 1e kindje Ajeetje (39 jaar) ronde 8, 1e kindje Mek11 (28 jaar) ronde 4, 2de kindje Silly31 (32 jaar) ronde 71, 2ste kindje Zwangels (30 jaar) ronde 20 (11de na vmk), 1ste kindje MamaEsther1986 (25 jaar), ronde 2, 2de kindje 2. (1) : Yasmin84 (28 jaar) ronde 3, 2de kindje 3. (1) : Nikaya (26 jaar), ronde 9 , 1ste kindje 4. (1) : Mart, ronde 9, 1e kindje 5. (2) : Wondertjes (31 jaar), ronde 5, 2de kindje Channie32 (34 jaar), ronde 26, 3de kindje 6. (1) : Maybe3 (25 jaar), ronde 31, 3e kindje. 6e ronde clomid 7. (0) : 8. (1) : Daphne85 (28 jaar), ronde 4, 1ste kindje 9. (2) : Miep84 (29 jaar) , ronde 2 , 2de kindje Marly87 (25 jaar) , ronde 12 , 1ste kindje 10. (0) : 11. (0) : 12. (0) : 13. (0) : 14. (1): Sanne2011 (29 jaar) , ronde 1 , 2de kindje 15. (1): Saartje5 (31 jaar), ronde 6, 1e kindje Datumloos. (0) : Illegaal: T o t a a l: 18 WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, dat gaat namelijk niet goed! Toegevoegd: Nikaya, Zwangels, MamaEsther1986, Channie32, Daphne85 ♥zwanger♥(0),ongesteld (0), MMM (1), negatieve test (0), twijfeltest (0), cyclus van slag (0), vlindertje, niets doorgegeven
Mischien komt het, omdat je ontpilt bent of bijna. Dat je nu gewoon een echte ongesteldheid voelt?...
Daphne hoe lang ben je gestopt met de pil? Volgens mij kun je best last doen over "ontpillen" hoewel dit bij de ene heel snel is en bij de ander langer duurt. Hoe was je menstruatie voordat je aan de pil ging? Had je toen ook vaak buikpijn? Misschien dat dit weer terugkomt? Ik heb de lijst aangepast dames. Hier na 12/13 jaar de pil in oktober 2010 de deur uit gedaan. Erna 1 maand "ontpild" en meteen een cyclus van 28 dagen. De eerste ronde iets bruinverlies op NOD, maar bleek toch zwanger Liefie ligt nu heerlijk te slapen in bed... Dus hoe lang je aan de pil bent geweest hoeft niets te maken te hebben met hoe snel je zwanger bent. Hopelijk is het nu weer snel raak, hoewel ik goed weet dat dit niet zo hoeft te zijn. Maar hopen mag altijd toch ?
Hmmm dat hoop ik dan maar Aangezien mijn cyclus een beetje schommelt... Laatste maanden 25-28-23 dus ik hoop niet nog korter en dat ik nu al ongesteld ga worden ofzo
Midden december gestopt met de pil, dus nu ronde 4. Ik heb wel wat last gehad in het begin (2 weken) hoofdpijn, duizelig en pukkeltjes op mijn rug (die blijven nu wel). Eerste ronde 32, daarna 43 en nu 34. Ik dacht nu wel ontpilt te zijn. Ik heb 10 jaar de pil genomen, daarvoor was ik onregelmatig en 1ste dag was ook pijnlijk, maar bijlange niet zoals vandaag. Ik dacht dat je alleen maar over ontpillen kon spreken zolang je cyclus niet opgang komt, of heb ik het verkeerd voor?
goedemorgen dames, helaas ben ik net ongesteld geworden 1 dag telaat dus ik kom me aanmelden voor deze lijst mijn NOD is nog niet zeker maar: Shy Girl(19jaar), 6e ronde, 1e kindje NOD 8 mei ik zet mezelf wel in roze en hopelijk brengt dat geluk, nu 3 dagen niet gerookt vandaag dag 4 en heb goede hoop dat dat geluk gaat brengen mits ik stoppen met roken volhoud!! liefs oh trouwens ik ben meestal tot me eisprong niet veel online op het forum. voor de rust die ik dan probeer te pakken
@ maybe ik heb 2 verschillende gyneacologen in het havenziekenhuis in rotterdam, de 1 beloofde na januari clomid en de andere wil steeds afwachten. vandaag had ik gelukkig die eerste weer en ik heb alles er even uitgegooid bij hem, dat ik het niet meer zie zitten om zo door te gaan, steeds naar huis gestuurd worden met, toch maar even afwachten deze cyclus, pff ik wacht al lang genoeg! :x gelukkig was hij het met me eens en heeft toch clomid voorgeschreven, ik wilde nog vragen naar dat waar jij vanochtend over schreef, maar was de naam kwijt, hij zei wel dat er verschillende medicatie is voor verschillende hormonale problemen, hangt dus een beetje van je waardes af zoals ik begreep... nou, morgen al beginnen en dan 5 dgn zo'n pilletje, weet nog niet zo goed wat ik hiervan moet verwachten, maar het geeft toch wel hoop, eindelijk en nu dan toch maar weer afwachten...