Hihi spannend Ajeetje. Misschien rare vragen maar hoe is je afscheiding? Hier nl ineens weer bijna heldere mega slijmerige afscheiding. Nu is het weer iets minder. Gisteravond soort lage rugpijn zoals bij menstruatie. De kans is nihil bij ons maar het is toch elke maand weer spannend. Jou nod is ook 1 mei toch? Ik heb meestal 1 a 2 dagen eerder al bruin of roze dus dat wordt vanaf het weekend weer wc papier checken. Nog een weekje... Succes met wachten.
Mek11 dit had ik vorige maand ook...dacht zou het raak zijn...tot ik er hier op gewezen werd dat dit ook ei symptomen zijn...ovu testen lieten zien dat ik een laat ei had! 7/8 dagen voor nod! Hoop natuurlijk voor je dat het raak is...zou ook rekening houden met laat ei!
Weet ik Wondertjes, maar mijn ei heb ik echt 17 April al gehad, geen twijfel mogelijk! Ik weet dat mijn lichaam me voor de gek kan houden, maar het "voelt" gewoon anders... ik ben dan misschien nog nooit zwanger geweest, maar vorige rondes had ik zoiets van... zou het? als ik iets voelde en nu is het meer een gevoel van ja hoor! Ik heb nog Kv 2 v5 liggen als dit gevoel blijft durf ik die het weekend al wel te gebruiken (zegt zij die zo tegen testen voor NOD is )
Simoontje123 ik weet zeker dat mijn ei geweest is.... Christina, nou dat heb ik dus ook,ik heb ook 4 dagen kramp onderin mijn buik gehad en dus 2 dagen daarvan witte slijm (oeps). Ik hoop dat het de innesteling is geweest. Saartje; ik was de nod datum vergeten....dat is 2mei.
Afscheiding is eigenlijk veel minder dan normaal. Wel heb ik nu een constant drukkend gevoel aan beide zijde van mijn buik halverwegen mijn heupbot, maar dan iets meer naar het midden. Mijn baarmoedermond blijft ook hoog zitten, terwijl hij vorige ronde voor mijn NOD naar beneden kwam. Lage rugpijn heb ik bij vlagen, maarja... zaterdag in de tuin gewerkt, zondag een hoop stress en maandag met een tas met kleding voor mijn moeder lopen sjouwen, dus zo raar is dat niet... Wel had ik gister ineens geen trek in de kip die mijn vriend klaar gemaakt had... als ik er naar keek werd ik al misselijk, dus heb alleen 2 broodjes kaas op... daar (via de whatsapp) nog bijna ruzie over omdat mijn vriend 's middags speciaal voor mij de keuken in was gedoken (hij heeft avond dienst) zodat ik dat niet meer hoefde te doen als ik uit het zieknhuis kwam en ik heb gister bijna 1.5 liter seven up op... terwijl ik normaal bijna alleen maar thee drink 's avonds, maar ook dat vond ik niet zo abnormaal omdat het steeds warmer wordt en ik dacht dat ik daarom geen behoefte had aan thee. Spannend is het zeker, maar ik persoonlijk heb er een goed gevoel bij...
Hoop het voor je Ajeetje! Zou echt top zijn! Ik was gister misselijk van de lasagne maar dat heb ik altijd, sinds ik er een keer ziek van ben geworden ik heb geen idee hoe mijn cyclus nu verloopt. Vanavond nog even klussen en dan het wachtbankje op denk ik
Ajeetje, spannend zeg...wanneer mag je testen? Ik ging gisteravond naar bed en was me aan het omkleden en had ineens zere tepels, vanmorgen een puist op mijn gezicht hahaha. Je gaat overal toch iets achter zoeken (voor mijn gevoel) maar ik besef ook heel goed dat je lichaam je enorm voor de gek kan houden.
Ik kon me niet inhouden vanochtend; mn eerste negatief. Ik gooi er maandag denk ik nog een test tegenaan.
Goedemorgen meiden, Ik voel me weer iets beter niet op en top maar goed maakt niet uit! Wat word hier veel gekletst ff lezen hoor haha gezellig!! Xx
@Wondertjes: Ja officieel is die rond 2 mei dacht ik. Vandaar dat ik toen gelijk naar dit topic gegaan ben. @MirandaV: Toch nog een fijne dag gewenst ondanks dat je je niet helemaal top voelt =)
BB88, je kunt niet een week van te voren testen en om teleurtstelling te voorkomen zou ik het maandag ook nog niet doen. Je staat zelfs op 3 mei voor je nod.