@ajeetje: wel lief van je vriend dat ie voor je kookt! ok al had je er dan geen zin in. @chocolaatjes: had je broer zeker vediend! Sister Act was leuk! Wel jammer dat de liedjes uit de film niet terugkomen in de musical. Hier mijn ei denk ik al geweest. Paar lichte streepjes gehad, maar gister weer bijna helemaal wit. Zou op zich ook wel uitkomen met de slijmerige afscheiding. Afgelopen dagen veel gehad. Nu weer wat minder. Nou ja, volgende maand gaan we gewoon weer om de dag klussen vanaf dag 8 tot dag 14/16. Dat werkte de vorige keer ook goed.
Bedankt meiden, met zo een kleintje thuis kan ik eigenlijk helemaal niet ziek zijn.. maar morgen gaat die een dagje naar opa en oma dus kan ik even wat slaap inhalen en dan zal t wel weer goed gaan @Ajeetje, spannend hoor! klinkt veelbelovend! Ik ga voor je duimen @Nieuwe meiden op t wachtbankje, gezellig welkom
Hey blondie, hoop het ook! Wil hier veel roze zien in de lijst!!! Ik probeer er rustig onder te blijven, zit nog maar op 4dpo. Maar heb al 2 dagen lichtje krampjes, zoals een ongesteldheid die er aan komt. Weet het wel, veel te vroeg voor symptomen, kan nog geen innestelling zijn, maar toch raar, heb ik nog nooit eerder gehad. Ook mijn temperatuur is lager dan andere maanden... Ik hoop het zo, iets in mij zegt dat het deze maand raak zal zijn. Ik hoop het zo voor iedereen! Op naar een roze lijst dames!!! Ajeetje, spannend voor je! Hoop dat je gevoel juist is! Succes met testen dit weekend! Ik ben zo blij met m'n 'vroeg' ei. Vriendlief heeft dit weekend zijn staartbeen gekneusd en sinds gisteren geveld met de buikgriep! Het arme schaap! Gelukkig heeft ie nu geen 'verplichtingen' meer
Al jankend schrijf ik dit bericht. 14 april ben ik ongesteld geworden en dacht zelf mogelijk een vruchtzakje te zijn verloren. Afgelopen week zijn we naar Wenen geweest en ik had ineens het gevoel dat ik zwanger was, dit aan manlief verteld, verklaarde me voor gek. Ik mezelf ook. Daarna heb ik een hele lichte bloeding gehad, die ik anders nooit heb. Dat zat me niet lekker. Dat heeft 2 dagen geduurd en toen was dat voorbij. Voor mezelf besloten thuis te gaan testen, dus: Vanmorgen ben ik gelijk naar de KV geracet en heb daar zwangerschapstesten en ovulatietesten gehaald. Thuis gelijk een zwangerschapstest gedaan en zag bijna gelijk een streepje opkomen. Dit bleef lichter dan de teststreep, maar een hele duidelijke streep. Nog maar een test van de KV, gebeurde hetzelfde. Verloskundige gebeld, word ik straks door teruggebeld (dit omdat ik 2 weken geleden belde, omdat ik dacht dat vruchtzakje te zijn verloren). Manlief gebeld, zat in een vergadering, belt ook zo terug. Ik heb het al wel tegen hem gezegd, moest het kwijt, hij was verbaasd . Het zat me nog niet zo lekker dat de teststreep lichter was als de controlestreep, aangezien ik dan nu 5 weken en 4 dagen moet zijn. Ik had nog een CB digitaal in de kast liggen, die er ook maar bij gepakt en die geeft 3+ aan. Ik ben nu dus gewoon zwanger. Ik ben nu verder zwanger dan ik in mijn vorige zwangerschap gekomen ben. Ik zit compleet te trillen als een rietje en ik geloof het nog niet. Dit is te veel omvattend. Ik heb zometeen een afspraak met mijn beste vriendin, maar wil het haar eigenlijk nog niet vertellen, maar ik weet niet of ik dat wel kan. WHAAAA. Sorry voor dit lange bericht , maar moet het kwijt.... Ik mag dus op roze
woww, gefeliciteerd meid! Ik snap dat het je allemaal overvalt.. misschien krijg je binnekort wel een echo om te kijken hoelang je precies bent.. Met kruitvattesten heb je tegenwoordig niet meer hele erge knallers hoor.. Heb je foto van je testen ?
GEFELICITEERD!!! Gewoon vertellen... als is het alleen maar voor de steun die je van haar kunt krijgen...
Je bent gewoon hartstikke zwanger joh ! Zoals ajeetje zei zou ik het ook gewoon vertellen voor de steun inderdaad en ik denk dat je er nu zo vol van bent dat je je niet in kan houden haha xx
Van harte gefeliciteerd Lieflief!!! Wat een verhaal! Snap dat dat allemaal even tijd nodig heeft om te bezinken! Je bent gewoon zwanger meid!!!!!!!!!!!
Gefeliciteerd Lieflief, geniet er lekker van! Laat het een goed teken zijn voor de overige meiden hier, op naar veel roze! Hier nog steeds geen ei gespot door FF. Snap er niks van. Had echt een knaller van een ovu test van de week en nu zijn ze weer zo goed als negatief. Ook slijmerige afscheiding is er niet meer. Dus denk echt wel dat mn ei geweest is. Maar mss komt het ook wel door mn temp, dat ie nu al 3 dagen 36,5 is... Voor de zekerheid blijven we nog wel paar dagen door klussen. Wil niet het risico lopen dat ik mn ei wel mis eventueel! Fijne dag meiden!
Sta ik net de haren van een klant te wassen krijg ik me toch steken in mijn rechter zij Nog een week wachten, zat vanmorge nog te denken of ik dinsdag 2 dagen voor NOD te testen ivm mijn 25 verjaardag. Mja na de negatieve test begin ik toch te twijfelen Wat een gedoe! en geduld! Het wordt steeds spannender op het wachtbankje
Gefeliciteerd lieflief!! Je testen zijn echt super duidelijk, geen twijfel over mogelijk! Ik ben deze maand dus voor het eerst begonnen met temperaturen. Ik had rond dag 20 m'n ei moeten krijgen, of in ieder geval een positieve ovu-test. Mijn testen zijn die week licht gebleven, dus ik ging er maar vanuit dat ik een laat ei heb gehad. Die dagen erna heb ik niet meer getest, omdat ik in het buitenland zat, en dus toch niet kon klussen. M'n temperatuur is wel direct omhoog gegaan, toen ik in het buitenland zat. Fertilityfriend denkt daarom, dat mijn ei eerder is gesprongen. Zelf weet ik het dus helemaal niet meer. Net de dag dat ik weer terug naar huis ging, heb ik een kleine bloeding gehad. Ik dacht zelf aan een ovulatiebloeding, maar het zou (misschien) ook nog een innestelingbloeding geweest kunnen zijn. Ik heb sinds 2 dagen veel ongi krampen steken, aan de linkerkant van m'n baarmoeder / eileiders. Eigenlijk vanaf het moment dat ik de bloeding heb gehad. Herkennen jullie dit symptoom?
Jeetje lieflief.......ik wil je wel feliciteren maar ik wacht liever even af meid....dat snap je vast.