Aan je FF te zien komt morgen ofzo wel je eisprong denk ik. Want vorige maand was die ook 3 dagen gelijk en daarna schoot de lijn omhoog. Ik ga niet voor NOD testen. De kans is al klein aangezien ik dag 9,10,16 en 17 alleen geklust heb. Ik dacht mijn eisprong te voelen op dag 17 maar zou wel heel toevallig zijn dat deze net nu 2 dagen later is. We wachten hier dus af tot tenminste 3 mei. En zoals ik net al zei.. Helemaal geen symptomen. Afgelopen maandag ineens weer mega veel helder slijmverlies. Dit is een zwangerschapskwaal maar ik reken daar niet op. M lichaam heeft me vorige maand echt voor de gek gehouden. Dat gaat nu niey gebeuren.
Ik dacht echt dat ik mn ei al gehad had, vanwege afscheiding en zo en steeds vager wordende streepjes op ovutesten (zonder echt positief te lijken). Maar vandaag getest en nu ineens een positieve test. Dus morgen mn ei denk ik. Op dag 15. Volgende maand voor het echie .
morgen is niet me eisprong(denk ik) want me ovutest is nog net zo licht als altijd vanmiddag (15.00uur ongeveer) dus ga er niet vanuit dat me eisprong morgen is hopelijk heb ik morgen WEL een positieve ovu test grappig me FF lijkt op die van vorrige maand dat ie zo loopt ..''.. en de vorige maand ook 36.5 36.5 36.6 36.6 en dan 3x 36,5 en nu 36.4 36.4 36,5 36.6 en 3x 36.4, zou bijna morgen echt me eisprong verwachten maar de test van vandaag was alsnog negatief (en bijna niet gedronken alleen koffie en nog een koffie,, tot aan de test tijd,, pfff ik hoop zo op een snelle positieve ovu test
Zo, alles weer bijgelezen! Hihi. Gefeliciteerd voor de zwangere(n)!! Wij klussen nog ff vrolijk verder haha.
Ik ben bang dat ik woensdag ga testen, 4 dagen voor NOD. Ik kan mezelf niet beheersen. Houdt het jullie ook zo bezig "bijna" de hele dag? Pff... Om gek van te worden! Die mannen die vinden het volgens mij allemaal zo spannend niet.. Gefeliciteerd Lieflief! Shygirl, ik duim voor jou.. En de rest! Nu op 5DPO. Heb echt een slijmslons (bah! Vies woord ) en wat krampjes, plopjes, emo en moe.. Maar dat had ik ronde 1 ook en toen werd ik kei ongesteld een week later. Ik wens iedereen een baby toe deze maand! Alle 81
lief dat je voor me duimt, en idd in je berichtje erboven was je hantekening verdwenen foutje in het forum denk ik kan gebeuren maar hij is terug! ik wens ook alle 1-15mei nod meiden een gezonde baby toe die blijft zitten waar die hoort!
@ shygirl Hij kan in eens gaan knallen he.. Dus alles is nog mogelijk !! Hier 6 dpo voel ook van alles pff maar ga er maar van uit dat t door me griepje komt we wachten rustig af ik heb gezegd dat ik pas op nod test maar vind toch wel erg moeilijk! Misschien woensdag... Haha Xx
Nou, zoals ik eerder liet weten om 7 uur en beetje bloed bij afvegen na plassen. Kan alleen eiprongbloeding zijn aangezien je voor een innesteling een eitje gehad moet hebben. Maar hoop natuurlijk op een heeeel vroeg ei en dat t wel innesteling was Maar voor alsnog gaan we uit van een eisprong bloeding. (schijnt dat deze ook vaker voor komen dan een innestelinsbloeding) net nog maar even geklust. Pff wel alle zeilen bij moeten zetten want vriend was erruggg moe. Nou ja is goed gekomen. Nu lekker slapen, morgen weer een drukke dag. Tot morgen meiden!
@shygirl mocht je ei later zijn begin volgende week, heb je ook nog kans als je er twee dagen voor hebt geklust he, misschien uitslapen zondagochtend samen Succes! @Lieflief van harte meid, wat ontzettend fijn! Dat geeft ons weer positieve energie! @Miranda V erg he dat wachten, ik zit ook 5 of 6 dpo en lijk ook steekjes te voelen. Snap t niet, ben keidruk en toch zit t maar in mn kop. Zou t deze maand denk ik dan? Misschien geluk na de HSG? Sterkte met wachten. @ iedereen succes/sterkte en weltrusten
Even snel meiden. Hier al sinds maandag elke avond beroerd, word ook steeds erger. Vandaag had ik echt zoiets van ga over mn nek. Maar gelukkig niet gebeurd. Hoop dat FF morgen mn ei spot, zou tijd worden, gezien mijn posi ovulatie test woensdag. Wij duiken zo ons bed in, kijken of we er nog wat mooie ogen aan kunnen breien (zo hebben we het er nu over, elke keer als we klussen, nou wat zullen we er nu aan breien... hahaha, beetje luchtig erover doen, misschien helpt het). Tot morgen en sweet dreams!
Goedemorgen dames, pfff nog geen ei hier volgens FF, snap er niks van en temp is flink omhoog gegaan vandaag met 0,4 graad. Zo eerst maar even douchen en werken. Fijne dag allemaal
Simoontje zelf nog nooit gehad maar het kan idd ... Een bloeding bij een eisprong. Lijkt me ook waarschijnlijker idd....aangezien je op dag 16 zit. Ing....misschien maakt ff naderhand pad een kruis?
WHAAA... ik kon me niet inhouden en ik krijg hem (nog) niet op de foto... maar ik heb wel degelijk een heeeeeel licht streepje en binnen de 5 min met kv 2 v 5! Nu hebben hubbie en ik afgesproken om te wachten tot NOD met nog een keer testen, dus zet me nog niet op roze aub, ff wachten op DE knaller!!
Super Ajeetje! Hopelijk blijft de beeb plakken. Zo zie je maar weer.... Je gevoel laat je niet in de steek... En die van je moeder ook niet. Een voorzichtige felicitatie. Hier nog steeds geen symptomen.....
Tof Ajeetje! Inderdaad lekker blijven plakken dan heb je binnenkort een superstreep! Aaaah nu kan ik ook bijna niet wachten en ik moet nog 2 weken! Opt wachtbankje zitten wij nu
Okay op mijn werk (heb de test gewoon mee genomen ) beter licht en ff de digitale camera gepakt ipv mijn telefoon... test is kv 2v5 We willen gewoon wachten ons principe is niet testen voor NOD en deze maand zijn we daar al 1x van afgeweken... (herstel ben IK al 1x van afgeweken)