Die is duidelijk zo ver voor NOD! Gefelciteerd hoor! Ik vind dit wel degelijk de 2e roze in de lijst :-d hoefde niet eens te turen
Super mooie test al hoor vind hem al best duidelijk hihi ! Voorzichtige gefeliciteerd !! Hopelijk gauw een knaller
Dank Dank... wij zagen het ook gelijk. Misschien ben ik te voorzichtig, maar ik ben natuurlijk niet zo jong meer en dan hoor je veel indianen verhalen over hoe moeilijk het allemaal zou zijn, dus ronde 8 is lastig om in te denken dat het niet alleen raak is, maar dat "het" ook nog eens blijft plakken... maar... het begin is er!!!
Ajeetje, wauwwwwwwww!!!! Jaloers nee hoor ik gun het je van harte. Hier rommelende darmen en winderig, bah, nou lekker even een rustig dagje op t werk. Vanavond personeelsfeest van mijn vriend vind ik nooit zo leuk. )
Van harte gefeliciteerd Ajeetje!!! Duidelijke test hoor...ik zie het tweede streepje op mijn telefoon zonder te vergroten!!! Wauw wat bijzonder dat je moeder het al zag!!!
@Ajeetje en Lieflief, gefeliciteerd. Sanne; ik denk dat mannen het op hun eigen manier spannend vinden en er mee bezig zijn. Het weekend ga ik weg dus zal niet veel kletsen hier, mijn nod is 2 mei maar ik ga maandagochtend al proberen.
Oh, Ajeetje wat spannend! Hier ook voorzichtig gefeliciteerd, ik hoor het wel wanneer je op roze wil! Mijn man is best wel zenuwachtig deze ronde door het gyn bezoek en omdat hij zelf dat eitje heeft zien zitten op de echo. Dit worden lange 2 weken!
Zo blij verrast als ik gisteren was, zo naar verrast ben ik vanmorgen. Ik ben behoorlijk gaan vloeien. Ben compleet kapot.
Ik heb nog niet echt buikpijn, gisteravond wel flink lage rugpijn. Ben nog niet weer naar de wc geweest. Ik durf niet zo goed. Ik houd jullie op de hoogte.
Ach jeee, wat ligt goed en slecht nieuws hier toch dicht bij elkaar... Ff in de gaten houden lieflief. Kan ook een bloeding aan de baarmoedermond zijn, of ist echt heel heftig? Ajeetje, van harte. Idd hopen dat ie blijft kleven! Hier spannend. Wachten op uitslag van zh. Ondertussen dacht ik gister toch echt bandenpijn te voelen en heb ik vandaag prikkels. Maar ik weet heeeel goed dat mijn lichaam dat behoorlijk kan manipuleren... We'll see...
Even een vraagje: mijn bmm is gesloten en zit volgens mij laag, dit heb ik nog nooit zo gevoeld....kan dat een teken zijn van zwangerschap?
Volgens mij kan je niet aan je baarmoedermond voelen of je zwanger bent.. maar dat weet ik niet zeker