Ik wel.. je kunt aan je BMM idd NIET voelen of je zwanger bent. @Shy girl... ik denk vroege innesteling... voelde vanaf zaterdag al wat rommelen en trillen in mijn buik, dacht eerst mijn darmen, kan heel goed innesteling zijn geweest
als ik dan standaard een hcg van 2,5 heb is hij maandag 5, woensdag 10 en vanmorgen 20 geweest... ongeveer plus minus...
haaij meiden.. ben een tijdje afwezig geweest.. vorige week midweek p vakantie geweest en deze week druk geweest met zh bezoeken en traktaties maken voor zoonlief die word morgen 5 jaar maar we zijn eindelijk opgeschoten in het ZH.. Vanaf volgende cyclus krijgen we IUI en de dosis clomid word verhoogd.. zit nu namelijk nog steeds p m,n eisprong te wachten grrr.. maar we zijn zo blij dat we na al die tijd eindelijk een stapje verder zijn
handige berekening Wat waren je kwaaltjes een beetje dat je dacht nou zou wel is zwanger kunnen zijn ?? (bijzonder trouwens dat je moeder het al zag aan je en aanvoelde..)
Zaterdag voelde ik iets trillen in mijn buik (bijna als een spiertje bij je oog wat trilt), zondagavond had ik een wat bruinige urine, en daarna af en aan lage rugpijn, kip die me niet meer smaakte en vlagen van misselijkheid. Ook heb ik een trekkend gevoel in mijn buik, halverwegen mijn heupbot, maar dan wat meer naar binnen aan allebei de kanten en ik wordt nu snachts wakker omdat ik naar de wc moet... en nu achteraf gezien wordt ik al drie dagen voor de wekker gaat wakker, terwijl ik normaal 1x snooz voor ik eruit ga.... oh ja en ik heb tandpijn (kan geen appeltjes meer eten ) en een dikke tong, maar weet niet of dat kwaaltjes zijn of dat dat toevallig tegelijk begon...
Simoontje: ondanks dat je niet veel zin hebt in vanavond, wens ik je veel plezier. Is het nog iets speciaals? Of gewoon alleen borrel en hapjes ofzo? JVS12: fijn weekend, waar ga je heen? Lieflief: oooow meid, wat rot. Hoop echt niet dat het mis is. Knuffel! Zwangels: kan wel, dat het een teken is van zwangerschap. Wel eens hier ergens gelezen. Maar hoeft niet perse. Vind je temp grafiek er wel goed uit zien trouwens! Nadia: wat balen meis. Veel succes de volgende ronde! Shy girl: dankje voor je reactie op mn temp grafiek. Dan wachten we het rustig af. We hebben in ieder geval erg goed geklust. Daar zal het niet aan liggen haha. Hoop dat je een positieve ovu test hebt straks. Lees net dat ie nega is, echt balen meis! Nogmaals sterkte met het verdriet om je vriendin, het is inderdaad echt een KLOTE ziekte! Maybe: gefeliciteerd alvast met zoonlief. Fijn dat er schot zit in de zaak mbt ziekenhuisbezoek enzo. Hoop dat het jullie helpt om snel zwanger te worden. Hier: nou het gaat weer lekker ben vandaag voor de 3e keer deze maand alweer gevallen. Knie was net weer geheeld en nu weer stuk. Grrr . Verder gaat het wel goed. Alleen heb zo last van misselijkheid sinds maandagavond. Elke avond last van en dan nog beetje smorgens en dan verdwijnt het weer. Heel vervelend.
ING: haha weer gevallen?! Tjonge jonge, haha beetje een stuntel ben je deze maand. Ennuuhhh die misselijkheid is misschien wel positief! Dat bedrijfsfeestje is omdat het bedrijf van hem 50 jaar bestaat, dus wordt wel groots aangepakt voor klanten en evt toekomstige studenten. De werknemers hebben gewoon een borrel met hapjes vanavond. Maar aangezien ik nu opeens zo'n hoofdpijn (hormonen?!) heb denk ik dat ik maar niet daar blijf en hem alleen wegbreng en kom halen. Beter denk ik
Ja indd, val anders echt nooit gewoon Maar ja, het is bijna mei dus dan is het hopelijk over haha! Hoop het dat het een positief iets is, maar het begon maandagavond en toen had ik mn ei nog niet gehad... Als je hoofdpijn hebt, lekker lui op de bank vanavond
Sterkte lieflief! Voor degene die al op rood moesten, hopelijk nieuwe ronde nieuwe kansen. Erg vervelend zeg
Voel me zo raar. Zwangerschapsymptomen kunnen het haast niet zijn maar ben licht duizelig en misselijk, steken in borsten en in schaamstreek en ontzettend borrelende darmen.
Sterkte lieflief! Dames die al op rood mogen, balen! Meer succes in de volgende ronde! Zou hier nu rond mn ei moeten zitten. Wel wat vage steekjes als altijd, maar normaal veel slijmverlies en nu niet..... Hmmm, hoop niet dat het een langere cyclus gaat worden... Al dames die bijna gaan testen?
Wat wordt er hier gezellig veel geklets zeg het is bijna niet bij te houden. Lieflief heel veel sterkte ik hoop dat er niks aan de hand is! Hier vandaag 10 dpo wel een temperatuur stijging maar vanmiddag tijdens afvegen rozige afscheiding. Dat heb ik wel vaker voor mijn nod gehad dus ik ben bang dat me ongie snel in aantocht is