Ik denk een bitter droog gevoel? Bloedachtig? Ik heb zelf allemaal kwaaltjes terwijl dat nog niet zou kunnen tenzij ik toch menei veel eerder heb gehad. Ga ervanuit dat het toeval is. Lage rugpijn, opgeblazen onderbuik, af en toe duizelig bij opstaan. Vaag Eergister biefstuk op bedacht ik me net, niet handig, of hoef ik daar nu nog niet op te letten?
hallo meiden, spannend weer richting nod, ik hoop op heel veel roze deze maand! ik voel me een beetje onzeker deze maand, heb voor het eerst clomid gebruikt en had een prachtig ei van 21mm die op springen stond op cyclusdag 13 (5 dgn eerder als normaal) ik zit nu op cd 24, en heb de hele week last gehad van kwaaltjes, gevoelige tepels, last van steekjes in buik en heeeeeel erg vrolijk, maar vandaag helemaal niks meer.....snap er niks meer van. zouden die kwaaltjes door de clomid kunnen komen? ergens wil zo graag geloven dat ik zwanger ben, maar durf ook nog niet te testen, omdat het nog zo vroeg is. wat is dat wachten toch vreselijk...
Dat kan nu echt nog totaal geen kwaad! Na nod bij positieve test is vroeg genoeg...er is toch nog geen bloedband! Wel zeggen ze dat het beter is als je zwanger wil worden te leven zoals je zou doen als je zwanger bent!!!!
Lieflief: heel veel sterkte meid, knuffel! Zwangels: had het al gezegd, maar balen van je nega test. Hoop op maandag of dinsdag 2 mooie streepjes te zien! Hier: heb FF ingesteld op basis van mn positieve ovulatie test. Nu zou mijn ei dus op dag 18 zijn geweest. Op basis van mijn temp gaf ie nog steeds geen ei aan. Temp stijgt wel iets. Zie mijn kaartje (even op mn banner klikken). Zou nu dus op 3 dpo zitten. Als mn temp morgen weer wat hoger is dan zet ik de instellingen weer even terug om te zien wat FF dan aangeeft. Kan alle kanten op, want mn kaartje is ook gewoon niet te vergelijken met de vorige 2 maanden, nu is het veel gelijkmatiger qua temperatuur. Duik nu de tuin in, vijver schoonmaken! Fijne dag meiden! PS heb trouwens ontzettende jeuk aan mn tepels, wel vaker gehad maar nu is het wel heel erg... Zo iritant haha!
Het is een beetje een bloedsmaak. Net zoals vroeger.. Als klein meisje heeft iedereen wel eens aan het klimrek gelikt, haha. Dat was het eerste waar ik aan dacht.
Ja dat gevoel ken ik wel! Alsof ik gister veel gezopen heb.. @zwangels balen van je negatieve test! Maar wie weet over paar dagen toch nog twee strepen! @hier gaat t wel beter al gelukkig.. Alleen merk net iets wat me niet bekend voorkomt.. Ik breng me zoontje naar bed .. En met optillen zat die tegen me borsten aan en dat was ontzettend gevoelig.. Nog een weekje
Fijn Miranda dat t wat beter gaat met je zoontje. Altijd zielig zo'n kleintje als ze ziek zijn. Even vraagje aan jou: Vorige rondes had ik altijd gevoelige tepels na eisprong. Das nu twee of drie dagen geleden en voel nog niets?!?! Niet dat ik denk nu al wat te kunnen voelen van symptomen ofzo. Maar je wil toch altijd alles kunnen verklaren.
Me zoontje was niet ziek hoor.. Ik was zelf ziek haha maar gaat wel beter Nja is zo moeilijk he meis.. Het zou kunenn maar kan er niet veel zinnigs over zeggen nu..
Die metaalsmaak heb ik trouwens ook.. Word er smorgens mee wakker en pas na aardig wat gedronken te hebben is t weg
Ik heb ook nergens last van. Geen zere boobs. Wel wet hoofdpijn, maar heb ik vaker. En rommelende darmen maar heb pas. Dus kan nog alles verklaren. Hahaha mun lijklf houd me nog niet voor de gek
Hier gespannen (.)(.) en vooral pijnlijke tepels!!En pijn in me liezen. Ik weet niet of dit nou nog een staartje is van mijn eisprong maar goed daar gaan we de komende dagen achterkomen..!!
Ja het kan alle kanten op altijd....je kan van alles voelen en je bent zwanger of helemaal niks en je bent zwanger. Stom lichaam hahahaah
Manlief is aan t werk belt die of die ff testen mee moet nemen.. Nou doe maar niet haha anders kan k me weer niet inhouden...
Haha goed van je Miranda Hier druk bezig in de tuin maar wat een rot werk om die vijver schoon te maken zeg, pfff
Haha ja goed he t liefste zou ik elke dag testen haha maar vorige maand al zoveel versleten .. Wil op ze vroegst donderdag testje doen denk pas woensdag halen haha Ah ja lijkt me ook een klote werk zo n vijver schoonmaken enz.. Maar nja moet ook gebeuren toch haha
Poehhh pas 5dpo en begint nu al te kriebelen van de spanning van het wachtbankje... Dat gaat een lange worden...