Jeetje heb een dagje niet gekeken en gelijk 5 pagina's erbij. Wat leuk om te lezen allemaal. Alle nieuwe dames. Welkom. Silly succes met de Clomid. Sanne succes met stoppen met roken. Rook zelf al 4 jaar niet meer. Volgende week echt klussen. Al gaat dt niet altijd goed. We hebben daardoor ook spullen voor zelfinseminatie achter de hand. Iemand daar ervaringen mee??
Geen ervaring mee. Bleh, vandaag gezeur op het werk en nog eens mega last van mm regels waardoor ik echt ongenietbaar ben voor mijn omgeving!
@ajeetje goed nieuws! hopelijk ook zwanger raken deze ronde WIJ ALLEMAAL trouwens allemaal op roze in mei! @patty de sperma opvangen in een steriel bekertje geloof ik en 10 minuten op lichaamswarmte houden zodat het wat wateriger word tussen je benen bijvoorbeeld en beetje rond laten draaien in het bekertje (niet schuddend) en dan met dat spuitje/slangetje inbrengen zo dicht mogelijk bij je baarmoedermond. (zelf nooit echt gedaan ik heb heel veel gelezen voor afleiding)
Ja ik ook voor jou wondertjes! Ik heb veel pendels voor mei.. En zat net te kijken heb ik twee keer kans in mei.. 3 mei een nod mocht het niet raak zijn heb ik 31mei weer een nod.. Dus laat de maand mei een ROZE maand voor mij zijn.. EN VOOR JULLIE ALLEMAAL NATUURLIJK !
Heb wel voor mezelf besloten, ook samen met mijn man. Dat we niet meer voor nod testen. Heb deze ronde veel te veel verspilt.. (zegt ze zo makkelijk...haha )
Helaas jij ook weer hier (niet rot bedoeld, maar dat begrijp je wel ) Als je het mij vraagt geen onverstandig besluit... alleen bedoel ik niet vanwegen de koste...
Nee bij ons ook niet voor de kosten maar gewoon voor de onzekerheid.. Heb nu gewoon zoiets van of ik word ongesteld op dag 29 en zo niet doe ik dag erna een test.. knaller of bloed.. Misschien beetje nuchter bekeken maar zo is het wel.. Elke keer dat in het licht kijken of ik wat zie rare fratsen uithalen enz.. geen zin meer in gewoon duidelijk of niet. Ben zoiezo wel blij dat me cyclus nu netjes is en ik me ei kan voelen. Ben ergens gewoon beetje blij dat ik ongesteld ben geworden op deze dag.. gek he? Omdat ik zo onregelmatig was bij me zoontje.. eerste cyclus was toen al boven de 60.. dus had er geen goede hoop in maar toen ik me ei voelde was k blij.. Denk dat het ook komt omdat ik bij me zoon 8 jaarofzo de pil geslikt had en nu net aan 5 maanden
Aantal jaar geleden bij mij onderzocht en ziet er allemaal prima uit. Bij mij moet er ook niets in de weg staan. Ibuprofen en diclofenac mag ik niet. Ik heb een nier aandoening. Ik gebruik andere (zwaardere) pijnstillers. Helpt gelukkig wel. Ja ik neem dus express rond eisprong tot na NOD geen pijnstillers in vanwege eventuele zwangerschap. Vandaar dat ik eerst een aantal dagen lag te kramperen van de pijn. Nu ik weet dat mijn menstruatie er is neem ik ze wel in.
heel slim en welkom meis. had gehoopt je hier niet te treffen. Nu met frisse moed op naar de volgende ronde
Hier denk ik vandaag de laatste dag op rood en daarna kunnen we weer gezellig klussen komt heel mooi uit deze maand, want mijn aanstaande hubbie heeft precies tijdens mijn vruchtbare periode dezelfde dienst als ik. Dus gezellig samen opstaan, naar het werk en gezellig weer samen naar huis... en idd MirandaV gewoon testen na NOD, je kunt voor NOD wel al eem tuur streepje hebben maar dat hoeft nog helemaal niets te zeggen en de stress die dat met zich meebrengt is ook helemaal niet goed voor je...
heerlijk joh. gaan met die banaan (pun intended) haha Bij mij zit het er ook bijna op volgens mij. Dus kunnen wij ook verder. Mijn vriend heeft wisseldiensten (meestal avond) maar ik werk vanuit huis en maak mijn eigen tijden, ook handig
Ik mag me hier ook weer melden, vandaag ongi geworden. Vouwtje72, 40 jaar, ronde 16 (2e na MK) NOD 8 mei Succes allemaal en hopelijk een mooie roze lijst in mei
Huh ik ben maar 1,5 dagen ongesteld geweest. Tenminste helderrood en daarna alleen bij afvegen beetje bruin slijm.
hoi dames mag ik ook op de lijst dit onze tweede ronde voor ons derde kindje en ik ben 30 jaar !!! succes allemaal deze ronde hoop dat er volgende maand veel op roze komen te staan !!
Oo dat komt inderdaad goed uit voor jullie dus dat moet wel goedkomen hihi, en inderdaad je kan al eerder een licht streepje hebben maar kan nog zoveel misgaan en de stress die dat met zich meebrengt is ook niet goed succes deze ronde !! We gaan voor roze