Hier nog 1 keer sliertje roze in slijmafscheiding gehad en 1x beetje lichtbruin...nu niets meer...sorry voor de details Langgggg wachtbankje
Nee ik heb altijd mega pijn en dat begon woensdag, die pijn is heel herkenbaar voor mij dus 2 dgn later lijkt me onwaarschijnlijk maar goed wie weet
Ja zeker spannend kan ook niet helemaal plaatsten waar t vandaan komt maar oke haha voor jou ook spannend zie ik!
Weet je wat zo stom is meiden.. Die symptomen allemaal, voelen eigenlijk allemaal hetzelfde als bij een naderende ongi. Iedereen heeft ook weer totaal iets anders, ook qua temp, qua sterkte van de ovu- testen, lengtes van de cyclus... Er is niks om je echt aan vast te houden, behalve een positieve test. En daar moeten we zooooo lang op wachten! Maakt volgens mij ook niet uit hoe lang je nou bezig bent en of het voor een eerste, tweede, derde of tiende kindje is.. Het verlangen is er gewoon en dan vind ik het zo KAK! dat je lichaam je voor de gek kan houden... Zou zweren dat ik nu zwanger ben, terwijl ik goed over 20 minuten weer helemaal het tegenovergestelde kan denken. Hebben we allemaal last van volgens mij. Rare kerels, die vrouwen (zegt mijn vader altijd haha!) Voor de een zijn pijnlijke borsten voor NOD een teken van naderende ongi, de ander is er zwanger mee.. Zo ook met temperatuurdalingen, wel of geen veegjes bloed na je ei.. Ik hoop dat we allemaal op roze gaan! Ik hoop het echt voor jullie!!
Amen! Haha Nee je hebt helemaal gelijk meid Vrouwenlichamen? Rottingen zijn t.. Laten we allemaal hopelijk op roze gaan! Ik duim voor iedereen
Meiden, ik denk dat ik jullie voor vandaag ga verlaten. Ben kapot! Vl ligt al te slapen (die moet ik om 8 uur wakker maken, dan gaat ie nog even in de tuin bezig). Ik ga zo de keuken even doen, douchen en op de bank, als ik mn ogen dicht doe slaap ik denk ik! Fijne avond allemaal!
Rustig avondje hier op het forum dan. Want ik ga jullie ook verlaten. Er komen zo vrienden bij ons borrelen. En om half elf gaan we naar de grote improvisatie show in Tilburg! Leuk leuk!! fijne avond dames, en tot morgen.
Oh wat leuk maar wat is half elf laat!! Of bedoel je morgen ochtend haha maar in iedergeval veel plezier!! Xx
Haha nee vanavond 22.30 uur. De vroege voorstelling was vol geboekt. Idd laat, maar dan kunnen we daarna meteen door naar de stad. Daar nog wat na praten.
Hier ook een drukke dag gehad....samen met manlief in de tuin bezig geweest, we moeten opnieuw bestraten. Zonet even gauw naar de winkel, was ik mijn portemonnee vergeten!!! Wat een blonde actie! Hoop maar dat het een kwaaltje is Nu lig ik languit op de bank, want ben kapot!