En wat doe jij Míranda?? Ik ben ook lkkr thuis en lig met de i-pad op de bank Rustg avondje hiero, ik moet morgen weer werken dus blijf heerlijk thuis. Ik vind dat sowieso geen straf
Wat een gezellige drukte.... Hier ook op de bank. Niks bijzonders.... Er komt niets op tv bahbah Ik ga mezelf symptomen wijsmaken haha ben me tepels al aan het afspeuren voor aders hihi ik zie wel wat maar weet niet of ze altijd zo zijn. Morgen alweer zondag... Dagje dichtbij NOD. Morgen hele dag van huis dus weinig tijd "ermee bezig te zijn"
Weet je wat ik net gedaan heb??! Kreeg van VL een Milka Chocoladereep en die heb ik opengescheurd, binnen 2 minuten HELEMAAL OP!! gegeten. En het was zooooooo HEERLIJK!!!!!!!! Zit te trillen op de bank van de koude rillingen. Ben gisteren overgestapt naar andere (zwangerschapsvriendelijke) bloeddrukpillen en daar heb ik denk ik last van.
Nou hier zijn mijn plannen... NIETS haha.. Manlief kijkt nu voetbal en ik lekker met de laptop op schoot.. Beetje hier op de site speuren haha.. Heerlijk rustig dagje.. morgen ook helemaal niks!
Oh heerlijk dat ge(vr))eet! Ik at vanaaf 2 frik en 1 kipcorn en patat Oh ja je bloedruk kan je flink beïnvloeden! @miranda ik ook lekker neuzen en lezen
Heb jij de M&M's al meester gemaakt? Of niet in huis, haha? Dan stuur ik digitaal wat chocolade! *gooit overgebleven kruimels naar Miranda*
Haha hier ook vanavond patat kaassoufle en 2 frikandellen en het was heeeeeeeeerlijk haha Gezelligg dus ookal zijn er veel dames weg wij kletsen gezellig verder
Ik zei ik woon dichtbij en ben in alle haast mijn portemonnee vergeten, kan ik mijn boodschappen bij u even laten staan? En gelukkig mocht dit
Haha *lacht om je berichtje* Nee heb ze toch niet in huis pff.. BALEN! Maar de kruimels zijn heerlijk hoor.. haha
Ik ga de iPad wegleggen... Ik krijg haast testdrang hihi heb ineens steekjes bij me schaamlippen (of verbeeld ik me dit pff) en ben misselijk maar dat kan ook door eten komen pfff Fjne avond allemaal en morgenochtend kom ik kijken of er misschien toch testers geweest zijn hihi. Hier gelukkig niets in huis!
Hahhaha! Had ook al friet op. Wat zijn we weer goed bezig dames!! Bloeddruk was al een bestaand probleem voor 1e zwangerschap. Verloskundige te laat aan de bel getrokken bij het ziekenhuis, waardoor ik met 20 weken opgenomen ben. 13 lange weken van onzekerheid en pillen, pillen en nog eens pillen verder, werd ik met acute HELLP en een gescheurde placenta op 32 weken, middels een keizersnede moeder van een zoon! 39cm - 1640 gram Nu... 3 jaar later, durf ik het weer aan (met nieuwe partner). Vader van mijn zoontje kneep ertussen uit, na 3 maanden. Vond het allemaal "te zwaar" een prematuur en het gezinsleven in het algemeen. Heb het een jaar alleen met mijn zoon prima gered en nu heb ik een SUPER vent! Daar wil ik dolgraag een tweede kindje van. Opletten geblazen dus, want die bloeddruk mag niet nog eens zo hoog oplopen... Vandaar dat ik nu al wissel naar zwangerschapsvriendelijke betablokkers. *sorry als iemand dit bericht nu voor een tweede keer leest, aangezien ik het begin vorige maand al eens plaatste bij het voorstellen".
Heel genant! Kon me zelf wel voor mijn kop slaan.... Moet vandaag ook veel plassen trouwens. Net 1 pak lange vingers opgegeten! Erg slecht want wil niet meer snoepen.
Ja we kletsen vrolijk verder. Ik had na de zomervakantie vorig jaar, een boodschappenkar vol en de dame had alles keurig aangeslagen, pinpas niet bij me!!! Ik neem namelijk nooit alle pasjes mee op vakantie en had dus alleen me pinpas in een speciaal portemoneetje, maja die lag thuis Gelukkig mocht ik de kar laten staan om me pas op te halen
Heftig zeg!! Maar fijn dat je weer een lieve man gevonden hebt!! Alleenstaand en een baby lijkt me best zwaar
oeh heftig meid.. pff.. Gelukkig heb je nu een lieve man waarmee je het weer aandurft!! Inderdaad ff de bloeddruk in de gaten houden zodat t niet nogmaals gebeurd..
Jaa ik hoop het ook haha.. zit alleen maar in de kasten te neuzen voor wat te eten haha!! snaaaaien... maar stom van me want dan eet ik wat en erna ben ik misselijk en heb ik spijt haha