Hier weer roze bij afvegen verdunt met afscheiding...weet het niet meer hoor...had dit bij mijn zoontje met regelmaat tot maand of 6 zwangerschap...maar 2 maanden geleden ook een aanloop van een week naar ongi gehad met verlies en toen mega heftig ongi met krampen...Pfff wat is dit frustrerend zeg...durf er niet meer op te hopen dat het iets goeds betekend...
Als ik t eerste deel van je bericht lees denk ik oh ja misschien innestelling maar kan je wel begrijpen dat t moeilijk voor je is omdat je het twee maanden geleden ook had.. Maar kom positief blijven! Iedere maand is anders
Ja dat weet ik, lag zelf kantje boord als pasgeboren baby. Ik kreeg wel toen ik geboren was antibiotica maar dat zal dan natuurlijk zijn omdat mijn moeder het niet tijdens de bevalling heeft gehad (ik werd na de bevalling in het ziekenhuis besmet. Nou hopelijk zal dat dan maar de enige keer zijn voor antibiotica. Rest van zijn/haar leven niet.
Gooooedemorgen. Wat een geklets gisteren van jullie zeg! kan wel merken dat voor veel de NOD eraan zit te komen Hoop echt dat alle genoemde kwaaltjes en symptomen een zwangerschap betekenen, wij gaan niet voor oranje, maar voor roze Ik was vanmorgen wat weeig/misselijk toen ik ontbijt ging pakken. En heb al 2 dagen vreetbuien maar kom geen gram aan. Heb wel griepverschijnselen gehad vorige week dus miss zet dat alsnog door
Hoi allemaal, ik las hier al even mee, maar zou ik ook op de lijst mogen? Ik zit nu nog in het 15-30 april topic, maar schuif met mn lange cyclus vast door hiernaartoe Maria87, 25 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cyclus van slag Dankjewel! En natuurlijk heel veel succes allemaal, ik hoop op veel roze!!
Hey dames! Heb ik nog iets gemist? Even niet kunnen kijken en moet zoveeeeel teruglezen! @lieflief: gefeliciteerd! Lees het dus nu pas!
Nou het roze bij afvegen houd maar niet op en dat op 6dpo...ben heel bang dat dit begin van mijn ongi is en mijn lf dus te kort is om weer zwanger te worden...verdrietig nu...slopende dagen tot duidelijkheid!!!
Dames: Ik zie dat de teststress toe gaat nemen. Ik zal duimen. Hier even een update: Vrijdagmiddag is het bloeden gestopt en 's avonds weer wat begonnen. De vk gaf aan dat het beide kanten op kon gaan, maar het hele verloop bij mij is wel wat raar, dus waarschijnlijk is het mis. Ik krijg 6 mei een echo. Gisteren alleen licht bruinverlies gehad en nu niets meer. Ik heb ook geen krampen. Ik weet zelf niet meer wat ik moet denken. Er is wel weer wat hoop gaan gloren, maar wil daar niet teveel aan toegeven. Daarnaast heb ik wat symptomen, maar die kunnen ook heel goed van de spanning komen: misselijk, last van de darmen en moe. Vanmorgen nog maar een keer getest, test lijkt iets lichter nu hij helemaal is opgedroogd, maar de controlestreep is ook lichter. Ik weet niet goed wat ik er van denken moet. Het blijft afwachten. Dames: Succes met nog even wachten
@lieflief: o sorry dat heb ik dus niet gelezen.. Spannend dus voor jou. Zal voor je duimen dat het gewoon goed blijft gaan! Knuffel
hallo, mag ik mij op het laatste moment nog aansluiten? Ik verwacht op 2 mei mijn NOD. ronde 25 eerste kindje. Ik gebruik Clomid 150mg. wil niet te veel hopen, maar af en toe lijkt het erop dat ik zwanger ben ( kan ook tussen mijn oren zitten)
de klachten die ik de laatste dagen heb zijn * weeig in de ochtend * moe * steekjes in mijn onderbuik ( schaamstreek) * af en toe pijnlijke liezen ( of soms maar aan 1 kant) Het is echt afwachten, en ik hoop dat ik het red om niet voor die datum te testen ( ben een beetje ongeduldig).
Ff een dagje niet geweest en kijk hoeveel pagina's erbij gekomen zijn... Gister grootse plannen om de tuin af te maken en naar een verjaardag te gaan, maar heb de hele dag op bed gelegen. Mega buikkrampen en verschrikkelijke hoofdpijn. Vanmorgen opgestaan en af en toe nog wat steken en krampjes, maar verder lijken alle kwaaltjes verdwenen?!?