hoi meiden Is er nog een plekje voor mij? Mijn NOD is op 2 mei Ik heb wel al 2x getest maar dat was nega ik voel me wel echt zwanger veel dingen had ik bij de eerste 2 ook! Spannend dus
@ lieflief, sterkte! ik hoop dat alles toch goed blijft gaan, en hopelijk is het snel 6 mei en krijg je je echo! Voor alle andere dames: sterkte met de testspanning, hou vol en ik duim voor veel roze!
Sterkte lieflief! Welkom nieuwe dames! Ik heb een slechte dag vandaag, erg moe en duizelig met vlagen van misselijkheid. Dit had ik 2 maanden terug ook toen we nog. Niet echt bezig waren en toen werd ik 2 weken later heel zwaar ongesteld, de huisarts dacht toen aan een hele vroege miskraam gezien de klachten. Maargoed nu denk ik dus het sluit aan bij zwangerschapssymptomen maar dat zou betekenen dat mijn ei eerder is geweest. Mocht het deze maand toch niet zo zijn, ga ik daar volgende maans wel op letten en rekening mee houden
Ik ben er niet gerust op... heb (nog) geen bloed verloren, maar die mega buikpijn... hubbie was in staat me naar de seh te brengen... morgen maar langs de ha...
Oh wat vervelend! Maar je hoort vaak dat zwangere dames in t begin veel Kramp hbben dat heb ik by de eerste ook gehad..
Pff wat geklets hier Ik ben weer bij gelezen! Hoe gaat het met alle dames?? Hier veel rommelende darmen en pijn in me liezen
Kan er heel goed bijhoren Ajeetje...maar begrijp heel goed dat het vervelend en spannend is! Houd je ons op de hoogte???
Ajeetje, ws hoort het er gewoon bij. Kramp is wel echt een symptoom. Zit het thv je darmen misschien?
Gek hè dat je er soms zo van overtuigd bent dat het deze keer wel raak is! Mijn lijf is daar ook erg goed in..... Heb nu ook echt t idee dat het raak is Marja zeker weten duurt nog even..... Ik wil testen!!! Haha ben vreselijk ongeduldig
Moeilijk, he, dat niet-testen! Ik zie in je handtekening dat je ook een llange cyclus hebt, vervelend! Heb je dat al lang? En ben je ermee naar de ha/gyn geweest? Ik hoop voor je dat je lichaam gelijk heeft en je straks een mooie positieve test hebt
Ja erg vervelend is het, hier nog 1 die niet kan wachten om te testen haha! nog heeel even geduld.. Balen van je lange cyclus !
Nou dames ik kon me gewoon niet inhouden en heb een test gedaan pff veel te vroeg i know.. maar toch lijkt t alsof er een ontzettend licht roze streepje staat.. ik zie hem wel maar kan hem zoooo moeilijk op de foto krijgen.. ben t wel aan t proberen haha! Morgen nog 1tje doen met ochtend urine.. STOMSTOMSTOM..
Nja ik heb me best gedaan.. op me telefoon is dit de duidelijkste nu maar kijken hoe die op de laptop is haha.. Vind mezelf weer zo stom dat ik me niet in heb kunnen houden!! grr
Hallo allemaal, Ik heb afgelopen vrijdag mijn eisprong gehad. Sinds vandaag enorme steken in mijn onderbuiken en mijn liezen. Dit zijn echt van die symptomen volgens mij die je gaat voelen als je ze wilt voelen, maar ik heb hier normaal gesproken nooit last van. Ik kan toch niet nu al (twee dagen na eisprong) last hebben van eerste symptoompjes??
Zet hem even in negatief anders MirandaV...dan weetje het zeker...zo zo niets eerlijk gezegd...hopelijk staat hij er wel echt