NOD lijst 1 t/m 15 mei 2013

Discussie in 'NOD forum' gestart door Sanne2011, 29 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wondertjes

Wondertjes Bekend lid

19 sep 2011
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben je bang dat er iets niet goed is Ajeetje???

2. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    hoi meiden
    Is er nog een plekje voor mij?
    Mijn NOD is op 2 mei
    Ik heb wel al 2x getest maar dat was nega ik voel me wel echt zwanger veel dingen had ik bij de eerste 2 ook!
    Spannend dus

3. Maria87

Maria87 Niet meer actief

@ lieflief, sterkte! ik hoop dat alles toch goed blijft gaan, en hopelijk is het snel 6 mei en krijg je je echo!

Voor alle andere dames: sterkte met de testspanning, hou vol en ik duim voor veel roze! :)

4. Willemientje

Willemientje Bekend lid

2 apr 2013
    597
    3
    18
    NULL
    Sterkte lieflief!

Welkom nieuwe dames!

Ik heb een slechte dag vandaag, erg moe en duizelig met vlagen van misselijkheid. Dit had ik 2 maanden terug ook toen we nog. Niet echt bezig waren en toen werd ik 2 weken later heel zwaar ongesteld, de huisarts dacht toen aan een hele vroege miskraam gezien de klachten. Maargoed nu denk ik dus het sluit aan bij zwangerschapssymptomen maar dat zou betekenen dat mijn ei eerder is geweest. Mocht het deze maand toch niet zo zijn, ga ik daar volgende maans wel op letten en rekening mee houden

5. Ajeetje

Ajeetje Bekend lid

20 dec 2012
    559
    0
    0
    Full time HSE Manager en part time crea bea
    Rotterdam

Ik ben er niet gerust op... heb (nog) geen bloed verloren, maar die mega buikpijn... hubbie was in staat me naar de seh te brengen... morgen maar langs de ha...

6. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    Oh wat vervelend! Maar je hoort vaak dat zwangere dames in t begin veel
    Kramp hbben dat heb ik by de eerste ook gehad..

7. Ajeetje

Ajeetje Bekend lid

20 dec 2012
    559
    0
    0
    Full time HSE Manager en part time crea bea
    Rotterdam
    Pfff ... niet leuk... hoop dat dat snel over is...

8. Klein

Klein Fanatiek lid

4 jan 2009
    1.405
    1
    0
    Pff wat geklets hier :)

Ik ben weer bij gelezen!

Hoe gaat het met alle dames?? Hier veel rommelende darmen en pijn in me liezen

9. Klein

Klein Fanatiek lid

4 jan 2009
    1.405
    1
    0

Erg spannend!! Ik duim voor je!! Hou ons op de hoogte!

10. Wondertjes

Wondertjes Bekend lid

19 sep 2011
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan er heel goed bijhoren Ajeetje...maar begrijp heel goed dat het vervelend en spannend is! Houd je ons op de hoogte???

11. Sanne11

Sanne11 Actief lid

15 mrt 2013
    280
    0
    0
    Intercedente Commercieel Planner
    Regio Nijmegen
    Ajeetje, ws hoort het er gewoon bij. Kramp is wel echt een symptoom. Zit het thv je darmen misschien?

12. Blondie84

Blondie84 Actief lid

25 feb 2013
    245
    0
    16
    NULL
    NULL

Gek hè dat je er soms zo van overtuigd bent dat het deze keer wel raak is! Mijn lijf is daar ook erg goed in..... Heb nu ook echt t idee dat het raak is Marja zeker weten duurt nog even..... Ik wil testen!!! Haha ben vreselijk ongeduldig

13. Maria87

Maria87 Niet meer actief

Moeilijk, he, dat niet-testen! Ik zie in je handtekening dat je ook een llange cyclus hebt, vervelend! Heb je dat al lang? En ben je ermee naar de ha/gyn geweest? Ik hoop voor je dat je lichaam gelijk heeft en je straks een mooie positieve test hebt :D

14. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    Ja erg vervelend is het, hier nog 1 die niet kan wachten om te testen haha! nog heeel even geduld..

Balen van je lange cyclus !

15. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    Nou dames ik kon me gewoon niet inhouden en heb een test gedaan pff veel te vroeg i know.. maar toch lijkt t alsof er een ontzettend licht roze streepje staat.. ik zie hem wel maar kan hem zoooo moeilijk op de foto krijgen.. ben t wel aan t proberen haha! Morgen nog 1tje doen met ochtend urine..

STOMSTOMSTOM..

16. Klein

Klein Fanatiek lid

4 jan 2009
    1.405
    1
    0
    Woow echt?:$ dat zou geweldig zijn, ik ben erg benieuwd!!

17. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    Nja ik heb me best gedaan.. op me telefoon is dit de duidelijkste nu maar kijken hoe die op de laptop is haha.. Vind mezelf weer zo stom dat ik me niet in heb kunnen houden!! grr

18. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    Nu zie ik hem weer niet.. nja een klein beetje dan

19. LindaE1234

26 feb 2013
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik heb afgelopen vrijdag mijn eisprong gehad. Sinds vandaag enorme steken in mijn onderbuiken en mijn liezen. Dit zijn echt van die symptomen volgens mij die je gaat voelen als je ze wilt voelen, maar ik heb hier normaal gesproken nooit last van.

Ik kan toch niet nu al (twee dagen na eisprong) last hebben van eerste symptoompjes??

20. Wondertjes

Wondertjes Bekend lid

19 sep 2011
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zet hem even in negatief anders MirandaV...dan weetje het zeker...zo zo niets eerlijk gezegd...hopelijk staat hij er wel echt:D

Deel Deze Pagina