2 dagen na je eisprong symptomen kan echt niet helaas...sorry...zo snel kan het proces van bevruchten...reis afleggen naar baarmoeder en innestelen echt onmogelijk gaan! Misschien toch latere eisprong zou dat kunnen??? Want je klachten horen ook wel bij een eisprong!
Hier een foto in negatief.. wel een andere foto.. Nja zie ik ook weer een heel licht streepje op.. Baal er een beetje van dat ik hem niet goed op de foto krijg haha.. Nja we zullen morgenochtend zien.. zou t wel ietsje duidelijker moeten zijn met ochtendurine lijkt mij.. Ben echt zo stom kan mezelf wel voor me kop slaan haha.. had t me nog zo voorgenomen niet te testen haha
Hier lijk ik ook wel iets te zien ja...voor nod schijn met ochtend urine testen beter te zijn...heb je een vroegtest? Was er trouwens winkel met testen open vandaag joh? Heb je nog "geluk" gehad! Ik blijf maar verliezen....inimini beetjes maar het is er wel...tampon in gedaan en dan kijkt het toch iets meer rood/rosé als alleen rosé zoals bij afvegen! Ben zo bang voor te korte lf nu! Moet nog uitslag van uitstrijkje krijgen en als ik weer tussentijds verlies had moest ik langskomen bij ha dus morgen maar bellen!!!!
Haha wij wonen in voorschoten en kwam er om 4 uur achter dat leidsehage nog open was.. dus heb manlief erheen gestuurd.. erg he ik moest en zou testen! grr.. Nja ga morgen weer proberen met ochtendurine was gewoon die 2v5 van kruidvat Oh wat vervelend pff kan het misschien geen innesteling zijn ?? Heb je last van je buik erbij ??
Mirandav je moet je foto in windows fotogalerie eens uitknippen dan pakt ie m een heel stuk dichterbij. Zo kan ik het niet goed zien...maar wil m wel graag zien
Ik hoop het echt!!! Heb sinds 4dpo steekjes in mijn onderbuik wilde er "geen aandacht aan besteden" omdat ik dacht het zal wel mijn lijf of ikzelf zijn die me voor de gek houd...bij het eerste afvegen dacht ik yes innesteling tot ik me volgens mij vanmorgen ineens bedacht dat ik dit 2 maanden gelden ook had...met die heftige krimpende ongi erna...ik weet het dus echt ff niet...als je op internet zoekt staat er overal dat je tussen ongeveer 6-12dpo dag of 2 bloedverlies kunt hebben...durf niet te hopen en wordt gek van die onzekerheid...en een beetje bang zoals ik al zei...nou ja kan niets anders als afwachten...maar zoals je weet is dat niet ons zwanger willen wordende dames beste kant Ben zo benieuwd je test morgen...hoop op een mooie tweede streep...die je duidelijk kunt zien
Spannend Miranda, zie wel iets op de laptop! Ajeetje, spannend ook voor jou. Hoop dat alles gewoon goed zit. Heb niet alles terug gelezen, sorry, was erg veel. Vandaag met een vriendin weg geweest. Ze had een shoot en ben zelf ook nog even op de foto geweest. Vandaag geen last van echte kwaaltjes ofzo. Alleen in de middag in eens even heel misselijk en nu last van rommelende darmen, maar dat kan ook komen van paar bitterballen die ik heb gegeten. Wel nog steeds last van mn neus, alsof ik water erdoor heen heb opgesnoven En heb testdrang niet normaal Nu maar weer even lui op de bank, ben onwijs moe (alweer)
Nee inderdaad je hebt gelijk zeker niet onze beste kant .. ik zei ook dat ik deze maand niet veel aandacht eraan wou besteden.. maar indd had al vanaf 3 dpo steken en een gezicht vol kleine puisten.. en als ik me kind optilde tegen me aan deden we borsten zeer.. toen dacht ik hm?? en me schaamlippen wat donkerder(sorry) dus je gaat toch wel op alles letten klote eigenlijk.. Ik snap je onzekerheid.. maar het zou wel erg vroeg zijn voor je menstruatie toch? Kan nog alle kanten op.. Ik hoop voor je dat t gauw stopt!* Duimen draaien *
Foei Miranda, je zou pas woensdag testen Maar ik zie niets op die testen hoor maar het is nog best vroeg natuurlijk. Hier sinds vanmiddag wat lichtbruine afscheiding bij afvegen. en nog steeds misselijk en moe maar kan ook een naderende menstruatie zijn.
Jaa ik weet het.. maar kreeg in eens ontzettende drang haha.. morgenochtend nog 1tje doen.. haha.. Nja misschien is het wel een innesteling?? Nog steeds last of is het over??
Hoop dat de test morgenvroeg duidelijker is miranda! Ik voel me alweer veel beter gelukkig, ik zou ook wel willen testen maar moet nog 2 weken wachten
Oo heel verhaal getypt, issie weg! Oww dames en te vroeg testen.. Ai ai Ik ga pas week na nod testen ivm vele teleurstellingen in het verleden! Als ik een week na nod nog geen bloed heb gespot zullen we eens naar de kruidvat gaan haha. Ga er deze maand nog niet vanuit. 1e hebben we meer dan een jaar over gedaan. @miranda: ja op negatieff zie ik wel ietssss denk ik Spannend hoor! Ga voor je duimen! Voor iedereen duim ik natuurlijk! Dat wachten duurt toch wel heel lang he?!