Ik zou zelfs een goede fotografe bij de geboorte willen hebben. Vertrouw ik eigenlijk niemand toe maar kan moeilijk zelf foto's gaan zitten maken Toevallig volg ik een Amerikaanse fotografe die 2 weken terug ongeveer bevallen is en die heeft de eerste dagen tot een week alleen maar met der baby in der armen gezeten, geen camera aangeraakt. Dus je weet niet wat je zou doen als de tijd eenmaal daar is denk ik.
Dat is wel mooi, om foto's van bevalling te hebben denk ik. Inderdaad wel beetje lastig zelf te maken Lijkt ook zo raar als je je in allerlei bochten wringt Denk ook dat het de eerste paar weken niet veel wordt als ik een kindje mag krijgen haha. Denk dat ik dan van verliefdheid alleen naar hem/haar zal kijken en knuffelen enzo hahaha!
Ja inderdaad.. gister ook met die hele lichte streep ik was er helemaal vol van.. maar manlief zei steeds nja ik zie niks enz pff haha frustrerend
heel frustrerend. de mijne wil het ook pas weten als ik een duidelijke test heb. Voor die tijd wil hij er niets over horen
Mijn lief is ook heel nuchter, die vind het ook de meeste grote onzin om eerder dan mn NOD te testen. Hij heeft eerder zoiets van helemaal niet testen, als je niet ongesteld bent ben je gewoon zwanger... Uhm tja... Duidelijk hahaha! Hij gelooft het ook pas als ik 2 dikke strepen zal hebben op de test, zeker als ik eerder test dan 5 mei. Hij weet dat ik 5 mei ongesteld moet worden en als ik woensdag een licht posi test zou hebben dan heeft ie zoiets van: wacht nou maar eerst zondag af.... grrr!
haha ja alle mannen zijn daar hetzelfde in denk ik.. terwijl wij vrouwen bij een licht streepje al helemaal stuiteren haha En over foto s van bevalling, IK heb er heeeel veel haha.. en mijn bevalling is ook gefilmt.. Kijk hem nnog vaak .. vind t zoiets moois maar soms ook wel vreemd haha
Net wat vreemds meegemaakt op het werk. 2 van m'n collega's zeiden me net: je ziet er zo anders uit vandaag, je hebt echt een gezonde blos op je gezicht... Hmmm, zou het dan toch? of heb ik net wat te veel make up opgedaan deze morgen?
Spannend Daphne! Hoop voor je dat het iets goeds betekend. Zag je temp lijstje, zou zelf helemaal in de stress schieten denk ik met zo'n daling als bij jou vandaag, maar hoop dat het morgen weer stijgt voor je
haha, ja inderdaad, ik was ook gestresst deze morgen! Heb 2 maal na elkaar getempt om zeker te zijn. Sinds ik veranderd ben van termometer lijkt mijn kaartje wel op een gebergte! Hoop dat deze morgen terug stijgt. Dit weekend hoge temperaturen gehad, maar weet niet of ze betrouwbaar zijn. Vrijdagmorgen om 3u30 moeten tempen omdat we er vroeg uit moesten. Zaterdagmorgen om 6u getempt, normaal tijdstip, maar misschien komt deze hoge temp door mijn vermoeidheid de dag ervoor? En zondag om 6u getempt maar zat pas om 2u in bed door een feestje. Vrees dat ze een beetje onbetrouwbaar zijn. Hoe dan ook, hoop dat het morgen terug stijgt...
Volgens mij kan het goed aan de nieuwe thermometer liggen indd. Hoop van harte dat het weer stijgt. En volgens mij 4 uur slaap is niet erg, je moet in ieder geval 3 uur geslapen hebben geloof ik voor een redelijk goeie temperatuur zeg maar.
verwarrend allemaal, de ene site zegt 3u, de andere 6, de andere 8... ik ben met mijn nieuwe termometer gestart op CD 7. Zal inderdaad daar wel aan liggen. Voorlopig kunnen we niets anders doen dan afwachten... maar ooooo wat zou ik graag al testen!!! Heb er hier liggen maar het zou pure verspilling zijn...
Mmh ik zal zo weer eens wc papier check doen hihi en dan ff een middagdutje met de kleine doen. Ik ben misselijk maar dat komt misschien door mijn plak cake met slagroom hihi en ik ben heel erg moe.
Vraagje op hobby gebied: heeft iemand wel eens een sieraad gemaakt van fiets binnenbanden? Tijdje geleden kwam ik dat eens tegen en het resultaat ziet er leuk uit.
Wauw er wordt hier gezellig gekletst!!! Maybe3 Ik baal ook enorm, en heb nu al het idee dat het niet meer raak kan zijn. En voel me ontzettend mislukt... MirandaV Mijn nod is 1 mei woensdag dus, als ik uitga van 28 dagen...wat ongeveer het gemiddelde is bij mij. Hoop ook op een dip maar zie het somber in En 30 april? Jaaa ik ga gezellig naar ing49824!!!!! Nu al heel veel zin in Hier: Nou ik voel me dus erg somber omdat het zeer waarschijnlijk niet gelukt is deze ronde...voel me erg mislukt en verdrietig. Gelukkig snapt manlief me goed. Als ik nu ongi ga worden is de volgende stap de HA bellen voor een verwijsbrief naar de gyn.
Heb er ook veel zin in Zwangels Even gedachten ergens anders op Je moet je zelf vooral niet mislukt voelen hoor, hoewel ik het wel snap als ik kijk naar mn eigen gevoel als ik ongi wordt! Hoop dat het iets positiefs opleverd als je wel naar de HA moet gaan. Maar ik hoop natuurlijk dat het nu of anders volgende maand gewoon hartstikke raak is!
Ik ben ook zo moe... gister ff dutje gedaan smiddags, dat heb ik volgens mij niet meer gedaan sinds ik peuter ben en nu kan ik weer bijna mijn ogen niet meer open houden...