@yuna: ja duurde effe hahahaha... Maar ik denk dat m,n ei zaterdag nacht geweest is maar me temp stijging vertraagd is..
Ach... Ik ben al blij met de rust die ik heb.. Ik weet dat we verder geholpen worden als het nu weer niet raak is.. En dat helpt heel goed...
Hier me 3 testen onder elkaar.. maar vind eigenlijk vanmorgen en net tzelfde.. haha maar is logisch.. zo dicht na elkaar..
Hoi dames, had me aan het begin van de lijst al aangemeld maar niet in kleur dus denk dat er daarom overheen is gelezen. lees wel regelmatig mee met jullie. zou ik alsnog op de lijst mogen? mamalucy, 24 jaar, eerste kindje, 8e ronde MMM (nod datum is nog niet bekend vanwege vmk vorige ronde en nu dus een maandje zonder clomid. vermoedelijk is nod rond 5mei want denk wel dat ik een eisprong heb gehad)
kan me voorstellen hoor dat het je wat meer rust geeft.. volgende ronde wordt alles goed in de gaten gehouden enzo....
@yuna: ja zowieso de eerste iui krijgen we follikel metingen omdat ik geen idee heb wt me cyclus gaat doen met 100mg clomid. En zodat ik ongeveer weet wanneer ik moet starten met de ovu testen.. Vind het wel spannend allemaal.. Ben alleen zo bang om m,n ei te gaan missen..
Welkom mama Lucy Sanne11 fijn dat het goed gegaan is. Hier lekker dutje gedaaan maar nog moe. Constant honger gevoel pff. MirandaV ik denk dat jij wel gewoon op roze kunt, hier kan niemand omheen hihi GEFELICITEERD hoor!! Ik krijg testdrang.
Ik denk dat als ze je heel goed in de gaten houden je je ei niet zal missen.. althans dat hoop ik voor je... maar liever nog dat het allemaal niet nodig is... ben iig blij dat ze nu een stap verder gaan als alleen maar die clomid... ook zo onzeker wanneer je ei nou eindelijk eens komt! hier ook zoiets van nja we zien wel zeker nu na die MA... zal rond testdatum wel weer spannend zijn maar nu best rustig in mijn hoofd
@yuna: ik heb al tegen manlief gezegd dat als ik wil testen ik gewoon test ( heb nog 140dipsticks had paar maanden terug groot ingekocht via amazon ) dan word ik namelijk weer even met beide benen op de grond gezet mocht hij negatief zin
Oo heerlijk ff lekker geslapen Waarom ben ik dan zo onzeker haha ik kijk 1000 x op me testen of de streepjes er nog staan.. kan nhet gewoon niet zo bevatten haha
WOw hahahaha ik had 20 zwangerschapstesten om te kijken of HCG zakte hahahaha.. maar 140 is echt veel