Ik ga rijst eten met kerriesaus en kip.. is ml dol op en voor mij lekker makkelijk te maken haha Eet je toch gewoon lekker makkelijk, niet teveel gedoe voor als je alleen bent
Denk dat ik noodles met garnalen en groente ga maken. Was even inspiratie aan het opdoen via AH.nl en daar kwam ik het tegen. Heb er nu al zin in Zal dus ff naar de winkel gaan!
Ben gek op garnalen alleen koop ze bijna nooit omdat ze vrij prijzig zijn en vl lust het niet dus ja dan nu maar lekker mezelf een keer verwennen
nou meiden. vriendlief weg. eisprong ook. me nichtje van 7 heeft vanacht bij me geslapen en vanacht ook en ik neem haar morgen mee naar de stad gaan we kijken of we iets leuks kunnen kopen op konninginedag. lekker afleiding! ze liet me een mooi liedje horen! zit helemaal in me hoofd nu! ben gestopt met ovutesten ik zie achteraf wel wanneer me eisprong was. even plezier maken met me kleine nichtje ze heeft het helemaal naar dr zin! sorry dat ik niet veel reageer moet ook even op me nichtje letten! ik reageer morgen of vanavonf als ze slaapt uitgebreid op jullie liefs
Ik blijf met vlagen misselijk, duizelig en heb steeds hoofdpijn.. Ik zie het streepje al veel beter miranda! Ik heb besloten dat ik weinig geduld heb en dus geen fan ben van het wachtbankje
nou ik heb zowaar wat aan mijn werk gedaan Ik heb de neiging om op de bank te gaan liggen om in slaap te vallen maar ik kan maar beter gaan koken.
Spaghetti is ook erg lekker. Eet smakelijk allemaal. Heb normaal trouwens een week voor NOD altijd hoofdpijn maar nu nog niks... spannend Maar heb nu geen gevoel meer van zwanger of niet zwanger!
Grrr negatieve test... Wederom mezelf weer gek laten maken door me lichaam grrr ben er goed klaar mee!!
Balen Mek Hoop dat je te vroeg was en dat het door middag urine kwam! Hopelijk toch nog posi test een deze dagen. Lotte: macaroni ook lekker, heb ik vorige week 3 dagen gegeten, had een grote pan gemaakt, heerlijk haha!