NOD lijst 1 t/m 15 mei 2013

Discussie in 'NOD forum' gestart door Sanne2011, 29 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lotte30

Lotte30 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.110
    0
    0
    Ik werk bij moeilijke jongeren met een geestelijke
    Limburg
    Ik teste bij mijn dochter pas 1 dag voor NOD heel licht met Kv2v5. Dus het kan nog:)..

2. mek11

mek11 Fanatiek lid

19 mrt 2011
    1.143
    0
    0
    Groningen
    Ik test niet meer voor ik zeker een aantal dagen over tijd ben. Op zijn vroegst in het weekend maar zal niet meer nodig zijn.
    Vorige keer testte ik 5 dagen voor NOD positief dus zie het zeer somber in. Lekker biertjes drinken vanavond....

3. Maria87

Maria87 Niet meer actief

ben vandaag bij de gyn geweest. Ik heb waarschijnlijk PCOS :( ga dus de MMM in. Nooit gedacht dat mij dit ook zou overkomen - maar waarom ook niet eigenlijk? Flink balen... maar hopelijk word ik toch nog snel zwanger...

4. Jebb

Jebb Niet meer actief

Oke, ik kon me niet meer inhouden. Nog een ruime week voor NOD, maar ben toch alvast een testje gaan halen.. Wil er niet teveel mee bezig zijn, maar dat is toch knap lastig. Nu de test proberen te laten liggen tot nna nod.

Ook hier is vriendlief weg. Buiten dat ik net gigantisch trek had in kaas, bnen ik nu ook lekker pasta, met garnaltjes aan het maken.

5. Wondertjes

Wondertjes Bekend lid

19 sep 2011
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balen mek11... Niets is zeker tot je ongi...anders volgende maand kwaaltjes eens opschrijven en wat je nog weet van deze...kun je vergelijken!

6. Wondertjes

Wondertjes Bekend lid

19 sep 2011
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Poeh dat is k*t...sterkte & succes....*strooit klavertjes 4*

7. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Maria: wat rot voor je :( Knuffel!

Jebb: nega test begrijp ik, balen :( Hoop binnen kort een posi test. Eet smakelijk!

Ik ga ook even aan het eten beginnen!
    Ben trouwens het topic weinig boodschappen geld aan het volgen. Zo handig. Wil me ook meer bezighouden met goedkope aanbiedingen enzo en eten koken wat je weer kan invriezen!

8. Nikaya

Nikaya Actief lid

27 mrt 2013
    428
    0
    0
    Gelderland
    balen :(

9. Jebb

Jebb Niet meer actief

Heb helemaal nog niet getest. Dus is helemaal spannend.

Smakelijk voor straks! Ik zit nu lekker aan een bakje yoghurt haha.

10. Nikaya

Nikaya Actief lid

27 mrt 2013
    428
    0
    0
    Gelderland
    dat is 1 ding waar ik niet op bezuinig, mijn groente en fruit (tot ergenis van mijn vriend, hij is een vlees eter) ;) meestal vers en het liefst biologisch, maar in dat laatste geval lukt niet altijd om supermarkt niet alles bio heeft. maar gelukkig binnenkort vervoer en dan lekker bij de boer boodschappen doen :) Zal in ieder geval schelen in de prijs.

Maar als ik boodschappen doe gaat het wel bijna helemaal op. Enkele keer dat er wat in de gft bak verdwijnt maar meestal niet. vriezer ligt vol met allemaal heerlijkheden.

Ik kijk ook nooit in die reclame folders, want ze flashen je waar je bijstaat ;)

Eet smakelijk :D

11. Ajeetje

Ajeetje Bekend lid

20 dec 2012
    559
    0
    0
    Full time HSE Manager en part time crea bea
    Rotterdam
    Pfff weer zware krampen... zoals het nu aanvoelt zou je denken dat ik ieder moment ongesteld kan worden alleen dan 2x erger en ben ik er kots en kots misselijk bij...

12. Nikaya

Nikaya Actief lid

27 mrt 2013
    428
    0
    0
    Gelderland
    :( hopelijk gaat de kramp snel weg en wordt je niet ongesteld.

13. Maria87

Maria87 Niet meer actief

dankjewel!

En alle anderen ook bedankt voor de lieve reacties. Doet me goed! Nu proberen hoop te houden en door te gaan... Eye on the prize! ;)

en alle anderen natuurlijk ook heel veel succes met de beebjeswens!

14. Ajeetje

Ajeetje Bekend lid

20 dec 2012
    559
    0
    0
    Rotterdam

Ik vrees dat het toch echt gaat gebeuren... en dat is nou precies de reden waarom wij eigenlijk niet voor mijn NOD willen testen...

15. Maria87

Maria87 Niet meer actief

oh wat balen Ajeetje, ik duim voor je dat de kramp weggaat en je niet ongesteld wordt! *duimen duimen duimen duimen duimen*

16. Nikaya

Nikaya Actief lid

27 mrt 2013
    428
    0
    0
    Gelderland
    nee begrijpelijk. ik heb dat tot nu toe ook nog nooit gedaan en ben het ook niet van plan. hoe nieuwsgierig ik ook ben.

Balen ajeetje....

17. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    Balen ajeetje! Ik hoop echt voor je dat je niet ongesteld word!! *duimen draaien*

18. simoontje123

simoontje123 Fanatiek lid

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    gastouder bij twee gezinnen
    Omgeving den bosch
    Ben ik een dagjeniet veel hier te bekennen mis ik opeens vanalles, ajeetje ik hooooop heel hard voor jullie dat t bedrog is en je niet ongi wordt.
    de rest wel terug gelezen, maar weet t ff niet meer.
    Heerlijk gezwommen met mijn oppas kinderen. Bij thuis komen, misselijk overgeven, oorpijn en keelpijn. T zal wel een griepje zijn denk ik....

19. Ajeetje

Ajeetje Bekend lid

20 dec 2012
    559
    0
    0
    Rotterdam
    Helaas... ik mag op rood...:(

20. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Jeetje wat kut Ajeetje :( Sterkte en knuffel! Echt vreselijk balen!

Deel Deze Pagina