Pff lag al op bed, kon niet slapen. Net naar de wc, ging even voelen van binnen naar mijn bmm en had roze slijm aan mijn vingers(sorry erg plastisch) maar denk dat ik morgen ongi ga worden.....
Dat herken ik ook barbara Ben benieuwd of het morgen weer zo is Slaap lekker Oh en Zwangels ik hoop dat je ongi lekker weg blijft!!
Mijn mannetje ligt al naast me te snurken haha en ik lig wakker.. Jeej nog meer meiden wakker gezellig haha xx
hehe nu komt ie eindelijk thuis, kan ik ook gaan slapen. Anders word ik toch wakker van hem dus blijf ik vaak maar op tot hij thuis is.
Neeee haha heb met manlief afgesproken om pas woensdag te testen en hij houd me in de gaten morgen dus wel fijn als ik alleen thuis had geweest had ik allang getest haha.. Dus wachten t nog ff af goed he? Haha
Ja heel erg goed haha Ik ben nu al nieuwsgierig vlgs mij kan ik mezelf straks ookniet bedwingen hihi. Dus jij hebt 5 dgn 'te vroeg' getest??
Ja gister in de namiddag en dat was 9 dpo dus 5 dagen voor nod Weet niet waarom ik ging testen kreeg in eens zo een gevoel toen manlief naar een kv gestuurd en test gedaan en licht streepje..
Ja, ik herken het wel. Ik ben 2x zwanger geweest waarvan de laatste x een miskraam helaas. Maar direct last van gloeiende wangen. Vooral als ik uit de douche kwam had ik een rood hoofd 😊. Erg goeie doorbloeding zeg maar 😉
Fijne koninginnedag/koningsdag allemaal! Ik voel me vandaag veel beter Wel raar dat je beroerd voelen nu meteen 2 kanten heeft, aan de ene kant wil je dat het over is omdat je ziek voelen niet fijn is en aan de andere kant weet je dat het ook een positieve betekenis kan hebben nu je voor een kindje gaat grappig zo'n vrouwenlijf