Ja duhu... ik ben in mijn 39 jaar nog nooit getrouwd geweest, ondanks dat het me al een paar keer gevraagd is... maar deze keer heb ik de stap gezet en heb ik hem gevraagd!!
Ff over heen gelezen Maar wat gaaf ja, ik had het er laats met vl over, als ik hem zou vragen komt het er min of meer op neer dat ie nee zou zeggen Niet omdat ie niet van me houdt maar omdat ie het nog niet wil. Wel jammer want had al wat leuks bedacht.
Hier ook kippevel en emo met alleen t tekenen.. pff vond t wel erg mooi.. En wij hebben besloten om lekker thuis te blijven vandaag @Christina gefeliciteeerd @Daphne ja zou morgen dan weer een testje doen.. hebje geen kv test in huis?? Wij zijn alweer ongeveer 1 jaar getrouwd.. gaat hard.. was zwanger toen ik trouwde
Neen, heb enkel dezelfde test als op de foto. En een cb, maar die wil ik houden voor als ik een duidelijke streep heb. Jammer genoeg bestaat kruidvat hier niet in Frankrijk... En alle andere testen zijn hier enorm duur! cb digitaal kost hier 32 euro!
Ohh ben zo duizelig kan dat wat met een zwangerschap te maken hebben? Heb zoveel te doen vandaag baal er wel van.. Hoop de lijst mooi rose word, en balen van de dames op rood snik
Balen dat je zo duizelig bent.. zou erbij kunnen horen.. @Hier beetje buikkrampen en gewoon algehele blegh gevoel zeg maar haha
Cristiane gefeliciteerd!! Ajeetje ik zou inderdaad ook even een restje doen zodat je zekerheid hebt. En laat je je afspraak bij de gyn staan om event een echo te laten maken of iets dergelijks? Daphne ik zie ook zeker een tweede streepje!! Balen dat je geen kruidvat hebt daar, op laten sturen is dat geen optie? Of weet niemand dat jullie ' bezig ' zijn?? @hier nog steeds steken in buik en krampjes. Hoofdpijn is weg gelukkig, na drie dagen. Dadelijk even in den Bosch gaan kijken of het daar gezellig is.
Goedemorgen dames!! Weer lekker geklets hiero Ik ook een rustig dagje, vanmiddag even naar me ouders en daarna werken Ik heb zitten janken bij die hele scene van de koningin (ik ben echt niet goed wijs) Ik heb wat kriebels in me buik, letterlijk en figuurlijk!!! Wat veel dames al op rood zeg allemaal ook erg vroeg toch??
Hoihoi! Ook ik meld me aan Sterretje88, eerste kindje, ronde 1, NOD 9 mei Hopen op veel positieve testjes deze maand Zelf op wat lage rugpijn en af en toe kramp in mijn onderbuik (nog) geen opmerkelijke dingen.... Heb wel vier dagen hele pijnlijke tepels gehar, maar dat is nu minder!
Hey simoontje, alles goed met je? Neen, niemand weet dat we bezig zijn, we gaan voor de grote verrassing Hier in Parijs vind je enkel testen bij de apotheker en die zijn super duur! Testen worden niet verkocht in supermarkten. Dus daarom heb ik ze besteld via internet, maar ik heb er geen ervaring mee. Het kan evengoed een indroger zijn... Hoewel ik sinds de start van deze ronde er heilig van overtuigd ben dat het deze maand raak zal zijn.