Na alle verplichtingen, op naar het kruidvat............ DICHT. Dat was even balen, hopelijk morgen in mijn pauze even tijd voor. Anders pas vrijdag middag dat ik kan halen en zaterdag ochtend dat ik kan testen.
Dat is hier wel anders.... achter speelt er een band en voor staat een tent waar ze keihard muziek draaien... heb mijn tv op vol staan alleen om hem te kunnen verstaan...
Inderdaad héél rustig op het forum... Verveel me, heb hier al een heel pak speculoos opgegeten! *schaam*
ja deze zijn zonder rare e-nummers etc. maar toch. volgende keer zelf maken, heb al gevonden dat dat eigenlijk heel makkelijk is
Ik denk lekker brood heb echt geen trek in warm eten en heb met me domme kop 4 frikandellen naar binnen gewerkt haha! En heb nu buikpijn Auww.. En wat ga jij eten??
Het is vandaag idd wat rustiger. Gister was het echt niet bij te houden Wij zitten hier ook naar de dj die bijna in de tuin zit te luisteren. Wel frustrerend verplicht op de bank zitten!
waren ze wel lekker? ik heb al gegeten, heb zelf chicken hawaii gemaakt (soort chicken tonight hawaii) maar dan gezond en vast veeeeeeeeeeeeeel lekkerder
Oo heerlijk ik ben gek op chicken tonight heerlijk! En als je zelf maakt vast nog betr inderdaad Jaa frikandellen waren lekker alleen zit ik nu aan de diaree (sorry) haha dus dat is minder..