Gewoon hop naar de kruidvat en een cb halen (hebben ze ook bij jumbo trouwens) Dan kunnen ook de mannen er niet meer omheen Hier nog in spanning man belt net dat hij een half uur later is dus hij weet nog steeds niks en ik kan alleen maar w88 hahahah
Wat een hoop zwangeren!! Gefeliciteerd allemaal!! MvanL ik ben benieuwd hoe je mannetje reageert als hij het boek ziet. Gisteren was ik echt van plan om vandaag te testen, maar vanmorgen durfde ik niet meer. Was bang voor weer een omo witte test. Maar als ik zo die symptomen lees van andere zwangeren hier dan herken ik dat wel. Ik heb - opgeblazen gevoel - opgezette/bolle buik - gevoelige borsten - donkere tepels met zichtbare blauwe aders - bij vlagen misselijk - moe, moe en nog eens moe - witte afscheiding, maar veel minder dan normaal voor NOD - slecht slapen, zweten 's nachts, vroeg wakker, aan t woelen (is dat het juiste woord) 's nachts en intense dromen/nachtmerries. Ik hoop zooooo dat ik morgen een 2e streepje zie. Ik zal me deze symptomen toch niet allemaal inbeelden??
Heel erg duidelijk!! Haha dat noem ik geen licht streepje meer! gefeliciteerd!!! Ooooh wat word onze lijst mooi roze!! ... babyboom begin 2015?
Heeel herkenbaar hihi en idd woelen! Zo heb ik dat ook heel erg snachts afgelopen 2nachten! Ik ga voor je duimen!
Dank jullie wel voor jullie reacties en felicitaties! Die paaseitjes hebben idd al bij veel geluk gebracht! Ik heb helemaal de verliefde kriebels! En ik heb er vertrouwen in. Dat had ik de vorige x bij de mk niet. Toen voelde ik al dat er iets niet klopte. Maar 3maal is scheepsrecht. Hier is een ongelofelijk lief baby'tje in ontwikkeling. Voor diegene op het wachtbankje en met de neg testen, ik ga zo voor jullie duimen! Dit gevoel gun ik zo iedereen!