Wow elfenprinces dat is het twijfelen niet waard dat is een hele mooie test Van harte!! Nu lekker genieten ! Hier zit ik nog steeds te w88 man lief appt net dat hij rond kwart voor 8 verw8 thuis te zijn We gaan vanavond naar zijn zus op visite en ik denk datwde het haar al meteen gaan vertelken aangezien ik alles rondom het zwanger worden met haar deel Heb dus vast 4 tompoezen gehaald en er oo geschreven papa, mama, oom, tante dus ben benieuwt eerst maar eens even kijken hoe man lief reageerd hahahah
Even snel een berichtje vanaf mijn mini-vakantie; wauwwwww, wat een roze lijst!!!!!!!!!! Wat gaaf al die positieve testen! Gefeliciteerd iedereen!
Hey meiden, Ik heb een beetje met jullie meegelezen! Gefeliciteerd voor de zwangeren onder jullie!! En sterkte voor de meiden die met net zoveel spanning wachten als ik. Mijn NOD is 4 mei...ik ben vorige week erg grieperig geweest, keelpijn en veel hoestten. Dat keelpijn en hoesten is na een paar dagen weggegaan maar ik heb sindsdien erg veel slijm in me keel, en ik blijf maar kokhalzen, soms zo erg dat het eten eruit komt.. Verder ben ik heel moe over de dag heen. Sins vanochtend had ik bij het opstaan pijn in de buik en onderrug (ongipijn). Er is nog niks doorgebroken en ik ben erg zenuwachtig of het deze ronde eindelijk raak zou zijn! Hebben jullie deze symptonen ook? Ps; waar kan ik jullie lijstje terug vinden? Mag ik er ook op? Ik ben 25jaar 1e kindje en ik zit al 12 maanden in mmm en nu 2e ronde IUI
Niu man lief kwam thuis Maakte het cadeautje open en zegt wat moet ik in godsnaam het dat boek en waarom kan ik het echte cadeau nooit meer ruilen Ik zeg lees de kaft is Dus hij help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt Maar wat moet ik met dat boek ik heb mijn vrouw niet zwanger gemaakt en hij kijkt me aan en ik begin kei hard te lachen en hij vliegt me vol jn mn armen jahahhaah wat een lievert hij moet wel nog even aan het idee wennen zie ik mja ik heb daar dan okk de hele dag de tijd voor gehad en hij niet haha
Mvanl geweldig! Geniet er lekker samen van!! Hier kunnen we onze grijns niet van het gezicht afhalen en op een of ander manier vind mn vriend me nog aantrekkelijker ofzo whahahaha! We kunnen nie wachten tot morgen om hopelijk een nog duidelijker streepje te gaan zien!!
Wow ik kom terug van vakantie en er staat opeens wel heel veel roze op de lijst. Gefeliciteerd dames!! Helaas voor een aantal anderen ook flink wat rood op de lijst. Hier is volgens mij m'n ei(als ik die al heb)nu wel geweest.Afwachten tot 14 mei dus.
Alle zwangere dames gefeliciteerd! Wordt al een mooie lijst zo en een mooi begin van 2015 voor jullie! Voor de rest hoop ik ook dat er roze komt! En voor mij uiteraard ook. Ik mag nu op het wachtbankje..
Zo leuk proficiat aan alle zwangere dames! De trend mag verder gezet worden denk ik zo Als iemand de lijst aanpast, zou ik dan op het 'testlijstje' op 10/5 mogen staan (10 dpo) want moet zondag 11 naar een feest en kan die dag niet testen denk ik. (En heb ik een excuus om dagje vroeger te proberen hihi) Misschien kan ik beter wachten om te testen als het geschreven staat in hrt lijstje lol! Och ik kijk er zo naar uit! Succes dames op de wachtbank!
Hallo Iedereen, Ik ben hier nieuw sinds net Mijn naam is Bella en morgen 3 mei is mijn NOD (dag 28) Meestal kan dit nog een paar dagen uitlopen max 3 dgn Ik heb sinds maandag zo af en toe maagzuur gekregen, en ik heb pijnlijke tepels wat ik normaal niet zo erg heb. Ik kan niet slapen en heb geen eetlust. Maar ik verheug me er nog niet op ik wacht het rustig af. Ik hoop dat ik hier leuke ervaringen, tips en geluk kan delen met iedereen.