@pamela. Wow gefeliciteerd! Wat super, echt een mooie tweede streep, zo vroeg ook al. Wordt vast een tweeling hahaha @elfenprinses. Ik snap jullie beider angst heel goed. Het is ook niet niks een zwangerschap, hoe pril ook. Maar het komt vast goed, drie keer is scheepsrecht toch? @mireille. Dank voor deze vergelijking, mooie testen weer @mamavandaisy. Wat fijn dat je nu een hele duidelijke test hebt, daar kan je niet omheen! Gefeliciteerd @kellyk. Dat klinkt op zich positief toch? Je gaat toch wel even testen zeker morgen of maandag? Langer dan dat kun je ons niet in spanning houden hoor!
Dankje, nu even de banner aanpassen En ik blijf hier nog even kletsen hoor, vind het veel te gezellig hier om al naar het volgende nod-topic te gaan
Ok ik ben nu dus echt verdrietig :x ik gooi ff alles eruit Bah ronde 7 alweer zo had ik het me niet voorgesteld ¥<|\}>?**+%#%{ kl@tezooi
Gefeliciteerd voor de roze en helaas voor de rode. Ik voel me wel wat anders de laatste dagen. Ik heb er alleen geen goedgevoel over
Wat balen zeg dat je ongesteld bent geworden! Wat een tegenvaller!! Kan me voorstellen dat je er echt ff doorheen zit. Veel sterkte de komende dagen
:x balen zeg! Succes in de volgende ronde! Die frustratie mag je hier er lekker uitgooien! Hoop echt voor je dat je snel zwanger mag worden!!! Knuffel!
Vanmorgen weer een negatieve test en m'n temp is ook weer gezakt. Ik denk dat ik morgen of overmorgen ongesteld ga worden. 😪 Maar als de pendels het juist hebben is het de volgende ronde raak dus daar hoop ik op!! Ronde 8 alweer.
Oh, balen zeg van je negatieve test en je temp! Hopelijk wordt de volgend ronde jullie ronde! Ik heb ook pendel die zegt mei, en 2 die zeggen juni!
Test van vanmorgen is lichter als die van gistermiddag! Pffff, urine was wel minder geconcentreerd! Straks bij de kruidvat even testen halen! Temp is wel hoger en vanmorgen misselijk, borsten zijn gevoelig! Waarin had ik ook nog eens zo vroeg getest?!
Oh wat teleurstellend Adriana sterkte, maar nieuwe ronden nieuwe kansen. Succes in de volgende ronde! Arendje, die tempdip is even spannend dan.. En anders ook weer volgende ronde. Misschien heeft de pendel dan gelijk!
Pamela, rot he dat vroege testen. Maar zoals mamavandaisy al zegt, misschien test je met middagurine gewoon beter! En omdat je urine nu niet zo geconcentreerd was kan het natuurlijk goed dat de streep wat lichter was. Komt vast goed meid!
Ik ben pas 3dpo, maar toen ik gisteren op mijn werk een luier moest verschonen ging ik bijna over mijn nek. Maar dat is helaas ingebeeld. Want ook al zou het raak zijn, dan is er nog geen hcg.. Dus kan ik daarvan ook niet misselijk zijn. Even mezelf met beide benen op de grond zetten
Eerste week na bevruchting kan je al misselijk zijn, dus wie weet? Mja kun je dan alleen maar achteraf weten ik duim voor je!
Ik ben nu hartstikke misselijk en mn buik is opgezet. Witte afscheiding is ook minder nu.. Pff zou t zo zijn?
@adriana, wat mega k*t voor je! En zo vroeg ook al @pamela, toen ik in januari zwanger was, testte ik de eerste dagen 's ochtends ook lichter dan 's middags. Het komt vast goed! @julia88, toen ik in januari zwanger was, voelde ik dat al heel sterk vanaf 4 dpo, terwijl ik pas op 12 dpo een tuurstreepje had. Ik weet niet hoe het werkt, maar het hoeft geen inbeelding te zijn. @Xbloempje, spannend! @arendje, dat ziet er inderdaad niet goed uit Hopelijk hebben de pendels gelijk en wordt volgende maand jouw maand! Hier: net een actionist gedaan. Zoals verwacht Omo-wit. Ik voel ook echt niks. Maar door dat indroogstreepje van gisteren kreeg ik toch stiekem wat hoop . Voortaan ga ik alleen nog maar de testen van de action gebruiken in ieder geval...
Mijn test was vanmorgen ook lichter . Maar heb vannacht moeten plassen, dus het was ook niet zo geconcentreerd. Waarom testen we inderdaad zo vroeg