NOD Lijst 1 t/m 15 mei 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door Bbtje, 25 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    @pamela. Wow gefeliciteerd! Wat super, echt een mooie tweede streep, zo vroeg ook al. Wordt vast een tweeling hahaha :p
    @elfenprinses. Ik snap jullie beider angst heel goed. Het is ook niet niks een zwangerschap, hoe pril ook. Maar het komt vast goed, drie keer is scheepsrecht toch?
    @mireille. Dank voor deze vergelijking, mooie testen weer
    @mamavandaisy. Wat fijn dat je nu een hele duidelijke test hebt, daar kan je niet omheen! Gefeliciteerd :D
    @kellyk. Dat klinkt op zich positief toch? Je gaat toch wel even testen zeker morgen of maandag? Langer dan dat kun je ons niet in spanning houden hoor! :p

2. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Dankje, nu even de banner aanpassen
    En ik blijf hier nog even kletsen hoor, vind het veel te gezellig hier om al naar het volgende nod-topic te gaan ;)

3. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Ok ik ben nu dus echt verdrietig :x:( ik gooi ff alles eruit
    Bah ronde 7 alweer zo had ik het me niet voorgesteld
    ¥<|\}>?**+%#%{ kl@tezooi

4. xBLOEMPJE

xBLOEMPJE Bekend lid

15 mrt 2013
    896
    1
    0
    Zuid Holland
    Gefeliciteerd voor de roze en helaas voor de rode. Ik voel me wel wat anders de laatste dagen. Ik heb er alleen geen goedgevoel over

5. Arendje

Arendje Fanatiek lid

30 mrt 2014
    2.124
    634
    113
    Vrouw
    Wat balen zeg dat je ongesteld bent geworden! Wat een tegenvaller!! Kan me voorstellen dat je er echt ff doorheen zit. Veel sterkte de komende dagen

6. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Balen meid, gooi je frustratie er maar uit!

7. MamavanDaisy

MamavanDaisy Fanatiek lid

28 mei 2012
    1.051
    0
    0
    huismoeder
    Dokkum
    :x balen zeg! Succes in de volgende ronde!

Die frustratie mag je hier er lekker uitgooien! Hoop echt voor je dat je snel zwanger mag worden!!! Knuffel!

8. Arendje

Arendje Fanatiek lid

30 mrt 2014
    2.124
    634
    113
    Vrouw
    Vanmorgen weer een negatieve test en m'n temp is ook weer gezakt. Ik denk dat ik morgen of overmorgen ongesteld ga worden. &#128554;

Maar als de pendels het juist hebben is het de volgende ronde raak dus daar hoop ik op!! Ronde 8 alweer.

9. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Oh, balen zeg van je negatieve test en je temp! Hopelijk wordt de volgend ronde jullie ronde!
    Ik heb ook pendel die zegt mei, en 2 die zeggen juni!

10. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Test van vanmorgen is lichter als die van gistermiddag! Pffff, urine was wel minder geconcentreerd! Straks bij de kruidvat even testen halen! Temp is wel hoger en vanmorgen misselijk, borsten zijn gevoelig! Waarin had ik ook nog eens zo vroeg getest?!

11. MamavanDaisy

28 mei 2012
    1.051
    0
    0
    huismoeder
    Dokkum
    Ik test ook smiddags duidelijker dan smorgens op een of andere manier! Dus komt vast goed!

12. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Oh wat teleurstellend Adriana :( sterkte, maar nieuwe ronden nieuwe kansen. Succes in de volgende ronde!

Arendje, die tempdip is even spannend dan.. En anders ook weer volgende ronde. Misschien heeft de pendel dan gelijk!

13. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Pamela, rot he dat vroege testen. Maar zoals mamavandaisy al zegt, misschien test je met middagurine gewoon beter! En omdat je urine nu niet zo geconcentreerd was kan het natuurlijk goed dat de streep wat lichter was. Komt vast goed meid!

14. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Ik ben pas 3dpo, maar toen ik gisteren op mijn werk een luier moest verschonen ging ik bijna over mijn nek. Maar dat is helaas ingebeeld. Want ook al zou het raak zijn, dan is er nog geen hcg.. Dus kan ik daarvan ook niet misselijk zijn.

Even mezelf met beide benen op de grond zetten:p

15. MamavanDaisy

28 mei 2012
    1.051
    0
    0
    huismoeder
    Dokkum

Eerste week na bevruchting kan je al misselijk zijn, dus wie weet? Mja kun je dan alleen maar achteraf weten ;) ik duim voor je!

16. xBLOEMPJE

xBLOEMPJE Bekend lid

15 mrt 2013
    896
    1
    0
    Zuid Holland
    Ik ben nu hartstikke misselijk en mn buik is opgezet. Witte afscheiding is ook minder nu.. Pff zou t zo zijn?

17. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Haha Thanks!

18. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Spannend! Ik hoop het voor je!

19. Renske76

Renske76 Bekend lid

27 dec 2013
    794
    10
    18
    NULL
    NULL
    @adriana, wat mega k*t voor je! En zo vroeg ook al :(

@pamela, toen ik in januari zwanger was, testte ik de eerste dagen 's ochtends ook lichter dan 's middags. Het komt vast goed!

@julia88, toen ik in januari zwanger was, voelde ik dat al heel sterk vanaf 4 dpo, terwijl ik pas op 12 dpo een tuurstreepje had. Ik weet niet hoe het werkt, maar het hoeft geen inbeelding te zijn.

@Xbloempje, spannend!

@arendje, dat ziet er inderdaad niet goed uit :( Hopelijk hebben de pendels gelijk en wordt volgende maand jouw maand!

Hier: net een actionist gedaan. Zoals verwacht Omo-wit. Ik voel ook echt niks. Maar door dat indroogstreepje van gisteren kreeg ik toch stiekem wat hoop :(. Voortaan ga ik alleen nog maar de testen van de action gebruiken in ieder geval...

20. faylin

faylin Actief lid

8 mei 2011
    369
    68
    28
    juf
    Mijn test was vanmorgen ook lichter :(. Maar heb vannacht moeten plassen, dus het was ook niet zo geconcentreerd. Waarom testen we inderdaad zo vroeg :(

Deel Deze Pagina