Zwangernr5 jammer zeg! Succes in de volgende ronde! Kellyk, misschien is het inderdaad innestelingsbloeding? Ik hoop het voor je!
Ziet er prachtig uit pamela! Geniet Adriana, ik weet het hoor 'geen bloed geeft moed', dat roep ik ook altijd als het om anderen gaat en dat is natuurlijk ook zo, maar ik ken mijn lichaam inmiddels redelijk en als ik zwanger was geweest, dan had ik wel iets gevoeld. (Maar ik hooooooooooooop natuurlijk op een wonder)
Weer veel gekletst hier, gezellig! Na m'n negatieve test van gisteren denk ik dat het niet gelukt is. Anders was er vast een mini streepje te zien toch. Sinds vanmiddag ook erg chagrijnig en erge ongipijn (alsof het ieder moment doorbreekt). Zou wel erg vroeg zijn, zit nu op dag 24 van de 27/28. Bleh voel me echt rot
Gisteren was wel vroeg om te testen denk ik! Ik had op 9dpo een omo witte test, 10dpo twijfel tuur test, en nu nog lichte testen! Het kan nog dus!
ik sta op datumloos op de lijst maar ik plas nog steeds streepjes... Haal me er maar af, ik schuif een maandje op. Succes meiden, en gefeliciteerd
Meiden op roze gefeliciteerd! ! Meiden op rood; Niet leuk! Hier is gister bruinverlies opgetreden. Vandaag ook nog steeds. Een week voor mn ongi! Baaal echt enorm en mn hoop is weg...
Echt super zeg, zo veel roze al! Voor alle dames op rood duim ik voor roze in de volgende ronde. Hier weer kramp in mijn onderbuik, wordt steeds erger. Maar wc-papier is nog steeds blanco na ieder toiletbezoek. Had vanmiddag ook zere borsten, maar verder nog niks. Geduld hebben is zo lastig!
Na een tuurstreepje gisteren vandaag weer een omo-witte test. Ga er vanuit dat ik gewoon ongi ga worden dan. NOD is dinsdag...woensdag nog niet ongi, dam weer testen...vandaag ook geen krampen meer gehad...ben benieuwd
Nu net weer een drupje bloed en daarna weer niks:x:x O wordt echt gek van mijn lijf!! Wat is het nu??? aankomende ongi of zwanger....? Voel geen ongi kramp ofzo....o ik maak me helemaal gek zo! Als ik zo toch nog tot woensdag door moet....pffff
@kellyk - echt vervelend voor je die onduidelijkheid. Het kan gewoon nog steeds 2 kanten op. En na een mk is het normal dat je cyclus niet helemaal volgens de "norm" loopt. Ik hoop dat het raak is voor je... wachten duurt lang maar is denk ik toch de beste optie nu. gun jezelf wat rust en afleiding (I know, it's hard).
Ik ga voor je duimen! Hopen dat t raak is! Succes met wachten, hoop dat je komende dagen wat afleiding hebt!
Daar zat ik later ook aan te denken. Ga morgen toch maar even een gewone test halen, wordt steeds spannender