Sterkte Kellyk! Snap hoe je je voelt. Heb de eerste 2 dagen van mijn NOD ook constant hevige krampen gehad, die lijken nu iets minder te worden, hoop dat de krampen bij jou ook wegtrekken en je ongesteldheid uitblijft.
Hier last van constipatie, morgen maar even activia halen, hielp vorige keer erg goed! Flinke buik al, geen idee hoe lang ik die kan verbergen zonder dat mensen gaan vragen! Sinds vandaag ook weer toename van creamy afscheiding!
FF SNEL UPDATE! Geen bloed ofzo meer.....ook geen bruin niks nada noppes! Zelfs weer een beetje witvloed Nouja morgen weer een drukke dag dus hopelijk blijft het weg!!! Ik ga niet testen, want als ik nu zwanger ben ben ik dat over een week ook nog wel Dju dat worden 3 spannende dagen hoor!
Indd in de morgen een kiwi werkt super voor obstipatie. Ik neem altijd de gold variant ben allergisch voor de groene.
Ook ik mag op ROZE!! had gister maar een test gedaan (leuk die drang haha) en t was geen knaller maar wel echt een streep! Dus voor de meiden die echt ongi kramp hebben, er is dus hoop
Ik ben net 3,5 week! Even kijken wat ik ga doen, activia hielp hier goed maar kiwi's kan inderdaad ook!
Gefeliciteerd mamatje89!!! Vindt het ook erg jammer dat de lijst niet echt wordt bijgehouden. Alles zou dan veel overzichtelijker zijn.
Net thuis van een drukke dag! Nog even opblijven voor de hond en dan kruip ik mijn mandje in! Ben kapot!
Gefeliciteerd mamatje89 Hoewel ik al maanden een 'meelezertje' ben, uiteindelijk vandaag geregistreerd en hoop hier mee te mogen babbelen. Morgen is mijn NOD, hoewel ik er weinig vertrouwen in heb. Mijn lichaam heeft de afgelopen maanden al te vaak bewezen mijn hoofd flink voor de gek te houden. Eerst morgen maar eens zien.
Gefeliciteerd mamatje89! Hier nu dus wel last van lichte krampen en lage rugpijn. Sinds een uurtje of 2. Kan alleen niet zo goed plaatsen of dat nou is van een naderende ongi of dat het komt vanwege een hectisch einde van mijn dienst.. Dus net meteen naar de wc waar ik dus rood verwachtte, maar nee, niks... Het is dus weer afwachten. Zat net ook duizelend in de auto trouwens..
@zwangernr5. Oh balen zeg ook op rood, knuff! @kellyk. Oh nee ik hoop geen ongi voor jou! @moontje86. Welkom! Spannend dat je al overtijd bent. Waarop heb je je nod gebaseerd? @deb83. Welkom hier. Het is niet zo lang eer tot jouw nod, voel je al iets? @nijntje27. Succes, hopelijk je ei snel gevonden @pamela. Wat een mooie test weer! @renske. Het is ook echt zo, ook menstruatiesymptomen kunnen duiden op een zwangerschap. Of helemaal geen symptomen kan je ook alle kanten mee op. Hier heb je echt niks aan eh hihi, nog even geduld meis! @yvonny. Hoe is het nu met jou? @bellads. Och nee dat is niet leuk, sterkte. En succes in de volgende ronde! @aza. Met bruinverlies zo vroeg kan het alle kanten op! Hopelijk de goede @mamatje89. Oh wat super! Gefeliciteerd, heb je een foto? @appelboompje. Welkom! Ik hoop voor jou dat de menstruatie uitblijft en je snel een positieve test hebt! @nibble. Spannend al die symptomen, hopelijk blijk je zwanger. Nog even afwachten,..... Ik ga eind morgenochtend de lijst wel even bijwerken, zit nu op mobiel. Morgen op de laptop. En ik hoop weer heel veel roze te zien!
Leuk Adriana, dan is het net even weer overzichtelijker Mijn NOD heb ik gebaseerd op mijn cyclus, had al direct na het stoppen met de pil een regelmatige cyclus van 29 dagen. Nibble: ik heb ook terugkerende lage rugpijn en soms wat lichte krampjes, voornamelijk s'nachts. Ga over een paar uurtjes een test doen, ben heel benieuwd...
Pfffff, ik ben bang alsnog op rood te moeten! Sinds gisteravond al flinke hoofdpijn en normaal kondigt dit mijn menstruatie aan!