Ja, denk dat ik de komende dagen nog even wacht. Misschien vrijdag weer testen als ongi weg blijft. Pffff, heb zo een behoefte aan duidelijkheid.... Succes ook voor jou
Ik ga vrijdag pas weer testen, had 3 clear blue testen besteld djs ik denk dat ik die gebruik. Vervelend he die onzekerheid! Wanneer ga jij weer testen?
Ik denk ook vrijdag moontje86. Maar ben zo bang voor weer een teleurstelling. Weet ook niet precies wanneer mijn eiersprong was. Best vage ovulatietesten gehad... Heb jij meestal een regelmatige cyclus?
Adriana ik weet het maar kon me niet meer bedwingen. Heb nog redelijk laat getest deze cyclus. Ga nu pas vrijdag weer testen als ik dan nog niet op rood sta.
Marlijn ik duim voor je! Lita en moontje. Wat vervelend dat jullie overtijd zijn met nega testen. Echt rot dat je niet weet waar je aan toe bent. Hopelijk snel duidelijkheid!
Hoewel ik het verwachtte; ben ik vanmorgen (een dag te laat) helaas ook ongesteld geworden. Ik zie dat het voor een hoop van jullie echt nog wel even spannend is. Wij gaan vol goede moed naar ronde 6.
Jammer appelboompje hoop dat het volgende maand raak is! @Lita, heb sinds het stoppen met de pil meteen een regelmatige cyclus van 29 dagen. Ben alleen pas begonnen met het bijhouden van symptomen en alles sinds mijn vorige menstruatie, weet dus niet wanneer mijn eisprong in de maanden hiervoor is geweest, vermoed alleen dat hij deze keer rond de 22ste is geweest Ben ook wel een beetje bang voor weer een negatieve test maar blijf met de symptomen en de uitblijvende menstruatie nog hoop houden...
En lees ook vaak op het forum dat sommige dames pas na een paar weken positief testen. Dus gewoon hoop houden! Hoewel het wel frustrerend is dat je nu geen duidelijkheid hebt. Laat mij dan maar gewoon ongesteld worden. Dan kan je tenminste weer verder! Of beter een positieve test
Toen hij straks thuiskwam heb ik hem de test gegeven zonder verder wat te zeggen. Hij was helemaal door het dolle, zo lief! Morgenochtend doen we gezellig nog even samen een testje! Blijf het een heel gek idee vinden. De menstruatiepijn is nu ook helemaal weg. Voel me eerlijk gezegd helemaal niet zwanger. Maar dat gaat vast snel veranderen. Zal wat hcg rondstrooien hier!
Hallo dames! Ik moest afgelopen zondag ongesteld worden maar nog niet geworden heb gister middag getest maar die was negatief.. Me ongi blijft ook weg alhoewel ik wel krampen heb en het idee dat het er elk moment is. Ik word hier egt gek van en eigenlijk ook een beetje chagrijnig ik denk dan laat die ongesteldheid ook maar komen nu dan....PFf frustrerend
Ik had vanmorgen weer een streepje, maar nog steeds niet erg duidelijk. Maar ik ben al dagen misselijken duizelig. Zo erg kan je lichaam je toch niet voor de gek houden?
Faylin, ik vind m best duidelijk hoor! Deze lopen misschien gewoon niet zo snel op? Al met een ander merk getest?
Hier lijkt het lijntje lichter te worden ondanks dat temp nu omhoog geschoten is! Ik wilde vanmorgen eigenlijk niet testen maar heb het toch maar gedaan met 2e urine, was wel half uur na 1e plasje!
Ik heb ook getest met een predictor (die had ik nog liggen) daar verscheen naar 10 minuten een heel licht streepje. Op de foto niet te zien. Maar ik weet niet hoe betrouwbaar die testen zijn. Ik heb nu testen van sensitest besteld. Die heb ik morgen in huis. Ben benieuwd wat die doet.
Ik denk toch dat het ligt aan je 2e urine. Als ik het niet met m'n eerste urine doe verschijnt er helemaal niks.
Iik kan bijna niet wachten. Ik hoop zo erg dat ik nou mag promoveren naar het kopje zwanger nog 6 daagjes tot het testen. Ik heb tot nu toe iedere dag hoofdpijn ik sta er mee op af en toe gaat het weg. Vannochtend ook ineens kei misselijk geworden. Water zat me in de mond. Nu weer. Mijn tepels doen ook nog steeds zeer en me borsten zijn wat gezwollen en nog niet geslonken en een heel netwerk van blauwe aderen over me borst heen en striemen dat ze groter zijn geworden. De bh's die is perfect zaten zijn nu te klein. Ook ongi krampjes sinds gister een beetje nu weer klein beetje. Hopen dat het raak is. Mijn lieve vriend kan ook niet wachten wil zo graag zijn reactie zien als het zover is, succes meiden x