Ik heb nu geen testen meer, twijfel of ik nog nieuwe moet gaan halen. Ik denk dat ik maar gewoon afwacht.
Faylin ik zeg zwanger! Pamela gefeliciteerd! Anderen...ben een beetje de draad kwijt, heb een hoop gemist, maar succes met wachten, gefeliciteerd of succes in de volgende ronde! Wilde jullie niet platspammen met alle testjes maar deze wilde ik jullie niet onthouden ik ben zo blij!
Faylin. Even een ander merk halen. pamela. Ik zou niet meer elke dag testen als ik jou was. Je maakt jezelf hartstikke onzeker en kost je klauwen met geld. Mocht het misgaan dan hou je dat niet tegen door iedere dag een test te doen.
Nou ik wou eigenlijk vrijdag pas testen maar kon mezelf niet weerhouden. En dus wel getest maar het is een test voor vanaf 10 dpo maar ik zie nu een heel heel lichte streep weet niet echt wat ik moet denken kan natuurlijk ook verbeelding zijn hahahah. Maar ik wacht tot moederdag met een nieuwe test koop ook nu geen nieuwe anders kan ik me niet inhouden.
Nou meiden zie weer aardig wat testjes voorbij komen waar ik niet voor hoef te turen hoor. Dus ik zeg gefeliciteerd. Ik ga zo een test halen en nig maar weer een keer testen.
Vanmorgen temperatuur weer omhoog 36,9. Verder nog steeds veel niezen, veel dorst, moe, beetje gevoelige borsten. Ben benieuwd wat de komende dagen gaat gebeuren....
Help. Gisteren avond kreeg ik last van krampen menstruatie Achtige lichte krampen. Mijn vriend wou gemeenschap durfde het even niet ivm me buikpijn maar toch gedaan en nu ga ik net naarde wc en ineens bloed verlies. Geen stolsels niks maar gewoon rood rozig bloed verlies. 6 dagen voor me Nod. Is dat me menstruatie te vroeg of innestelbloedng? Iemand ervaring mee? Ben nu gelijk zenuwachtig Pff.