Hee ladies, ondanks dat ik gisteren licht positief getest heb en 4 dagen over tijd was heb ik vannacht de domper gekregen en ben ik rood geworden. Jammer maar helaas zal het wel bij 1 kindje blijven.
Ik mag op rood helaas, ongesteldheid heeft zich vandaag aangekondigd met bruinverlies en aangezien mijn test gister negatief was zal hij vandaag of morgen wel echt doorbreken..
Ik mag op blauw. Nog geen tekenen van ongesteldheid, maar ook (nog) geen streepje. Weer maar afwachten, vrijdag of zondag weer testen als er dan nog niks veranderd is.
dames op rood...Balen zeg! ik ga voor jullie duimen dat het snel raak mag zijn! Hier mijn test van vandaag, ik vond ze afgelopen dagen nie oplopen en werd wat onzeker... maar dat was nie nodig geweest geloof ik
Dacht dat ik op rood ging maar niks meer?? Huh snap er niks meer van. 8 dpo flink bruin. 9 dpo niks 10 dpo beetje 11 dpo niks 12 dpo weer beetje bruin. Vandaag is 12 dpo en wordt ik altijd ongi! Gisteren nog een kv gedaan en die was echt omo wit! Zou ik dan nu ineens een lf van 14 krijgen na de mk?? Oja en ik weet zeker ik heb mijn ei gehad op 25 april. Reken ik nu helemaal verkeerd of wat Als ik zwanger ben dan had er gisteren 11 dpo toch wel een tuur moeten staan of niet? Oja trouwens heb ook totaal niet het idee dat ik ongi wordt. Heeft ooit iemand dit mee gemaakt?
Zo dames t gaat hier zo hard dat ik t allemaal niet bij kan benen maar heb toch al een aantal goede berichten voorbij zien komen gefeliciteerd. . Dames op rood balen maar op naar de volgende ronde . Ik zit zelf denk ik op 13 dpo ivm met een vroeg eitje maar durf nog niet te testen wacht maar geduldig af tot mijn nod
Gefeliciteerd mamavandaisy!! Voor de dames die op rood zijn gegaan, hopelijk volgend maand op roze! Ik kon niet wachten met testen, dus heb vanochtend een testje gedaan. Hij is niet zo omo wit als eerdere testen en je ziet een heeeeeel licht streepje. Wat vinden jullie?
@faylin. Ik zie zeker een streepje maar ik vind het gek dat hij niet donkerder wordt... Hopelijk morgen een hele duidelijke met de sensitest.miimzal voor je duimen! @pamela. Hcg verdubbelt om de dag en schommelt op het begin nogal. Wedden dat je morgen een dikke vette roze strep hebt? @starry. Jahoor ik zie op beide foto's twee streepjes zonder te turen. En nu moeten ze mooi oplopen! Alvast voorzichtig gefeliciteerd! @mireille. Wat geweldig om dat zo op je test te zien staan. Proficiat en nu lekker genieten! @elisew. Ahw balen meis! Succes in de volgende ronde @nadine1979. Ohh spannend! Heb je een foto dan kunnen we meeturen @dribbel. Klinkt goed hoor! Hopen dat je temp niet meer daalt @littlemestphnie. Klinkt als innestelingsbloed. Dat zou goed kunnen 6 dagen voor nod. Laten we het hopen @rimar. Balen hoor, sterkte! @mamavandaisy. Wat een mooie test, dat zit wel goed bij jou hoor! @kellyk. Wat vreemd! Ik moet denken aan het verhaal van noralie. Zij dacht ook ongi te zijn en drie dagen later toch zwanger! Duim duim duim Alle andere nog wachtenden succes, de dagen lijken langer te duren maar ze gaan vanzelf voorbij!
Hey moontje ik zie wel een heel licht streepje hoor.. Spannend. Ik heb vanmorgen ook weer getest dus 3 dagen na nod en niks.. Weer negatief maar nog niet ongesteld... Vervelend dit heb ook nog net eerder zo een lange cylclus gehad