Oké dan houd ik daar rekening meer, hoelang heb jij gebloed? Ik schrok er best van qua hoeveelheid zeg maar iek! En had jij ook z'n rugpijn? En qua vruchtbaar ja wij gaan er meteen weer tegen aan! Heb 48 testjes besteld dus zodra ik stop met bloeden ga ik om de dag al testen en na 1,5 meteen elke dag. Dus missen ga ik dat ei niet! En gek genoeg was ik er deze maand ook niet veel mee bezig had het echt los gelaten! En nu nog ik zie wel ik heb er echt geen stress van!
Heb 2 dagen heel hevig gebloed, bijna zoals na de bevalling. Daarna 2 dagen wat minder zoals gewone menstruatie en daarna nog 3 dagen bruinige afscheiding. M'n ei kwam een week later dan tijdens een gewone cyclus.
Bbtje: bedankt dat je me op de lijst hebt gezet. Kelly: wat naar dat je een mk hebt gehad, hopelijk heb je snel weer een positieve test in handen!
Wij gaan met pinksteren weekje weg begin juni en begin juli 2 weken op vakantie.... Dus hoop ook dat het dan een keertje raak is We kunnen alleen maar hopen. Jij ook veel succes voor jullie droom
@nieuwe dames. Welkom hier en succes @marlijn. Huh ik dacht dat jij een positieve test had? Of ben ik nou gek? @kellyk. Klinkt heftig hoor zo'n nachtje. Hopelijk kun je vandaag een beetje bijkomen
@marlijn82, balen meid op naar de volgende ronde @ kellyk poef heftige nacht! Hopelijk kun je vandaag wat bijkomen.. (is natuurlijk lastig met nog een kleine maar toch) @hier trouwens nog steeds gevoel of ik ongesteld ben of moet worden maar bloedverlies is allang gestopt. Lichaam is beetje in de war geloof ik..
Ja bijkomen is best lastig nu, zeker met een kleine maar heb ook nog een actieve boxer hond erbij hahaha Ff over het testen hé, ik test de volgende keer pas zeker na een week. Je krijgt toch tuurstreepjes en daardoor wordt je onzeker. Pas na een dikke week krijg je een knalstreep.
ik begrijp t... maar een knaller pas na een week is niet waar.... ik had op nod een knaller van mijn zoontje!
Met de testjes van kv2v5? Nou dat is zeker mooi, maar de meeste hebben dat niet, duurt echt een aantal dagen wil die knal zijn.
Weer een hoop meiden erbij. Succes deze ronde! Marlijn82, ook jij succes, wat balen na een positieve zwangerschapstest! Vanochtend heerlijk paardgereden in het bos samen met een vriendin. Nog even van genieten. Als ik binnenkort zwanger ben zal dat er voorlopig niet meer in zitten! Probeer wel zo lang mogelijk door te blijven paardrijden. Maar ga dan niet meer naar het bos..