NOD Lijst 1 t/m 15 mei 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door Bbtje, 25 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Desiree92

Desiree92 Actief lid

8 apr 2014
    263
    15
    18
    NULL
    NULL
    Ik mag op rood
    Had net al een klein beetje rood bij het vegen
    Heb ook onwijse krampen en mijn in me rug en bene
    Dus op naar de volgende rond :'(
    Ronde 9 alweer

2. Nora90

Nora90 Bekend lid

3 mei 2014
    531
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ja ik hoop het ook heel erg. Ga wel minder vaak naar de wc voor de grote boodschap is me opeens opgevallen... Wat dat is weet ik niet maar nu let k echt op alles :$

3. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Ah balen meid! Succes in de volgende ronde!

4. Vlinder1993

Vlinder1993 Actief lid

2 mei 2014
    176
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pff.. moet even van me afschrijven hoor.
    Was er stiekem echt van overtuigd dat ik vorige week dinsdag mijn innesteling had. Zulke erge steken heb ik bij eisprong nooit gehad.
    Gisteren alleen een negatieve test :(
    Was er zo verdrietig van, hoewel ik echt wel in mijn achterhoofd hield dat het heel goed níet zo kon zijn.
    Ik had hier aangegeven dat dinsdag 13 mei mijn NOD is, maar dat klopt achteraf natuurlijk niet als ik toen die dinsdag mijn innesteling had.
    Wordt ook zo moe van die lange cyclussen. Vanaf december bezig maar nu pas in de 3e ronde, vanaf op dag 49 van ronde 3, het voelt echt niet eerlijk als je zolang moet wachten tot je eisprong.
    Heb zojuist een thermometer besteld, ga daar maar mee beginnen om een beetje te krijgen op mijn temperatuur. En de volgende ronde denk beginnen met teunisbloemolie.

Het zou natuurlijk kunnen dat ik die dinsdag wel een eisprong had en dat dan wel 13 mei mijn NOD is, maar eigenlijk moet ik het gewoon uit m'n hoofd zetten.

Sorry, voel me een beetje een aansteller terwijl hier veel vrouwen veel langer bezig zijn.
    Hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik even van me afschrijf.

5. ks2011

ks2011 Bekend lid

2 okt 2013
    598
    0
    16
    Hoihoi! Dacht even kijken of er weer nieuwe zwangeren zijn en toen zag ik mezelf op het lijstje staan bij datumloos. Mijn ei is toch eerder geweest en heb 30/4 al positief getest! Ben vandaag 5 weken zwanger! :)
    ik mag dus van het lijstje af! :)

6. Nora90

Nora90 Bekend lid

3 mei 2014
    531
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Nou hier voelt het wel alsof mn menstruatie eraan zit te komen. Heb geen pijn ofzo maar meer het gevoel gewoon dat het eraan zit te komen. Het begint nu echt vervelend te worden dat het niet doorkomt...

7. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Ik mag op rood.

8. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Nou meden ik wil even de nieuwe zwangeren feliciteren, en even melden dat ik sinds vandaag roze afscheiding heb, dus denk dat m'n ongie komt

9. Roodkapje88

Roodkapje88 Actief lid

18 mrt 2014
    146
    0
    16
    Weekend!!! Ik ben nu al benieuwd wie er op Moederdag allemaal positief gaan testen :D :D

10. Star84

Star84 Actief lid

29 nov 2011
    404
    0
    16
    NULL
    NULL
    #2850 Star84, 9 mei 2014
    Laatst bewerkt: 9 mei 2014
    Tuurlijk mag je hier van je af schrijven! Ik weet precies hoe je je voelt! Heb hetzelfde met die lange cyclus...deze ronde kwam mijn eisprong pas op dag 55! Ik was ook maar begonnen met teunisbloem olie en denk dat het echt positieve invloed heeft gehad. Ik heb het even niet geslikt en toen leek mijn cyclus plat te liggen (zie temp kaartje) en toen ik weet begon had ik binnen paar dagen eisprong! :) het kan dus wel!! Maar snap dat het niet leuk is omdat je zo minder rondes hebt als mensen met kortere cyclus. Ik zou gewoon gaan tempen en die pillen slikken en kijken wat het doet!
    En als je ei echt afgelopen dinsdag was moet je er gemiddeld 14 dagen bij optellen voor je nod dus is dan 20 mei. Succes!!

11. Ronnii

Ronnii Actief lid

5 mei 2014
    115
    33
    28
    NULL
    NULL
    Ik heb ook een lange cyclus afgelopen dinsdag officeel de nodig
    (Dag 36) maar tot vandaag nog steeds geen ongi en testen nega.
    Vorige maand was de cyclus 43..
    Heb ook teunisbloem olie gehaald hopelijk gaat dit werken heb deze maand volgens my ook geen eisprong gehad als ik de temperatuur bekijk( meet alleen wel verschillende tijden)
    Heb nu me wekker op zelfde tijd staan.
    Hopelijk word t nu allemaal wel duidelijk voor me!

12. Rimase

Rimase Actief lid

7 apr 2014
    178
    0
    0
    Meiden op rood, balen! Ik hoop dat jullie volgende ronde positief testen!!

Meiden in onzekerheid, succes met dat verschrikkelijke wachten, ik hoop voor jullie ook nog een mooie positieve test!

Meiden met een positieve test, Gefeliciteerd!! Wat heerlijk!!!

Meiden op het wachtbankje, succes met het "geduldig" wachten!!

13. Saraken

Saraken Lid

11 apr 2014
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ging net naar de wc en had beetje roze/rode afscheiding .
    Ofwel heel vroeg ongesteld of ..
    Kan innesteling nog 10dpo?
    Ik probeer mezelf moed in te spreken :)
    Tampon gebruikt, bed in en morgenvroeg hopelijk duidelijkheid!

14. bambe

bambe Actief lid

21 sep 2012
    449
    1
    18
    meiden spannend allemaal..ik moet ook ongesteld worden vorige cyclus was 32...was 6 april voor laats ongie..
    moet zeggen heb lage rugpijn en vandaag steken in me rug..en heel moe...maar ja ga er vanuit ongie te worden...

15. bambe

bambe Actief lid

21 sep 2012
    449
    1
    18
    bedoel steken in me liezen

16. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Balen voor alle meiden op rood!

Saraken, hopelijk zet het niet door. Volgens mij kan het nog op 10dpo.

Bambe, spannend ook! Ik heb ook lage rugpijn maar geen steken. Maar ja het kan natuurlijk van alles zijn.

17. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Heh jammer weer wat rood erbij :x sterkte en succes verder dames!

@zally. Jeej! Voorzichtig gefeliciteerd, heb je een foto van je test?

@ks2011. Gefeliciteerd! Ik had jou op roze gezet want ik zag je in een ander topic met je posi testen. Vond ik wel een leuke kleur zo op de lijst ;) gefeliciteerd geniet ervan!

Verder wachten we nog steeds in spanning af wat de laatste week van deze lijst gaat doen. Ik hoop veel roze!

18. Roodkapje88

Roodkapje88 Actief lid

18 mrt 2014
    146
    0
    16
    Bluh, vannacht wakker geworden van enorme ongesteldheidskrampen in buik en onderrug. Had opeens de moed opgegeven dat t deze maand raak zou zijn.

Maar nog geen bloed, dus toch afwachten...

19. Rimase

Rimase Actief lid

7 apr 2014
    178
    0
    0
    Net getest, maar helaas negatief! Nu maar wachten op menstruatie, maar voel niets wat aangeeft dat het eraan komt. Afwachten maar weer..... En dan naar de volgende ronde.......

20. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Dames, ik ga over naar het zwangerschaptopic! Wens jullie veel succes verder en hoop op veel roze nog! Kom aan het eind van de lijst nog eens kijken!

Deel Deze Pagina