Ja die verschillen van kwaliteit hoor! Heb er 8 verbruikt deze ronde en sommige liepen nauwelijks op, terwijl ik er meteen een andere achteraan deed en die wel prima was met de zelfde urine. Om te kijken of je zwanger bent zijn ze goed, maar de streep loopt echt niet altijd even duidelijk door. Ik deed de cd met indicator duidelijk en snel ook 3 dagen na nod deed die het bij mij, met een tuurstreep van de kv
ja lees het idd ook vaker maar van mijnn zoontje is al 3 jaar geleden de test! en toen was ie op nod of zelfs n dag ervoor weet t niet meer psies.....echt knal! meteen al voor ik mn broek na het plassen omhoog had! ahahahahahaa ik heb ze nu van action!
Ja knal had ik bij mijn dochter ook en zelfs nog met de + testjes lachte me ook kapot. Nu liepen de testjes wel op maar niet echt heel snel dus begon bij mij al de twijfel! Hopelijk ben ik snel klaar met bloeden en kunnen we weer van wippestein hahaa
dat hoop ik ook voor jou ik ben nu ook langer ongi dan normaal met echt helderbloed! is dat n goed of slecht teken!????
@smnee dikke digi knuffel!!! Hoop dat je snel een goede zwangerschap zult krijgen @kelly wat een ellende zoon nacht! Hoop dat je kindje snel. Beter is en dat de geruchten dat je na een mk vruchtbaarder bent waar zijn zodat je niet te kang hoeft te wachten op een gezond kindje @hier begin zondag toch al met ovu testen heb op de een of andere manier het idee dat mn ei eerder komt deze maand en heb gehoort dat dat ook kan door de tarwe kiem olie dus day is het proberen waard Hoop dat de tijd snel vliegt deze ronde kan niet wachten tot het mei is haha
Smee welkom! Ik weet wat je door maakt hé dus voel je niet beschaamd om dingen te vragen of te vertellen daar zijn we hier voor! Is de mk al op gang? Of gaan ze je helpen?
Wat vreselijk, Smnee. Helemaal omdat je al zo lang bezig bent.. Hele dikke virtuele knuffel, meid! Bah, wat stom dat het zo moet lopen. Het is uiteindelijk beter, want het gebeurt niet voor niets, maar dan nog, dat is maar een héle schrale "troost". *knuffel*
Het is helemaal niet beter, ook niet uiteindelijk. Het is nog niet op gang. Zal van het weekend wel komen. Ik ben ziek gemeld van het werk.. morgen maar wat leuks gaan doen. Op het moment voelt alles zo oneerlijk. Ik snap het gewoon niet. Waarom ik? Twee keer? En dan nog in de uitgerekende maand van de bbz. :x
Ja precies zo denk ik ook maar het is klote! En zeer dat het doet ooo dat had ik echt niet verwacht hoor! Ik bloed nu net zo veel als na de bevalling hoor blegh
Toen jij die uitslag kreeg hebben ze jou toen niks verteld, moet jij nu zelf maar concluderen dat het een mk is? Is dat gecontroleerd, sorry maar ik zou wel zekerheid willen meid. Niet vervelend bedoelt hoor!
Weet ik. Ik heb dit vanmiddag ook al gehoord en ik kan er echt niks mee. Ik weet dat je het goed bedoeld hoor, echt.