Alle meiden op roze gefeliciteerd! Alle meiden op rood balen voor jullie! Succes de volgende ronde. Twijfelde en wachtende meiden: ik ga duimen voor jullie!
Hier nog steeds heel onzeker. Gisterenochtend een negatieve test. Gistermiddag wat slijm verloren met rode sliertjes. De hele middag drukkende pijn in buik. Heb de hele middag op de bank gelegen +geslapen. 's avonds bij harde ontlasting wat roze bloedverlies. Dus heb vanmorgen nog niet getest. Vanmorgen geen bloed gespot. Even aankijken wat deze dag brengt. [/QUOTE] Hier nog steeds in twijfel. Donderdag en vrijdag dus wat licht bloedverlies (alleen met afvegen) Zaterdag en zondag niets meer. Vanmorgen weer wel wat bloedverlies (alleen met afvegen). Snap er niets meer van. Ik ging vorige week er vanuit dat mijn menstruatie kwam, maar nu twijfel ik weer. Ik heb helaas geen test meer in huis... Welke test bevelen jullie aan?
Hier nog steeds in twijfel. Donderdag en vrijdag dus wat licht bloedverlies (alleen met afvegen) Zaterdag en zondag niets meer. Vanmorgen weer wel wat bloedverlies (alleen met afvegen). Snap er niets meer van. Ik ging vorige week er vanuit dat mijn menstruatie kwam, maar nu twijfel ik weer. Ik heb helaas geen test meer in huis... Welke test bevelen jullie aan?[/QUOTE] Oh wat rot die onzekerheid! Ik zou denk ik een kV2voor5 doen. Die schijnen gevoelig te zijn.. Ik ga voor je duimen!
Oh wat rot die onzekerheid! Ik zou denk ik een kV2voor5 doen. Die schijnen gevoelig te zijn.. Ik ga voor je duimen![/QUOTE] Ik zou ook voor die van Kruidvat gaan, ik heb daar 4 dagen voor mijn NOD erg duidelijk mee getest (foto staat hier ergens tussen)
Omg meiden, ik ben in shock! Ik geloofde niet dat dat lijntje van vanmorgen echt was dus heb een andere test gedaan. En die lijkt duidelijk! Ook heb ik een ovulatietest gedaan en die is positief. Omdat die ook op hcg zouden reageren? Ik upload even een foto
hier ook nog steeds niets... en al bijna een week overtijd. Vandaag ontzettend veel last van mijn boobies en ook met vlagen misselijk. Die negatieve test van gisteren past gewoon echt niet in het plaatje
Hoeveel dagen ben je nu al overtijd? Ik heb dan totaal geen last van mijn borsten. Ze zijn juist super zacht vergeleken met normaal. Alleen dat m'n tepels donkerder lijken en de bultjes wat witter. En voor de rest dat irritante gevoel van menstruatie in vlagen.
Gefeliciteerd Julia. Ik weet even niet of ik nu moet hopen op een positieve test of niet. Heb op m'n nod getest en die was negatief en gisteren getest en die was ook negatief. Gisteren was ik dus 3 dagen overtijd. Is het dan nog wel mogelijk om positief te testen??
julia88 Proficiat meid!! ben echt blij voor je!!! wanneer was je eisprong? kan ik ook al testen? heb namelijk test gekocht..durf niet..veel pijn in me liezen..
Vandaag is mijn NOD maar nog niks. Wel heeellleeeee vage buikpijn ter hoogte van mijn eierstokken. Maar dat heb ik soms al 1 week ervoor. Ik wacht nog ff af.
Heb al week last van ongesteldheidskrampen, maar zojuist is t dan toch echt doorgebroken. Dus ik mag weer op rood. Ik blijf jullie wel volgen hoor! En de rest zie ik in de volgende ronde wel weer
Bedankt voor de felicitaties meiden! Nora, ja dat is mogelijk. Een vriendin van me heeft pas een week over tijd positief getest. Maar ik wil je geen valse hoop geven. Dat gebeurt maar heel weinig denk ik. Bambe, ik heb ongeveer 1 mei m'n eisprong gehad, dus heb wel erg vroeg getest hoor. Als je het kunt zou ik nog even wachten met testen! Ik heb namelijk een uiterst gevoelige test gebruikt van zk. Maar een clearblue durf ik nog niet aan.. Oreokoekje, had jij nog niet getest?