nou nou dames help me even.. heb net getest met action dag voor nod.. kwam 2e streepje voor 3 min..licht wel rose.. maandag teste ik ermee was spierwit.. action testen geven die een tuurstreepje of niet? goeie ervaringen ermee iemand?
Onderaan op meer opties klikken, dan op het paperclipje klikken bovenaan het reactievenster. Dan opent een nieuw venster en kun je een foto uploaden. Zoals ik al zei heb ik er goede ervaringen mee. Maar anderen blijkbaar weer niet. Ben benieuwd naar je test!
Ben erg benieuwd naar je foto Bambe! Ik had 28e mijn eisprong. Merk ik aan pijn, slijm en positieve test dag ervoor. Hier geen symptomen verder. Licht pijnlijke borsten en duizelig maar da's te wijten aan de griep denk ik. Maar dat had ik al gepost.
hey heb foto gemaakt met me tel daar zie ik bijna niks op kan echt met blote oog zonder te turen zien... ik probeer vandaag test te kopen die van kruidvat.. dan plaats ik oke... oerokoekje ik had me eisprong rond 1 of 2 mei dus jij kan allang testen..gewoon doen..nu denkje geen ongie kan kan zwanger zijn..ik dacht vandaag doe gewoon test..als die negatief is weet ik het..krijg ik streepje binnen de tijd...heel licht wel even breed..want de test van maandag was spierwit..kan niks zien geen tuurstreepje niks.. ben gewend omo wit..nooit twede streepje of ik was zwanger.. we zullen zien... iedereen veel succes en balen voor de dames die op rood staan..
@bambe spannend zeg, mijn eerste lichte positieve was ook met action.. paar dagen ervoor spierwitte. Ik ga voor je duimen!
@mamavandaisy. Ik heb even gespiekt bij het buikfoto-topic. Jeeutje wat een buik! Dat gaat nog lastig worden om dat teverbergen. Maar geniet er maar van! (Ik ben stiekem jaloers )
Jeetje. Ik ben vanmiddag weer mega duizelig en grieperig geworden met een mega borrelende buik en misselijkheid. En nog geen ongesteldheid. Morgenvroeg echt testen.
Bedankt meiden, deze ronde krijgen we voor het eerst IUI (na 2jr zelf proberen), dus "positief blijven" gaat iets makkelijker dan de voorgaande maanden, er zit voor mijn gevoel nu eindelijk "schot in de zaak" ook al blijft het gevoel natuurlijk ook wel dubbel... Succes voor de meiden die nog in afwachting zijn hopelijk snel in verwachting
Haha ja erg he? Naasten weten t daarom ook al wel... we weten allemaal dat het altijd nog mis kan gaan, ook na 12weken... en dan heb ik hoogstwaarschijnlijk al een enorme toeter...tenminste bij de vorige wel toen werd mij door omstanders bij 8 weken al gevraagd of ik zwanger was Maar geniet er stiekem ook al wel een beetje van. .. hoe die buik ook in de weg gaat zitten... is ie weer weg dan echt een gemis!
Ik snap ook nog steeds niks van. Ben officieel bijna week over tijd.. Kan iemand me helpen? Bij t begin verschillende tijd gemeten ivm met verschillende tijden beginnen met werken. Heb afgelopen week de wekker standaard staan 4f2d8b Ovulation charts on FertilityFriend.com
Hi Ronnii, Hier ook al een week overtijd en 2negatieve testen. Als ik naar je temp kaartje kijk lijkt het alsof je nog geen eiersprong hebt gehad, toch? Heb er niet veel verstand van hoor... Heb jij als getest?
Ja heb al getest negatief. Denk dat ik maar ovu ga testen voor t geval de eisprong misschien nog komt! Hou jij ook tempel bij Lita? En verder verschijnselen?
MamavanDaisy, ik ben nu 2 dagen over tijd. Nog niet heel lang, maar ik gok dat het zo blijft. Vorige 8 maanden nuchter gebleven en door gegaan maar nu voor het eerst mijn longen kapot gejankt. Er zit meer dwars (gezondheid met name) maar pfff. Zo oneerlijk allemaal.