Nie zo gek meid.. lekker ff laten gaan! #knuffel! Ik hoop ook echt dat je snel een mooie test in handen hebt!
Alle dames op groen GEFILICITEERD!!!!! Alle dames op rood balen maar op naar de volgende ronde Iedereen die nog aan het wachten is goodluck ik duim voor jullie Ik mag helaas ook op rood voor het eerst dat ik een dag te vroeg ongesteld word Ik ga mee naar de volgende ronde.
Hier nog steeds niet ongesteld. Heb op mn NOD getest (13 mei) met een CB plus maar negatief. Op NOD heel veel ongi krampen gehad en nemen bij de dag af. Er zet niks door.. zou het dan toch.... durf niet meer te testen
hey zeeuwsemeid ik ben het ook nog niet.. had gisteren lichte 2e streepje.. ga straks weer testen halen.. was zeer misselijk bij eten voor bereiden.. ongiekrampen..gisteren steken in me baarmoeder.. pfff spannend..
Hier nog steeds heel vreemde dingen. Vorige week vrijdag en zaterdag wat ligt bloedverlies en slijm met afvegen (niet eens inlegkruisje of maandverband gebruikt). (Toen ook getest met Testpoint early maar negatief) Sinds afgelopen weekend veel last van rommelende darmen, en vreemde stoelgang. De ene keer veel moeite, gisteren het omgekeerde, moest rennen anders werd het een zooitje in de huiskamer. Ook soms beetje krampachtige pijn in onderbuik (bij eierstokken dat doortrekt verder naar beneden. Temperatuur loopt sinds een paar dagen ook weer licht op: 36.6, 36.7, vanmorgen 36.8. Soms bij wat vlagen misselijk en ook erg moe. Vanmiddag in de stad maar even naar kruidvat. Testje kopen. En als het zo blijft, dit weekend maar even testen....
Na mijn licht positieve test 4 dagen voor nod mag ik nu toch op rood. Dus ik schuif Door naar de volgende ronde
Gefeliciteerd! Hier vanmiddag weer getest met kv 2 voor 5 en nog steeds omo wit.. zit nu 2 dagen na NOD.. Ga nu maar weer paar dagen wachten.. en anders, laat mn ongi dan maar komen
Pfff.. hier nog steeds niet ongesteld. Heb nu alleen het idee dat ik maandag of dinsdag pas mijn eisprong had, door het rekbare slijm dat ik toen had. We hebben zondagavond sex gehad, en woensdagochtend weer. Ben alleen een beetje bang dat ik hem nu misloop als hij dinsdag was. Of denken jullie dat dat wel meevalt?
Hoi meiden Bad news.... Vandaag opeens uit het niets toch ongi geworden kan wel janken! 10 dagen na NOD... Ik mag dus op Rood Succes iedereen en hoop de zwangere niet meer terug te zijn op de NOD lijsten. X
@Lita. Wat vervelend joh. Ik snap dat je flink baalt. Dat het de volgende ronde maar wel raak mag zijn!! @bambe gefeliciteerd!! Ik ben heel benieuwd hoe het met de rest van de zwangere dames is. Kijken jullie nog mee of zijn jullie naar een ander topic gegaan? Hier een dag na NOD. Nog steeds niks. Maar durf ook niet te testen omdat ik denk dat het er wel aankomt.Sinds gisteren ook weer af en aan hoofdpijn dus....
@bambe gefeliciteerd! @alle dames die nog aan t wachten zijn en in onzekerheid zitten heel veel sterkte deze dagen en ik hoop dat jullie allemaal snel positief testen!
@bambe gefeliciteerd! Heb je een foto van de test? @lita wat ontzettend kl#te :x sterkte @zeeuwsemeid. Balen, hopelijk snel duidelijkheid