Vanmorgen ook getest, hij lijkt op te lopen, dus ik word al voorzichtig enthousiast! Morgen nog maar eentje.
Gisteren helaas ongesteld worden. Week over tijd. Ik gok dat het door de stress (om andere dingen komt)
@oreokoekje. Balennn! Succes in de volgende ronde @luckymom. Heb je foto's? Ik duim voor je dat het goed zit!
Hoi! Zo frustrerend overlijd en dan nog ongesteld worden, ik weet er alles van helaas. Hier voor de 4e keer positief getest in de ochtend. Geen foto, heeft ook niet zoveel zin. Met indrogen ziet het er anders uit, ik heb geen foto's gemaakt binnen 10 min. Wel duidelijke strepen. Dus ik ga er maar in geloven ... Denk ik... Haha gek dit. Tegelijk ook erg spannend merk ik, 2x eerder miskraam gehad en vorige maand eerst positief getest en daarna negatief. Dus ik kan nog niet echt blij zijn. Afwachten maar.
Ja ik wacht het nog een week af en dan ga ik idd maar weer naar de HA. Het is niet anders. Het toch wat hoop dat het deze x zonder de clomid zou lukken.
volgens mij hoor ik toch hier stond al op de lijst van de vorige maar volgens mij was de 12e mijn nod als ik nu terug reken. heb 1 cycles overgeslagen! dit heb ik gestuurd op de volgende lijst. echt snap er niks meer van ik ben 19maart voor het laatst ongesteld geweest. 15 april had ik menstruatiekrampen maar geen ongi gehad. nu heb ik 3 mei een positieve ovulatietest gehad dus rond 4 mei mijn ovulatie. 14 mei bruine afscheiding gehad en soort van spierpijn krampen en 20 mei een positieve zwangerschapstest die aangeeft dat ik meer dan 5 weken zwanger ben.
iemand in het andere topic heeft al uitgerekend en moet toch ik de volgende zijn succes allemaal hierzo!
Gefeliciteerd. Ik mag op rood. Na 44 dagen eindelijk ongesteld. Ik dacht al dat het niet raak zou zijn. Ik ga even uitrekenen wanneer mn volgende nod is en schuif door.