NOD Lijst 1 t/m 15 mei 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door Bbtje, 25 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sharon01

Sharon01 Actief lid

21 dec 2010
    394
    6
    18
    Al sinds april 2013 bezig voor tweede. Nu in medis
    Overijssel
    Jeetje ik blijf toch hopen op een Beebje die nog lkkr bij je zit! Hoever zou je nu zijn? Sterkte! Dikke knuffffffff

2. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Hier bij alle 3 de zwangerschappen bloedverlies gehad, bij de laatste echt flink! Ze zijn er bij mij nooit achter gekomen wat de oorzaak was. Was ook nooit iets te zien op een echo wat dit kon verklaren.
    Hopelijk zit er nog iets bij jou maar die aflopende testen zou ik ook niet als iets positiefs zien. Veel sterkte met afwachten, weet hoe moeilijk dat dat is!

3. kellyk

kellyk Niet meer actief

Nou het gaat hier echt de goede kant op!

1.5 dag flink bloedverlies en nu een menstruatiebloeding zeg maar.
    Denk dat ik nog een dag of 2 zal bloeden en het zal dan wel weg zijn gok ik...

Moet zeggen dat ik nog steeds het gevoel heb dat ik zwanger ben raar hé. Maar dat zal wel psychisch zijn.

4. kellyk

kellyk Niet meer actief

Dan ben ik er bang voor!
    Idd die streep had dan echt knal moeten zijn.

Ja afwachten dat moet ik ook tot donderdag en ook ik voel me nog zwanger raar toch!

5. Smnee

Smnee Niet meer actief

Je zal nog wel wat hcg in je lijf hebben, dat zakt wat langzaam. Ik heb het ook nog en voel me ook nog zwanger.. Dat is nog het ergste he?

6. kellyk

kellyk Niet meer actief

Idd, maar ik lijk toch nog echt wat te voelen in mijn buik terwijl ik echt 1,5 flink gevloeid heb, nu nog wel maar dat ik te vergelijken met een ongi.

Snap er niks van.

Zelfs mijn dochter van 7 zei, toch denk ik dat je nog zwanger bent huh?

Nouja de echo zal het uitwijzen!

7. Lien81

Lien81 Actief lid

5 jul 2006
    250
    0
    0
    Net nog wat zitten zoeken op internet en kom hier op het forum meerdere topics tegen over KV-testen die lichter worden na 6 weken omdat de HCG-concentratie dan te hoog is. Zelfs vorig jaar nog iemand die zwanger bleek van een tweeling. Ik ga mezelf niet meer gek maken en niet meer testen. Gewoon afwachten en ik zie het wel.

*zei ze heel nuchter - nu de praktijk nog*

Fijn dat het al minder wordt Kellyk. Het bloedverlies is op zichzelf al rot genoeg en dan zit je er niet op te wachten om eindeloos met die vieze maandverbanden te lopen. Ik ben dolgelukkig dat ik het in ieder geval weer met een inlegkruisje af kan (en zelfs dat zou niet per se hoeven).

8. kellyk

kellyk Niet meer actief

Ja ik heb nu ook een inlegkruisje.
    Hoelang heb jij gevloeid dan?
    Mijn vk zei net tegen mij dat het ooit voorkomt dat er nog een goed vruchtje blijft zitten? Net als bij jouw. Ik vertelde net dat ik gewoon mezelf nog zwanger voel in mijn buik.? Heel raar.....denk toch dat als je pas die echte bevestiging hebt je je dan erbij kunt leggen.

9. Lien81

Lien81 Actief lid

5 jul 2006
    250
    0
    0
    Dat denk ik ook. Ik heb van zaterdagmiddag tot en met dinsdag gevloeid (wel voornamelijk op de wc, tussendoor viel het mee, maar ik ging dan ook wel elk uur). Woensdag nog een klein beetje, gisteren alleen roze en bruin en vandaag nog 1x beetje bruin.

10. kellyk

kellyk Niet meer actief

Wanneer heb jij je echo?

O de 22e pas nu zie ik het!
    Dat kan toch veel eerder!!!!!

11. Lien81

Lien81 Actief lid

5 jul 2006
    250
    0
    0
    Tja, zekerheid voor alles denk ik. De 22e moet er echt een hartje kloppen, anders is het niks. Ik denk dat er volgende week nog net een risico zou kunnen zijn dat het vals alarm is als ze niks ziet. Hoewel ik me dat niet kan voorstellen, dus wat mij betreft zou het wel volgende week mogen. Maar goed.... ik wacht gewoon af. Met werk en een druk paasweekend is de tijd wel door te komen.

12. kellyk

kellyk Niet meer actief

Nou mijn vloeien is zo goed als klaar na de mk joehoe!!!!

Geen stolsels meer en heel weinig bloed nog.
    Gok nog dat ik morgen een beetje heb en dan ist klaar:)

Ben er heilig van overtuigd dat ik mijn cyclus weer zo op orde heb.
    Maandag begin ik met ovutestjes kijken wat ze doen.

Vorige ronde had ik op dag 10 al een positieve test en dat dan 2 dagen lang.

Ik heb er echt weer zin in hoor dat gebedbons hahaha
    Heb 10 mei wel een afspraak bij de gyn eigenlijk voor deze zwangerschap hahah. Ze weet nog niet van de mk af dus wil ook gewoon naar deze afspraak gaan even bespreken hoe of wat.
    Wil eigenlijk vooral vragen hoe het kan waarom ik bij alle 3 de zw al vroeg bloedverlies heb dat vind ik raar en heeft echt wel een rede.
    Nou dat was weer mijn verhaal, fijne avond allemaal en hopelijk krijgen we met pasen veel mooie gezonde eitjes

Want dan krijg je dit!

13. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Kelly, ik heb ook bij alle 3 de zwangerschappen rond 5/6 weken een bloeding gehad! Ze zijn nooit achter de oorzaak gekomen. Sommige vrouwen hebben dat nu eenmaal!

14. Smnee

Smnee Niet meer actief

Mijn krampen zijn gestart. Afwachten op de bloeding dan maar.

15. kellyk

kellyk Niet meer actief

O oké, veel of weinig?

Bij mijn dochter eenmalig een inlegkruisje vol had jij meer?

16. Sharon01

Sharon01 Actief lid

21 dec 2010
    394
    6
    18
    Al sinds april 2013 bezig voor tweede. Nu in medis
    Overijssel
    Maar nog geen bloed smnee? Sterkte. Hopelijk is het snel voorbij en ben je helemaal schoon. Dikke knuf hoor.. Voor alle dames met miskraam natuurlijk! :(

17. kellyk

kellyk Niet meer actief

Zorg dat je nu al paracetamol neemt, want het doet zeer maar daar weet je alles van. Heb je genoeg maandverband in huis enzo?

Ik ben zo goed als klaar met vloeien en verwacht morgen niks meer te hebben.

Neem genoeg rust dat heeft mij er snel doorheen geholpen!
    En 8 paracetamols per dag!

Zet hem op ff er door heen en neus de goede richting op!
    En dat bedoel ik goed hé maar dat weet je wel xx

18. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Ja, vooral bij de laatste zwangerschap had ik heel veel bloedverlies. Het stroomde er echt uit, toen was ik ook erg bang dat het niet bleef zitten. Op geen enkele echo hebben ze toen gezien waarom ik de bloeding had.

19. kellyk

kellyk Niet meer actief

Mag ik vragen hoelang je toen bloede en zaten er ook slijmstolsels bij?

20. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Slijm kan ik mij niet herinneren, bij alle 3 niet!
    Ik heb ook nooit krampen ofzo gehad.
    Ik geloof dat het heftig vloeien 2 dgn was en daarna nog een week of 2 beetjes en oud bloed.

Deel Deze Pagina