Balen he Arendje dat je zo'n onregelmatige cyclus hebt. Heb soms ook van die uitschieters, niet leuk!!
Het is zeker stil hier. Helaas weet ik niet hoe de lijst bijgewerkt moet worden wil mezelf erop plaatsen. Heb mijn gegevens al gegeven maar bbtje is er sindsdien niet geweest haha. Met mij goed nu menstruatie die steeds minder wordt hevige pijn sinds paar maanden. Mag van de huisarts nu echt naar de gynaecoloog zei ze. Ga ik snel doen. Ben blij dat ik mag gaan kan ik gelijk mijn verhaal doen en ze gaat gelijk kijken of er iets mis is. Zit maar in ronde 4 maar de pijn is ondraaglijk mega steken. Hoestte met de rest?
Sorry dames, had even wat anders aan mijn hoofd, ik ga morgen de lijst even bijwerken, beloofd! Mijn oma is gisteren overleden... Vandaar dat ik niet tot nauwelijks hier op zp geweest ben. En... de eisprongen e.d. duren natuurlijk nog even, dus tot de tijd dat de ovulatietesten-gekte is begonnen, is het volgens mij sowieso redelijk rustig altijd, toch..?!
Dankjewel, mamatje89! Welkom trouwens! Momma ook! @ Momma: Ik heb de ovulatietesten van zwanger&kids gebruikt. Ik lees ook goede verhalen over de ovulatietesten van Sensitest. Ik denk dat het elkaar niet zoveel scheelt (tussen die twee merken). @ JMay: Zal ik je alvast op de lijst zetten of wacht je nog even? Zo ja, wil je dan je gegevens nog even hier neerzetten. ♥ NOD-Lijst 1 t/m 15 Mei 2014 ♥ 1. (3) : Noralie87, 26 jaar, 8e ronde (4e ronde na MA), 1e kindje Mandy3, 24 jaar, ronde 4, 1e kindje Momma, 29 jaar, ronde 4, 1e kindje 2. (0) : 3. (2) : Lizanne84 - 29 jaar - ronde 13 - 2e kindje Arendje - 24 jaar - ronde 7 - 1e kindje 4. (0) : 5. (0) : 6. (1) : Mamatje89, 24jaar, ronde 3, 2e kindje 7. (0) : 8. (0) : 9. (0): 10. (0) : 11. (0) : 12. (0): 13. (0): 14. (0): 15. (0): Datumloos (1) : Bbtje, 25 jaar, 3e ronde, 1e kindje Buiten de lijst (0): Totaal: 7 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum en onder bij totaal van alles ook.
Je staat erop, Dana! ♥ NOD-Lijst 1 t/m 15 Mei 2014 ♥ 1. (4) : Noralie87, 26 jaar, 8e ronde (4e ronde na MA), 1e kindje Mandy3, 24 jaar, ronde 4, 1e kindje Momma, 29 jaar, ronde 4, 1e kindje Dana1989, 25 jaar, ronde 4 na MA, 1ste kind 2. (0) : 3. (2) : Lizanne84 - 29 jaar - ronde 13 - 2e kindje Arendje - 24 jaar - ronde 7 - 1e kindje 4. (0) : 5. (0) : 6. (1) : Mamatje89, 24jaar, ronde 3, 2e kindje 7. (0) : 8. (0) : 9. (0): 10. (0) : 11. (0) : 12. (0): 13. (0): 14. (0): 15. (0): Datumloos (1) : Bbtje, 25 jaar, 3e ronde, 1e kindje Buiten de lijst (0): Totaal: 8 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum en onder bij totaal van alles ook.
bbtje, gecondoleerd met je oma...sorry die had ik even gemist, wist wel dat t slecht ging... sterkte meis!
hier ondertussen op dag 34 en nog geen ongie .. grrr weet nu wel zeker dat als ik ongie word een dezer dagen dat ik hier kom mee kletsen kan alleen nog niet op de lijst omdat ik niet weet wanneer mn nod is
Ik hoop echt dat je snel duidelijkheid hebt. Dit is echt niks! Of ongi of een positieve test.. Gebruikte je eerder ovulatietesten? Deze ronde niet he?! Is het een idee om dat misschien wel te doen? Misschien heb je een ronde overgeslagen en kan je op die manier je cyclus weer een beetje terug vinden?