Hoi dames afgelopen woensdag had ik mijn ovutesten van 123testen in huis. Mijn ei is volgende week donderdag volgens mijn womanlog app. Dus dacht ik ik begin gelijk om te kijken of ze wit of niet zijn gewoon om te testen aangezien het voor mij nieuw is. Ik heb na het werk rond 18.00 getest en 3 dagen al heel licht streepje!! Hoort dit al 1 week voor een mogelijke eisprong???
Ja dat kan! De teststreep moet even duidelijk of duidelijker zijn als de controlestreep! Ik heb dat ook namelijk!
Ow ok pamela dus dan pas is het echt positief? Zolang het lichter is dan de teststreep is het negatief??
Ja, zover ik weet wel. Ik had in de ochtend al bijna een knaller en in de avond was hij echt positief. Dag erna meteen weer stukken lichter.
Hij is pas positief als hij knalt. Elke dag rond dezelfde tijd testen en niet met ochtendurine. Succes
Ik deed dat alleen om te kijken of hij nog positiever zou zijn! Was de eerste maand dat ik ze gebruikte.
Bij mij is hij altijd 2 dagen positief... Soms kan ik verschil zien en weet ik wanneer mijn piek is, andere keer niet. Ik houd altijd de 1e positieve aan en dan een dag later mijn ei, mijn LF is dan altijd hetzelfde... Dus de piek zegt niks bij mij
Bij mij ook altijd een licht streepje afgelopen cyclus 4 dagen eenovu knaller gehad heel apart Ben benieuwt deze maand
Iemand bekend hier met conceive plus glijmiddel? Heb het net besteld, ik ben vaak nogal droog en dat schijnt niet bevorderlijk te zijn voor het zaad. We kunnen het altijd proberen, niet geschoten is altijd mis haha
Mn menstruatie nu al afgelopen?? Wie heeft dat ook wel eens gehad, slechts 2 dagen ipv de gebruikelijke 4 à 5?
Ik heb sinds ik ben gestopt met de Pil ook kortere menstruaties.. Ook hooguit 3, heel soms 4 dagen bloedverlies. En echt heel licht, nauwelijks tampons nodig..
Ik heb vorige keer pre seed gebruikt. Dat is volgens mij hetzelfde. Werkte dus wel... En niet geschoten is zeker mis
Ik ben trouwens altijd maar twee dagen ongesteld. Heb het de gynaecoloog gevraagd en het kan geen kwaad.
Ja ik afgelopen maand en telde meteen aan! Of het toeval is,,,,ik weet het niet maar ga het wéér gebruiken!
Ik heb ook korte menstruatie's 3 dagen gem. Vannacht weer als een dolle gevloeid en kon ik om half 5 in de douche pfffff dacht dat het afgelopen was,,,,,helaas dus niet! Gisterenavond echt niks en binnen 5 uur bakke vol oooo moedeloos wordt ik hiervan!
Omdat hier veel meiden vaak vroeg testen heb ik het volgende gevonden in een andr topic maar vele zullen dit wel fijn vinden om te weten! Hier het hele schema: -CLEARBLUE (blauw +) - hcg 15 - licht + je. -CLEARBLUE digitaal (zwanger/niet zwanger) - hcg 31- zwanger. -KRUIDVAT lange teststaaf (blauwe II) - hcg 10 - licht blauw streepje. -KRUIDVAT cassette (2 voor 5)(roze II) - hcg 8 - licht roze streepje. -PREDICTOR -hcg 12.5 -QUID-test Carrefour/GB (roze II) - hcg 8 - licht roze streepje. -SENSITEST (paarse II) - hcg 19 - licht paars streepje -SENSITEST cassette- hcg 8 -Clearblue indicator - hcg 16 --> zwanger 1-2 weken -Clearblue indicator- hcg 481- zwanger 2-3 weken -Clearblue indicator- hcg 1935- zwanger 3+ weken