NOD Lijst 1 t/m 15 mei 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door Bbtje, 25 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Fijn dat het lichamelijk al beter met je gaat Smnee...

2. Desiree92

Desiree92 Actief lid

8 apr 2014
    263
    15
    18
    NULL
    NULL
    Hoop 11 mei ook een positieve test te hebben
    Mijn nod is 6 mei maar ga 11 dan pas testen als ik overtijd ben
    Ben 11 mei ook nog is jarig
    Zou dan 3x feest zijn!!!

3. Sharon01

Sharon01 Actief lid

21 dec 2010
    394
    6
    18
    Al sinds april 2013 bezig voor tweede. Nu in medis
    Overijssel
    Ik hoop op 5 mei bevrijd te worden met een positieve test ;) of op m'n dochtertjes verjaardag 9 mei. :) misschien gewoon wachten met testen... Maar dat kan ik beter zeggen dan doen, want doen lukt met niet echt haha..
    Sorry al even niet geweest. Welkom nieuwe dames.. Iemand al positieve ovutest gehad? Ik ben benieuwd hoeveel roze er deze maand is, hopelijk meer dan de helft!! ;) liefst allemaal natuurlijk :p

4. Sharon01

Sharon01 Actief lid

21 dec 2010
    394
    6
    18
    Al sinds april 2013 bezig voor tweede. Nu in medis
    Overijssel
    Oh trouwens vrijdag naar de ha geweest en zaadonderzoek aangevraagd, dus hopelijk snel een stap dichter bij onze wens. ;)

5. MvanL

MvanL Bekend lid

24 sep 2013
    993
    0
    0
    Zo ik ben weer bijgelezen na een flink feest weekendje!!
    Heb het er so goed van genomen dat ik gister heel de dag ziek op de bank heb gelegen hahaha
    Mja wie weet wat het voorlopig wel de laatste grote party vancdit jaar voor mij ;) ik hoop het haha
    Vanaf morgenw eer wat gerichter gaan klussen en aan de ovu testen
    Dus weer kalm aan met de drank hahah

Als het goed is komt mn eitje eind deze week
    Ik ben er weer klaar voor :D

6. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Hier hetzelfde. Heerlijk weekend gehad ;) dochter uit logeren en wij lekker op pad geweest met familie. Heerlijk gegeten en gedronken en gedanst :D

Ik verwacht ook deze week mn ei. Gisteren al wat steekjes linkse onder in mn buik. Maar helaas witte ovu test..aan de ene kant niet zo erg want was zo moe dat ik om 20.30 al in bed lag ;)
    Deze week uitgerust klussen haha

Anderen meiden ook al "last"?

7. Smnee

Smnee Niet meer actief

Spannend! Wanneer krijg je de uitslag?

8. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ja. :)

9. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Hier nog wel even wachten op een ei! Verwacht hem eind van de volgende week of dat weekend. Vorige cyclus ook pas op dag 17 maar heb geen idee wanneer die normaal komt.

10. Zally

Zally Bekend lid

3 okt 2012
    602
    1
    0
    Mag ik ook op de lijst ben 33 jaar 2de ronde 3de kindje en nod 13 mei

11. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.533
    5
    38
    Goeiemorgen dames,

toch ook eens even iets van mij laten horen hier.
    Ik zie - helaas - weer een heel aantal bekende namen.

@Smnee: wat rot van je miskraam. Ik was zo blij toen ik las dat je zwanger was! Het was je zo gegund door deze stille meelezer. Ben blij te horen dat het stilaan fysiek terug beter gaat en hopelijk komt er nu toch wel heel snel een echt plakbeek bij jou. Ik duim hier alvast heel erg hard.

@Goldfishie: jou zie ik hier ook al veel te lang teurgkomen in alle NOD lijsten. Ik hoop heel hard voor die positieve test op moederdag!

@Ik87: Voor jou mag het nu ook echt wel eens raak zijn. Ik duim alvast weer heel erg hard!

@ alle anderen: voor jullie duim ik uiteraard ook. Dat we deze lijst superroze mogen kleuren. zoals het spreekwoord misschien? In mei krijgt iedereen hier een bevrucht en goed ingenesteld ei! haha :)

12. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Goedemorgen meisjes,

Hier net maar weer gebeld met de fertiliteit poli om een nieuwe afspraak te maken voor de fm meting. Volgende week woensdag de eerste echo zit dan op cd 12..
    Heb nu echt last van mijn menstruatie, hoop dat het gauw voorbij is want had al ruim 1,5 week last van bruin verlies.
    Nu mezelf ff een schop onder me kont geven om de badkamer te gaan schoonmaken.

13. kellyk

kellyk Niet meer actief

Nou hier is het vloeien gestopt! Joehoe!! Ben blij want o wat had ik een last van de mk.....pfff veel pijn en kramp en buik en rug!
    Heb net zoveel gevloeid als na de bevalling van de eerste.

Nou op naar de eisprong, wanneer zou ik beginnen met de testjes want heb echt geen idee wanneer die springt?

14. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik zou op dag 10 beginnen..

15. kellyk

kellyk Niet meer actief

oké, vorige ronden had ik idd op dag 10 al een knaller, wat erg vroeg was en ik niet had verwacht hahahah.

Hmmm denk dat ik op dat 8 ga beginnen dan ben ik het voor.
    Ben best bang voor weer te gaan vrijen voor een baby, want die mk was hels en wil dat echt niet weer meemaken!

16. kellyk

kellyk Niet meer actief

Zou ik nog hcg in mijn lijf hebben?

17. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0

Ik snap het zeker! Ik vind het ook erg knap dat alle dames hier met een mk er meteen weer voor durven te gaan.

In 2011 heb ik een miskraam bij 11+6 gehad (na al een super mooie echo:() maar ik moest echt even een break erna hebben. Er was nog iets blijven zitten dus ben toen gecuretteerd. Na 5 maanden zijn we er toen pas weer voor gegaan.

18. kellyk

kellyk Niet meer actief

Ja vind het doodeng, maar aangezien wij nog maar 1,5 jaar hebben ga ik er wel weer voor.
    Ik ben 33 en mijn man 47 en dochter is 7,5 dus echt jaren hebben wij niet meer. Dan vind ik het de leeftijd te groot worden. Het liefst willen we nog 2 kindjes maar mag denk ik blij zijn als er nog 1 kan komen.....daarom baal ik ook van de mk! Nu hopen op dat ik snel weer aantel.

19. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0

Ja dan zou ik het denk ik ook wel doen..

Aan de ene kant kun je dan "blij" zijn dat het nu is gebeurd. ( begrijp me niet verkeerd hoor! blij ben je natuurlijk nooit bij een mk)
    Ik vond het gewoon erg lastig om te accepteren na een mooie echo:(

20. Marlijn82

Marlijn82 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.968
    0
    0
    Overijssel
    Mijn vk raadde aan om een week nadat de mk begonnen is nog even te testen of hcg weer uit je lijf is. Anders heb je straks misschien een tuurstreepje terwijl het hcg nog van je mk is. Ik ben op vrijdag begonnen te bloeden, tot woensdag liep de streep op en vrijdag was hij weer omowit.

Deel Deze Pagina