NOD Lijst 1 t/m 15 mei 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door Bbtje, 25 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kellyk

kellyk Niet meer actief

Ja precies daar heb je gelijk in!

Nou hopelijk tellen we snel weer aan xx

2. kellyk

kellyk Niet meer actief

Dus als ik het goed begrijp na 1 week was het eruit?
    Ik krijg as donderdag een echo om te kijken of alles schoon in.
    Neem aan dat ik dan ook (ben dan een week) verder geen hcg meer heb.

En over 3 weken dan al helemaal niet meer als ik weer kan testen.

3. Marlijn82

Marlijn82 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.968
    0
    0
    Overijssel
    Is heel erg afhankelijk van hoe je lijf reageert, vandaar dat ze mij die test na een week adviseerde. Maar als je toch even langs moet kun je dat gelijk even vragen.;) Hopelijk zijn we allemaal snel weer zwanger.

4. Marlijn82

Marlijn82 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.968
    0
    0
    Overijssel
    Voor mij zit er ook wel verschil in of je al een levend kindje hebt gezien op een echo, wat met bijna 12 weken al een heel mensje is, dan een embryo van 5 weken. Maar hé dat ben ik he:). Voor een ander kan dat natuurlijk heel anders zijn. Ik zie het bij die termijn ook niet als het verlies van een kindje maar als een mislukte zwangerschap. Wat het niet minder vervelend en naar maakt overigens.

5. Roodkapje88

Roodkapje88 Actief lid

18 mrt 2014
    146
    0
    16
    #465 Roodkapje88, 14 apr 2014
    Laatst bewerkt: 14 apr 2014
    Heftig zeg, om jullie verhalen zo te lezen! Veel sterkte en ik hoop dat de volgende ronde alleen maar gezonde baby'tjes verwekt worden.

Mag ik ook weer op de lijst?
    Roodkapje 88, 1e kindje, 3e ronde, NOD waarschijnlijk 9 mei
    (betekent dat m'n ei zal springen op onze trouwdag! Zou toch wel erg gaaf zijn :D)

Op 11 mei (moederdag) massaal met z'n allen testen, zou natuurlijk een goede stunt zijn, haha

6. b0otjuh

b0otjuh Actief lid

17 nov 2011
    326
    0
    0
    Ik werk parttime in de thuiszorg en de rest van de
    provincie utrecht
    Hoi Hoi ,,
    ik zou ook graag aansluiten..

B0otjuh 24 jaar nod 11 mei ronde 2 helaas .. maar deze ronde hopen op meer geluk..:)
    vorige ronde 4 dagen over tijd had allerlei zwangerschapssymptomen maar toch niet gelukt.

7. kellyk

kellyk Niet meer actief

Zo zie ik dat ook! Helemaal gelijk daarom kan ik er ook nu weer vol tegen aan, denk dat als je 12 weken bent je daar anders over denkt.

8. Arendje

Arendje Fanatiek lid

30 mrt 2014
    2.124
    634
    113
    Vrouw
    Nieuwe dames welkom!

Ik had gehoopt op een vroeger ei deze maand, maar zit nu op cd18 en nog steeds geen ei. Dat wordt dus weer een lange cyclus deze maand. Ik vind het wel vreemd want ik heb al een week een lichte streep op m'n ovu testen en ik heb sinds gisteren ook gevoelige borsten. Maar nog steeds geen vruchtbaar slijm of knaltest. Ik heb sinds vorige maand ook zoiets van "het zal toch wel weer niet lukken". Ik ben er denk ik gewoon te veel mee bezig en zit nu in een dipje.

Sorry voor dit ego verhaal... Moest t even ergens kwijt...

9. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    arendje
    heel begrijpelijk en geen sorry
    we kunnen hier met onze ups en downs terecht toch!!!!
    denk dat meerdere van ons wel eens n dip hebben vooral als het allemaal niet wilt lukken!
    en je nu nog gene ei hebt gevonden is gewoon rot...
    gebruik je ovu testen?
    bij mij en meerdere wat ik lees is er vaak n lichte streep te zien....
    op n gegeven moment lopen ze iets op en vanaf dat moment doe ik er zelf persoonlijk na de eerste die vaal sochtends is(en nee niet met ochtendurine) nog een savonds!
    vaak is mijn knaller namelijk savonds!
    dus ik zou als ze gaan oplopen,wat ze vast wel gaan doen binnekort meis! savonds n extra test doen!

jouw ei komt echt waar!
    en om er maar n posi draai aan te geven beter laat dan nooit:)
    was n grapje!
    probeer je te laten lachen!

meide al die mk verhalen gaan je niet in de koude kleren zitten zeg
    wat intens verdrietig.....
    hoop dt jullie het n plekje kunnen geven en over niet al te lange tijd weer verder kunnen....

10. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Dames, even iets heel anders!Ik zou per 30-4 werkeloos zijn maar vanmorgen belde mijn leidinggevende dat ze mijn contract toch nog met een half jaar verlengen! Jeej! Dit geeft even iets lucht met zoeken naar een andere baan!

11. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    gefeliciteerd :D

12. Roodkapje88

Roodkapje88 Actief lid

18 mrt 2014
    146
    0
    16
    Wat een goed nieuws, Pamela! Gefeliciteerd!!

13. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    O wat super! Dat geeft je weer een beetje adempauze :) hopelijk vind je iets naar je zin.

14. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    @ Pamela gefeliciteerd meid!

15. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Ik snap je heel goed arendje, dat heb ik ook deze ronde ach het zal wel niet, dat had ik overigens ook de ronde toen ik zwanger raakte, dus wie weet....

16. kellyk

kellyk Niet meer actief

Ook ik was er niet mee bezig deze maand, wel ovutestjes maar nam het zoals het kwam. En ja hoor zwanger! Maar helaas mk.

Heb net voor het eerst weer een test gedaan en er is al een lichte streep dus verwacht op dag 13 wel weer een eisprong.

17. Arendje

Arendje Fanatiek lid

30 mrt 2014
    2.124
    634
    113
    Vrouw
    Pamela wat fijn dat je contract is verlengd!

Noamy en Noralie bedankt voor jullie reactie! :)

Ik ben deze maand geswitcht van clearblue naar sensitest. En dat veroorzaakt denk ik de verwarring want bij de testen van clearblue had ik altijd een witte test en dan 4 dagen een oplopend streepje en dan 2 dagen een knaltest. En nu met die testen van sensitest heb ik al een week een tweede streepje, maar nog geen knaller. @noamy ik ga ze denk ik ook 2x per dag doen, ben toch bang dat ik mijn piek mis.

Een collega liet gisteren trots de foto's van haar 3D echo zien. En toen kwam de vraag weer... En ben jij al zwanger?? Dat komt dan zo hard aan omdat ik het zo graag wil en het nog niet is gelukt. Daar kunnen jullie je vast allemaal in vinden.

18. Momma

Momma Actief lid

9 mei 2013
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames ! Nou even een paar vragen naar meiden dje ovutesten kanten gebruiken ik ben 6 dagen terug mee begonnen en had steeds een heel lichtstreepje nu heb al van de meeste begrepen dat het kan omdat je hcg al hebt in je lichaam! Ok! Vandaag dag 15 had ik ineens een donkere streep bijna net zo donker als test streep maar ook echt donker! Maar klopt ook want ik had sinds vanochtend behoorlijk wat afscheiding (sorry) terwijl ik het afgelopen dagen helemaal nog niet had. Nu heb ik sinds 15.00 behoorlijke ovulatie krampjes. Deze voel ik standaard iedere maand en alt het op dag 18 of 19! Maar deze maand voor er eerst ovulatie testen en ja hoor dag 15 vandaag al pijn en positieve ovutest! Gewoon 3 dagen eerder. Dus waarschijnlijk menstruatie ook al 28 april inplaats van 1 mei aangezien het altijd 14 dagen na mijn ovupijn menstruatie krijg. Nu dat eerst afwachten!
    Nu mijn vraag meiden die dit vaker doen dus ovutesten wannneer ga jullie klussen (gek woord) haha doen jullie op de dag zelf en dan 1 dag overslaan en 1 dag weer daarna. Aangezien ze zeggen dat je om de dag moet inplaats van iedere dag. Of doen jullie juist de dag na de ovulatie test! Pfff gedoe hoor wij klussen de wel maand wanneer we zin hebben maar denk nu dat ik test en bewust ben van ovulatie wel rond ovultaie helaas gerichter moet klussen. Nou hoop dat iemand antwoordt heeft op mijn vraag!
    Ik trouwens een foto van ovutest maar weet niet met iPhone hoe je het hierop moet plaatsten !
    Sorry voor lange bericht. X

19. faylin

faylin Actief lid

8 mei 2011
    369
    68
    28
    juf
    @Arendje, als je 2x per dag gaat testen, op welke tijdstippen doe je dat dan?

20. MvanL

MvanL Bekend lid

24 sep 2013
    993
    0
    0
    Ik verwacht dit weekend mn ei
    Dus begin nu vast met om de dag klussen di-woe-zat-maandag
    Op het moment dat mijn ovu test net zo donker of donkerder is klussen we dagelijks tot ik mijn eisprong heb gehad (dag na eisprong ook nog voor de zekerheid)
    Dus eigelijk altijd om de dag, plus dag/dagen van positief testen en dag erna

Ze zeggen dat de kwaliteit van sperma achteruit gaat bij dagelijks klussen maar als er 24 uur tussen zit gaat het maar met gemiddels 1 a 2% achteruit dus als je mag gewoon goei sperma heeft kan dat geen kwaad

Deel Deze Pagina