Wij klussen gewoon als we zin hebben, soms zit er weleens 4 dagen tussen maar soms ook 3 dagen achter elkaar, ik let daarbij niet op de ovutesten, die gebruik ik alleen om te weten wanneer de eventuele bevruchting plaats kan vinden.
Als ik 2 keer per dag test met de ovulatietesten dan doe ik dat om 11.00 en om 19.00 uur. Het beste kan je namelijk tussen 10.00 en 20.00 testen. Wij klussen ook redelijk om de dag en als het ei nadert elke dag. tot 2 dagen na ei. Zolang het sperma van gewone kwaliteit is kan dit geen kwaad. @ Pamela wat een super goed nieuws.
Vanaf dag 8 om de dag tijdens en rond ei elke dag en dat is meestal 4 dagen achter elkaar dus. Geeft geen probleem ben zo ook zwanger geworden afgelopen maand Maar meestal kien ik het zo uit dat er voor de eeste posi test een dag tussen zit, voor goed en veel zaad
Wij doen het ook wanneer we zin hebben. Ik heb vorige maand wel preseed gebruikt, dus misschien gaf dat wel het juiste zetje.
Volgens mij over 2 weken denk. Moet eerst nog potje en informatie halen. In topic die ik gestart ben geef ik aan dat m'n vriend 3 jaar geleden ook zaadonderzoek had en dit niet zo goed was.... Maja toen bleek ik net zwanger. Dus nu geeft me dit heel veel twijfel. Hoop dit keer op een goede uitslag!
Een glijmiddel wat niet zaad dodend is maar juist net een extra zetje geeft zeg maar. Ik ben van mezelf best droog dus het leek me wel fijn maar het heeft dus meteen geholpen.
Die heb ik niet gelezen.. Hoe groot is de kans dat het verbeterd? Ik duim voor een goede uitslag, en laat er maar een sterke bij zitten
Thats the spirit!! Daar gaan we voor mijn eitje komt ook echt in het paasweekend dus man lief hoeft niet ver te zoeken dat weekend haha
Vanmiddag eindelijk een lichte streep op de ovu test toen ik thuis kwam. Had vanmiddag al wat rekbaar slijm en steekjes van onder. Dus mijn paasei is onderweg vanavond alvast gezellig maken
Lekker dat je ei in zicht is Ikke wachten pfffff altijd zo irri die zinloze wachtdagen voor ei en na ei .........
Ahuh....ik haattttt wachten!! Ff iets anders Geloven jullie in de Chinese geslachts kalender die je hierboven bij de calculator kunt vinden?,?! Bij m'n zoontje klopte ie! Maar als hij nu weer zou kloppen heb ik deze maand alleen nog kans op n jongen en tot november alleen nog maar meisjes......
@momma, wij doen vanaf dag 10 om de dag en bij een positieve ovu test elke dag @faylin dan test ik om 12:00 en om 20:00 @smnee is preseed vergelijkbaar met conceive plus?
Nanny: mijn Chinese kalender klopte niet.. Maar als ik deze maand zwanger zou raken zou het een meisje zijn, dus wie weet haha Smnee: ik hoop dat er 1 bij zit. We hebben er maar 1 nodig ja. Ben toen we zwanger wilden worden voor ons dochtertje doorverwezen (na een jaar proberen) naar fertiliteitenarts. Voorafgaand zaadonderzoek gehad.. Die bleek 'matig' zo zei de dokterassisente. 7,9 milj zaadcellen waarvan 3,4 milj bruikbaar.. Dus erg weinig als ik dit nu ga 'googlen'. Maar toen we bij fertiliteitenarts kwamen werd er gezegt: is nog genoeg. En wat bleek. Ik was zwanger (toen al overtijd bij intakegesprek), dus nooit verder bij stil gestaan.. Maar wie weet nu nog slechter? Sperma word minder met de jaren toch? Nahja ook geen idee eigenlijk.. Wachten het onderzoek af en oefenen rustig verder Hoe is het bij jou? Hoe voel je je? Ik leef echt met je mee! Knuffff
Arende, misschien ook teunisbloemolie gaan slikken volgende ronde? Heeft mijn ei 20 (!!!) dagen vervroegd. Meiden, later vandaag zal ik de lijst even updaten. Heb drukke dagen gehad.
Arendje, ja dit is vergelijkbaar! Sharon, ik weet het eigenlijk. De uitslag van mijn man was erg goed dus ik heb me er niet meer in verdiept. Met mij gaat het redelijk. Vloeien is bijna klaar. Nu hopelijk snel een eisprong.