NOD Lijst 1 t/m 15 mei 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door Bbtje, 25 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MvanL

MvanL Bekend lid

24 sep 2013
    993
    0
    0
    Gister begonnen met gericht klussen om de dag
    Als het goed is dit weekend mn ei
    Maar mn cyclus is nooit precies gelijk dus dat is even afw88

Ik hoop eigelijk dak op 28 dagen zit dan komt ie vrijdag kan me nie vlug genoeg wezen hahaha

De ovu testen lopen in iedergeval al een beetje op ben benieuwt naar die van vanmiddag

Hoe gaat het met jullie eitjes? Al iets gespot

2. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    gister een ovu gedaan ivm ongi/eipijn maar nog maar een heeeeel licht streepje
    logisch!
    dus doe pas vanaf morgen weer eentje om te kijken of ie op loopt en ga nu vanavond ook aan de klus en dan om de dag!

3. Jabinca

Jabinca Fanatiek lid

25 jul 2013
    1.440
    704
    113
    Vrouw
    Friesland
    Hehe eindelijk ongi over, lekker op tijd aan de klus en hopelijk goed uitkomen voor me ei.

4. Sharon01

Sharon01 Actief lid

21 dec 2010
    394
    6
    18
    Al sinds april 2013 bezig voor tweede. Nu in medis
    Overijssel
    Goeiemorgen,

Vind die sperma ook vreselijk! Voel me zo vies dan! Douchen helpt dan idd weinig. Ik lek meestal uit op de wc en plas eigenlijk altijd na die tijd.. Zal dat niet slecht zijn?

Wij doen het ook elke dag tijdens ovulatie, maar hoor iedereen dat dat niet uit maakt als sperma goed is? Moeten wij het dan om de dag doen omdat vl waarschijnlijk slecht zaad heeft?

5. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    ik hoor en lees dat om de dag beter is als elke dag om het zaad juist van betere kwaliteit te houden!

6. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem

succes!!

7. Momma

Momma Actief lid

9 mei 2013
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik voel duidelijk mijn ei altijd maar bij mij is het probleem dat ik 5 dagen ongeveer zeurend pijn heb! Vandaar deze maand voor het eerst ovutesten.

8. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Het is beste om na gemeenschap te gaan plassen overigens. Verkleind de kans op een blaasontsteking. Er Blijft wel genoeg achter denk ik zo!

9. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.533
    5
    38
    Hier ook goed aan de klus geweest al. Ik denk mijn ei vandaag te hebben :)

10. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Hoi dames,

Gisteren dus nog geen knal test maar ik heb me daar een pijn gehad!!! Alsof mn eierstokken eruit hingen :(
    Heb echt krom gelopen en met een kruik op bed gelegen. Zou mn ei dan toch geweest zijn ondanks de testen of hebben jullie ook altijd vooraf zoveel pijn.

Klussen zat er dus niet in gisteren,ging echt niet! Ml had trouwens last van een bal,alsof die gedraaid was... Twee sukkeltjes hier op de bank dus ;)

11. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Ik lig trouwens heerlijk met dochter uit te slapen maar volgens mij heeft ze een enorme poepluier :D haha stinken!! Maar vind t sneu om dr wakker te maken :)

12. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    herkenbaar!!! heb ik ook! nu zelfs al!

ukkie balpijn omg!!!!! pijnlijk!!!!
    vanavond dan maar aan de klus zou ik zeggen

wij beginnen vanavond ook maar aan ons omdedagklussenvooreenbeeb ronde!!!!!

13. Sharon01

Sharon01 Actief lid

21 dec 2010
    394
    6
    18
    Overijssel
    Ja dat heb ik ook gelezen. Maar men zegt hier ook, als het sperma goed js dan maakt het niet uit als je elke dag dus. Wel als vl slecht sperma heeft? Maakt me zo onzeker. Denk deze maand maar om de dag dan.

14. Sharon01

Sharon01 Actief lid

21 dec 2010
    394
    6
    18
    Overijssel
    Ik ken het. Lig elke maand krom vd eipijn. Gelukkig hebben wij daarvoor meestal nog geklust. Jullie ook? Hoe voel je je nu? Ik neem ook altijd twee paracetomol en kruikje en ga lkkr liggen..

15. Momma

Momma Actief lid

9 mei 2013
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja! Ik dus ook pijn rn pech denk dat deze ronde zeker geen positieve wordt maandag had ik een knaller hadden VL. En ik ruzie niet kunne klussen hahaha gisteren weer een knaller lag ik krom van de pijn dus weer niet geklust! Pfff ga vandaag weer testen maar denk als we vandaag klussen dat het al te laat is. Vandaag weer testen en hoe dan ook klussen. Maar vrees dat het al te laat is helaas. Volgende ronde weer. Echt zwaar kut baal nu nog. En geb. nog steeds ovupijn al 3 dagen dus.

16. Pandorabeads

Pandorabeads Actief lid

14 mei 2011
    361
    0
    0
    Verpleegkundige
    Friesland
    Iedereen succes met de 'klusdagen'! Ik had me voorgenomen er niet teveel druk op te zetten, maar merk dat ik toch weer plan wanneer het vruchtbare dagen zijn en wat mijn nod is. Spannend!

17. toonie

toonie Actief lid

9 apr 2014
    213
    0
    0
    Voorschoten
    @Pamela1203. Ja helaas wel.Bij mij begint het een of twee dagen van te voren al.Knallende koppijn.En dan de eerste dag nog.Daarna zakt het weer af.
    @MvanL. Wij doen het om de dag. Sperma blijft in een goede omgeving wel een tijdje in leven.

18. toonie

toonie Actief lid

9 apr 2014
    213
    0
    0
    Voorschoten
    Pff ik zie jullie al over jullie ei praten, terwijl ik nu net niet ongy meer ben. Vanaf eind volgende week kunnen wij pas gericht gaan klussen. 30 april is pas m'n ei.....

19. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Hier dus echt 3 dgn helse hoofdpijn! Vanmorgen bij huisarts geweest en met de kinderwens vond hij het moeilijk iets voor te schrijven. Krijg nu naproxen! Ik moest alleen wel zeker weten dat ik niet zwanger was als ik ze ging slikken maar aangezien ik bij een zwangerschap geen hoofdpijn heb is dat niet zo moeilijk!
    Ik verwacht ook pas volgend weekend mijn ei!

20. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Vraagje aan de ervaren ovulatietesters: gisteren een test gedaan en een zichtbaar tweede streepje, daarnet een gedaan en tweede streepje nauwelijks zichtbaar. Schommelt je lh zo erg?? Het is nu nog te vroeg met een positieve test maar wilde eens kijken wat het deed!

Deel Deze Pagina