NOD Lijst 1 t/m 15 mei 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door Bbtje, 25 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Dat kan inderdaad heel erg schommelen! Ik zal ff een foto zoeken van mijn rijtje vorige ronde...
    Edit: check mijn album feb 2014. De foto's zijn helaas niet zo duidelijk (ben geen goede fotograaf :))

2. MamavanDaisy

MamavanDaisy Fanatiek lid

28 mei 2012
    1.051
    0
    0
    huismoeder
    Dokkum
    Hoi iedereen, ik vroeg me af of ik me bij jullie mag toevoegen! :)
    Ik zit in mijn derde cyclus na stoppen van pil, na gebruik van nog geen jaar.
    Mijn eerste cyclus heel wat ontpillingsverschijnselen gehad
    waardoor we echt dachten dat het al raak was!.. mijn eerste kindje was ongepland door de pil heen, mijn tweede was direct raak na verwijderen van koper spiraaltje! Het heeft dus altijd meegezeten qua zwanger worden ;)

Deze poging is alleen met een andere partner....

Mijn cyclussen zijn altijd zo'n 28 dagen geweest behalve de eerste na stoppen van de pil, mijn eisprong verwacht ik de 22e en mijn nod zal 6mei zijn.

Bij mijn vorige zwangerschap heb ik ook mee gekletst met dames op de forums van zwangerschapspagina ik heb daar veel plezier aan gehad dus wilde ik er toch weer mee gaan beginnen.

Oja ik wil jullie allemaal heel veel succes wensen bij het zwanger worden en hoop dat jullie allen snel een goede zwangerschap zullen hebben!

Liefs melanie

3. Momma

Momma Actief lid

9 mei 2013
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames ik heb al 3 dagen een knal ovutest streep! Kan het zijn dat mij. Ei nog niet gesprongen is of is het ook mogelijk dat het gesprongen is maar de test kan blijven knallen??

4. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Geen idee maar ik zou lekker blijven klussen :)

5. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Ik heb het gezien. Ik twijfel een beetje wanneer te beginnen. Vorige maand op dag 13 begonnen en op dag 17 een knaller maar heb geen idee van mijn cyclus (tijdens spiraal 25-37 en bijna iedere maand verschillend). Wat denken jullie??

6. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Vandaag dag 20, nog geen ei gespot, pffff duurt lang :(

7. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    @mamavandaisy. Welkom hier en succes! Toch weer spannend allemaal he

@momma. Je ei is gesprongen wanneer je testen lichter worden na een knaller. Dus in jouw geval nog niet.

@pamela. Ik zou op dag 13 beginnen dan zul je hem niet missen.

@noralie. Ja soms is het wachten op je ei net zo vervelend als het 'gewone' wachtbankje... Hopelijk komt ie nu snel!

8. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Ja mijn wachtbankje na mijn ei duurt tussen de 10 en 11 dagen, das dan wel weer fijn

9. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Loopt mooi op lijkt me :D

10. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Morgen je knaller over 2 dagen je eisprong :D

Net getest en de mijne is ook zo donker als jou.... Over 2 dagen ook mijn eisprong jeeee :D

11. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Hoi ,

Mag ik me hier ook aanmelden? Vandaag ongesteld geworden na de 1e ronde.

Ik ben Julia88, 25 jaar, 2e ronde voor 1e kindje. NOD is 14 mei.

12. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Er zijn al aardig wat meiden die op zoek zijn naar hun ei :) hier zit ik pas op dag 5 en nog steeds ongesteld word gelukkig al minder. Verder ben ik lekker in de tuin bezig geweest, plantjes gekocht enzo. Binnenkort wordt de buiten kant helemaal geverfd en als dat klaar is eindelijk aan de voortuin beginnen die moet opnieuw helemaal worden aangelegd..

13. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hoi dames, ik wil me hier ook weer melden.
    nijntje27, 32 jaar ronde 3 voor een 3e kindje. Nod 15mei

14. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik dacht dat ik van het bloeden af was, vandaag alleen een bruine streep. Krijg ik net last van mijn been en ineens weer helderrood. Hoelang duurt dit? Of is daar niet echt een regel voor? Vrijdag begon het bloeden, sinds maandag heb ik alleen bruin.

15. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Ikzelf heb 2 weken wat bloed verloren... Dan weer een aantal dagen niets en toen weer een beetje rood/bruin. Sterkte ermee Smnee

16. MvanL

MvanL Bekend lid

24 sep 2013
    993
    0
    0
    @toonie , tnx ik twijfel altijd want je weet niet waar je goed aan doet, want als mijn lichaam misschien niet de goede omgeving is is het misschien beter het iedere dagtce doen maar als zijn zaad niet van goede kwaliteit is dan ist weer slimmer om het om de dag te doen, mja aangzien we pas in ronde 4 zitten weten we zelf niet hoe of wat en doen we eik maar wa hahah

@momma vorige maand had ik 4 dagen een dikke streep, wist ook niet wat ik er mee aan moest maar heb me suf gekkust hahahaa mij foppe ze nie :p hahaha

@noralie87 hoop dat je cyclus snel weer wat korter word! Dan is het wachten ook wat beter te handelen, je kan beter veel dagen erna hebben en weinig ervoor of 50/50 dan heeft je eitje meer tijd en dus een betere kans om zich goed te nestelen", misschien eens teunisbloem olie proberen? Hoor er veel positieve verhalen over wat betreft betere cyclusen, zelf geen ervaring gebruik alleen tarwekiem voor betere innesteling

@smnee , dat wel egt k*t als je net denkt ervanaf te zijn! Sterkte ermee! Hoop dat het snel ophoud

17. Smnee

Smnee Niet meer actief

Oke dan is het niets ernstigs gelukkig. Dankje. Begint mijn cyclus nu ook pas als het bloeden helemaal over is? Ik kan het morgen wel aan de gynaecoloog vragen hoor, maar als iemand een antwoord weet hihi. :)

18. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Ik heb de eerste dag van de mk gewoon als eerste cyclusdag gerekend. Zo kwam ik op dag .17 mijn ei tegen en dat was zoals altijd.

19. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Ik had na mijn miskraam een cyclus van 49 dagen. 3 dec. was het vruchtje eruit gekomen. 18 dec. had ik nog een licht positieve zw-test en stopte het vloeien. Had toen een gemiddelde cyclus van 35 dagen, dus bij mij kwam mijn cyclus ongeveer na 2 weken weer op gang na het laatste vloeien... Had overigens pas op dag 42 een positieve ovutest dus mijn ei heeft er 3 weken over gedaan toen.

20. Smnee

Smnee Niet meer actief

Hmm ik heb normaal ook rond dag 17 mijn ei.. Ik ga vanaf morgen wel temperaturen en even testjes halen om het hcg te checken. Wil nu graag verder en dit afsluiten!

Deel Deze Pagina