Ik ben er zwanger mee geworden vorige maand. Het is fijn als je zelf wat droger bent. Wij gaan er deze maand mee verder.
Ik heb er een proefmonster van gekregen. Ga het deze maand rond mijn ovulatie proberen.. Ben benieuwd!
Hanneke, je kunt ook jezelf op de lijst zetten. Bbtje werkt de lijst eens in de paar dagen bij. Ik weet niet hoe dat werkt met die lijsten aanpassen helaas.
helaas hier idd herkenbaar..... word daar intens verdrietig van en geirriteert maja als je dat uit word het alleen maar rotter dus afgesproken hem hem niet met mn eisprong en ovu testen mee te sleuren en het dan rond die periode om de dag te doen! het lukt dan ebter als dat ik hem overal in betrek en tja dan is de klus soms wat minder romantisch en inspirerend maar soms ff snel en tja alles voor n tweede beebje moet wel zeggen (afkloppen) dat wij hier de eerste 2 a 3 maanden 'last' van hadden maar nu gelukkig niet meer!!!!! succes meis!
Goedemorgen meiden!! Tijdje afwezig geweest maar hier ben ik weer en klaar om vandaag aan mijn 1e ovulatietest te beginnen spannend! Even een (raar ) vraagje welke ik niet beantwoord krijg met de bijsluiter van de kruidvat testen: - Testen jullie altijd met het staafje in de urinestraal of kan je urine ook gewoon opvangen in een bakje (zoals bij een zwangeschaptest)? Ben namelijk niet zo een straler!! hahahah Thanks!
ik doe het altijd met mijn action testen die hetzelfde werken in n bakje opvangen ik vind t zo n gehannes met eroverheen plassen! niet te doen!!!!
Ja hoor ben alleen nog erg moe dus het is toch een aanslag op je lijf. en ben zoekende naar het goude ei
Ja goed, de echo wees uit dat ik schoon ben. Mijn baarmoederslijm vlies was bijna 1 cm en een eicel kwam met een dag of 4/5 vrij zei ze. Maar ze was geen kenner op dit vlak dus even een slag om de arm Lekker blijven testen zei ze.
kellyk!!! Had niet verwacht jou hier terug te zien Wat rot voor je... bah Nou, volgende keer moet het maar een plakkerd worden!!
Oo je wist het nog niet sorry wilde je niet alten schrikken! Ja helaas met 5 wkn , maar ik ben posi hoor! Niet voor niks een mk hop door naar het volgende. Neus de goede richting in! Nu nog mijn ei zoeken...
Nou meiden, hier is die dan (zie bijlage). Heb ik nou al meteen mij ei gevonden?? Of heb ik de test nou niet goed gedaan? Controlestreepje is niet over het gehele streepje even donker. Of lijkt dat maar zo? @kellyk - wat goed van je dat je meteen weer zo positief bent Doe ik jou niet na hoor! Het gouden ei komt eraan
@lita. Welkom hier! Je test kan nog donkerder denk ik. Mss vanavond nog even testen? @kellyk. Ik vind het echt knap van je dat je zo positief bent! Fijn dat je schoon bent. Nu lekker aan de klus en dan hopen op een plakbeeb! Wbt midstream testen, ik ben altijd bang dat ik ernaast pies hihihi Ik vang het dus ook meestal op. Vorige maand een midstream zwangerschapstest gedaan want ik wilde niet dat mijn man wist dat ik voor nod testte
Dankje allemaal! Ja sippe daar hebben we allemaal niks aan toch! Is ook niet wat ik mijn dochter mee wil geven in het leven, hop kin omhoog en door. En als ik zit te sippe heeft mijn man dadelijk ook geen zin meer om door te gaan hé, dan denkt hij.....tis goed dadelijk krijgt ze weer een mk en zit ik weer met een hoopje ellende. En dat zou ik heel goed snappen. Gewoon genieten....lekker wijntje toastje en een lekker filmpje daar knap ik echt van op! Fijn weekeind allemaal en hopelijk veel goude eitjes! Die van mij komt eraan want heb last van mijn buik..... xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
♥ NOD-Lijst 1 t/m 15 Mei 2014 ♥ 1. (8): Noralie87, 26 jaar, 8e ronde (4e ronde na MA), 1e kindje Mandy3, 24 jaar, ronde 4, 1e kindje Momma, 29 jaar, ronde 4, 1e kindje Dana1989, 25 jaar, ronde 4 na MA, 1e kindje Lizanne84, 29 jaar, ronde 13, 2e kindje Ukkie1985, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje Leolientje, 27 jaar, ronde 8, 2e kindje Vosje84, 30 jaar, ronde 2, 2e kindje 2. (2): Ik87, 26 jaar, ronde 14 (maand 18), 1e kindje Pandorabeads, 30 jaar, ronde 2, 2e kindje 3. (3): Arendje - 24 jaar, ronde 7, 1e kindje MvanL , 24 jaar, ronde 4, 1e kindje Elfenprinses, 34 jaar, ronde 9 (3e na mk), 1e kindje 4. (1): Asun, 30 jaar, 5e ronde, 2e kindje 5. (2): noamy, 33 jaar, ronde 6, 2e kindje Sharon01, 25 jaar, ronde 12 (ronde 2 na hysteroscopie), 2e kindje 6. (6): Mamatje89, 24jaar, ronde 3, 2e kindje Lita, 27 jaar, ronde 4 na ma/mk, 1e kindje Mystiek, 29 jaar, ronde 7, 1e kindje Bambe, 26 jaar, ronde ?, ? kindje Jabinca, 25 jaar, ronde 12, 1e kindje Desiree92, 21 jaar, ronde 8, 1e kindje 7. (2): JMay, ? jaar, ronde 5, 2e Kindje Maartt, 27 jaar, ronde 2, 2e kindje 8. (2): Adriana85, 28 jaar, ronde 6, 2e kindje Pamela, 33 jaar, ronde 2, 4e kindje 9. (3): Suli, 33 jaar, ronde 1, 3e kindje Roodkapje 88, 25 jaar, ronde 3, 1e kindje AzA, 28 jaar, ronde 5, 1e kindje 10. (2): Marlijn82, 26 jaar, ronde 5, 2e kindje Chntl, 22 jaar, ronde 44 (2e iui), 1e kindje 11. (6): nibble, 24 jaar, ronde 3, 1e kindje boesje, 37 jaar, ronde 10, 2e kindje Faylin, 30 jaar, ronde 2, 2e kindje Renske76, 37 jaar, ronde 5, 2e kindje B0otjuh, 24 jaar, ronde 2, ? kindje mamasmeisje, 30 jaar, ronde 12, 2e kindje 12. (0): 13. (1): Zally, 33 jaar, ronde 2, 3e kindje 14. (2): Toonie, 32 jaar, ronde 3, 3e kindje Julia88, 25 jaar, ronde 2, 1e kindje 15. (2): nijntje27, 32 jaar, ronde 3, 3e kindje 4dogs82, 32 jaar, ronde 27, 1e kindje Datumloos (10): Hanneke, 27 jaar, ronde 4, 1e kindje Julia80, 33 jaar, ronde 4, 2e kindje, MMM (clomid) Jolien91, 22 jaar, ronde 4, 1e kindje ks2011, ? jaar, ronde 8, 2e kindje Kellyk, 33 jaar, ronde 1 (na mk), 2e kindje Goldfishie, 32 jaar, ronde 14, 1e kindje Smnee, 22 jaar, ronde 21 (1e na 2e mk) 1e kindje, MMM Flora01, 25 jaar, ronde 12 MMM, totaal ronde 17, 1e kindje Starry, 29 jaar, 2e kindje, ronde 9 na v.mk, 2e IUI MamavanDaisy, ? jaar, ronde 3, 3e kindje Buiten de lijst (2): Bbtje, 25 jaar, 3e ronde, 1e kindje (NOD 22 april) Lien81, 33 jaar, ronde 12, 2e kindje Totaal: 54 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (4), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum en onder bij totaal van alles ook.