Misschien heel stom, maar vorige ronde was die echt knal. Dat is de eerste foto.. Tweede is van vandaag. Das de eerste die ik heb gedaan.. Zit op cd 12.. Btj vroeg ei dus... Vanavond geklust. Moet het dan morgen ook? Of gewoon lkkr zondag doen? Om de dag ivm zaad van m'n vriend?
Mag ik op de lijst ajb Saraken, 26j, 2de kindje, nod 12/5 De vierde ronde. Woppa we gaan ervoor Succes dames!
Ik denk toch dat mijn eitje nog even verstopt blijft met deze paasdagen wel al lichte krampjes maar geen vruchtbaar slijm en geen positieve test of iets wat er op lijkt dus helaas de 28 dagen cyclus was maar 1 malig denk ik haha dus nu even geduld Wel natuurlijk al om de dag aan de klus maar dat is nooitgdeen straf
Hoi allemaal, hier zondag onze 4e IUI, mag ik met jullie mee kletsen? mamalucy, 25jaar, 1e kindje, ronde 20mmm, nod 4 meu
Zit te denken om vanwege mijn korte cyclus toch maar eens ovulatietesten te gaan gebruiken, of is dat alleen handig bij een lange onregelmatige cyclus? Ik voel m'n eisprong, maar ben benieuwd of het ook echt m'n eisprong is...... Ontpillen duurde ook maar 22 dagen en afgelopen cyclus was 21 dagen. Bij de eerste heb ik nooit ovulatietesten gebruikt.
Kunt het altijd een ronde proberen en dan kijken of je het zelf vind Ik heb een redelijke regelmatige cyclus opzig wel maar vind het toch fipjn geeft wat zekerheid en ook ik voel mn ei erg goed maar is toch ff een bevestiging
Net getest geen ei Had het eigenlijk wel verwacht pfff tegenvaller zeg! Maar goed het gem. na mk is op dag 20 dus heb nog wel even te gaan dan. Ik heb wel al een beetje vruchtbaar slijm dus gok toch met pasen dan. Maar goed dan toch misschien met pasen? Ooooo ik hoop dat het niet lang meer duurt hoort, je wordt er best onzeker van zo na een mk.
Had ook een week langere cyclus kellyk(zie onderschrift, maakt je misschien onzeker maar is heel normaal. Geduld hebben, ik weet dat dat makkelijker gezegd dan gedaan is, maar ook hier kom je wel weer doorheen.
♥ NOD-Lijst 1 t/m 15 Mei 2014 ♥ 1. (8): Mandy3, 24 jaar, ronde 4, 1e kindje Momma, 29 jaar, ronde 4, 1e kindje Dana1989, 25 jaar, ronde 4 na MA, 1e kindje Lizanne84, 29 jaar, ronde 13, 2e kindje Ukkie1985, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje Leolientje, 27 jaar, ronde 8, 2e kindje Vosje84, 30 jaar, ronde 2, 2e kindje Rachh, 24 jaar, ronde 7, 1e kindje 2. (2): Ik87, 26 jaar, ronde 14 (maand 18), 1e kindje Pandorabeads, 30 jaar, ronde 2, 2e kindje 3. (3): Arendje - 24 jaar, ronde 7, 1e kindje MvanL , 24 jaar, ronde 4, 1e kindje Elfenprinses, 34 jaar, ronde 9 (3e na mk), 1e kindje 4. (2): Asun, 30 jaar, 5e ronde, 2e kindje mamalucy, 25 jaar, ronde 20, 1e kindje MMM 5. (2): noamy, 33 jaar, ronde 6, 2e kindje Sharon01, 25 jaar, ronde 12 (ronde 2 na hysteroscopie), 2e kindje 6. (6): Mamatje89, 24jaar, ronde 3, 2e kindje Lita, 27 jaar, ronde 4 na ma/mk, 1e kindje Mystiek, 29 jaar, ronde 7, 1e kindje Bambe, 26 jaar, ronde ?, ? kindje Jabinca, 25 jaar, ronde 12, 1e kindje Desiree92, 21 jaar, ronde 8, 1e kindje 7. (2): JMay, ? jaar, ronde 5, 2e Kindje Maartt, 27 jaar, ronde 2, 2e kindje 8. (2): Adriana85, 28 jaar, ronde 6, 2e kindje Pamela, 33 jaar, ronde 2, 4e kindje 9. (4): Suli, 33 jaar, ronde 1, 3e kindje Roodkapje 88, 25 jaar, ronde 3, 1e kindje AzA, 28 jaar, ronde 5, 1e kindje Rimase, 33 jaar, ronde 2, 2e kindje 10. (2): Marlijn82, 26 jaar, ronde 5, 2e kindje Chntl, 22 jaar, ronde 44 (2e iui), 1e kindje 11. (6): nibble, 24 jaar, ronde 3, 1e kindje boesje, 37 jaar, ronde 10, 2e kindje Faylin, 30 jaar, ronde 2, 2e kindje Renske76, 37 jaar, ronde 5, 2e kindje B0otjuh, 24 jaar, ronde 2, ? kindje mamasmeisje, 30 jaar, ronde 12, 2e kindje 12. (2): Hanneke1986, 27 jaar, ronde 4, 1e kindje Saraken, 26 jaar, ronde 4, 2e kindje 13. (1): Zally, 33 jaar, ronde 2, 3e kindje 14. (2): Toonie, 32 jaar, ronde 3, 3e kindje Julia88, 25 jaar, ronde 2, 1e kindje 15. (2): nijntje27, 32 jaar, ronde 3, 3e kindje 4dogs82, 32 jaar, ronde 27, 1e kindje Datumloos (9): Julia80, 33 jaar, ronde 4, 2e kindje, MMM (clomid) Jolien91, 22 jaar, ronde 4, 1e kindje ks2011, ? jaar, ronde 8, 2e kindje Kellyk, 33 jaar, ronde 1 (na mk), 2e kindje Goldfishie, 32 jaar, ronde 14, 1e kindje Smnee, 22 jaar, ronde 21 (1e na 2e mk) 1e kindje, MMM Flora01, 25 jaar, ronde 12 MMM, totaal ronde 17, 1e kindje Starry, 29 jaar, 2e kindje, ronde 9 na v.mk, 2e IUI MamavanDaisy, ? jaar, ronde 3, 3e kindje Buiten de lijst (3): Bbtje, 25 jaar, 3e ronde, 1e kindje (NOD 22 april) Lien81, 33 jaar, ronde 12, 2e kindje Noralie87, 26 jaar, ronde 8 (4e ronde na MA), 1e kindje (NOD 29 april) Totaal: 58 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (5), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS IN KLEUR DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum en onder bij totaal van alles ook. Volgens mij heb ik iedereen gehad, ben ik je vergeten geef het dan even aan.
Denk dat je ei dan ff later is inderdaad. @smnee hoe gaat het met je ? Of is dat een hele domme vraag .
Denk dat mijn ei idd geweest is. De bovenste is van eergister avond De tweede van gister avond En de derde van net. Had vanochtend ook tot een uur of 12 vervelende buikpijn kon moeilijk rechtop lopen. En het gekke..ik heb altijd spierpijn na of tijdens de eisprong in mijn benen en liezen
Domme vragen bestaan niet . Ik voel me wonderbaarlijk genoeg heel goed. De eerste 3 dagen heb ik heel veel gehuild en het weekend veel gevloeid. Het vloeien is over, lichamelijk voel ik me goed.. En ergens heb ik er vrede mee. We hebben een chromosomentest in gang gezet, over drie weken verwacht de gynaecoloog dat ik na mij eisprong zit en word mijn progesteron geprikt, amhwaarde (voorraad eicellen) en de schildklier. 24 juni heb ik weer een afspraak, dat is na onze trouwdag 3 jaar terug en zijn we dus ook 2 jaar bezig voor ons kindje... Dan hopelijk snel geluk! Ik voelde me wat schuldig, de vorige keer heb ik maanden last gehad van verdriet en boosheid en nu niet. Mijn moeder zei dat het is omdat ik me toch vast voorbereid op de tijd die nu weer gaat komen. Zwanger worden gebeurd bij ons niet 1 2 3... Dat kan maar zo weer een jaar duren.
Ja weet ik normaal dag 10 al posi test. Morgen gewoon weer opnieuw testen Fijn dat het goed met je gaat!
Fijn dat je je nu op zich veel beter voelt. Het is ook niet niks allemaal Ook wel weer spannend lijkt me al die onderzoeken maar goed jullie zijn waarschijnlijk allang al blij dat julkje geholpen worden. Het is toch een beetje een vraagteken lijkt mij..van waar gaat het fout ? want zwanger worden kan dus blijkbaar wel alleen het zwqnger blijven gaat mis Is er ook al eens gekeken naar je b12 ? Hoop dat je nu snel weer zwanger bent en vooral dat je zwanger blijft.