NOD Lijst 1 t/m 15 mei 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door Bbtje, 25 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MvanL

MvanL Bekend lid

24 sep 2013
    993
    0
    0
    Damn bij een cyclus van 28 dagen zou vandaag mn ei moeten zijn maar helaas nog niks op de testen te zien
    We wachten maar weer verder
    Vanavond een feestje en met nog geen ei in zich betekend dat maar 1 ding laat de wijn maar komen!!!

Fijn paas weekend allemaal en voor de klussers veel klus plezier !! Wij klussen gewoon nog lekker om de dag door :p

2. Elfenprinses

Elfenprinses Actief lid

27 jan 2014
    248
    1
    16
    Zuid West Brabant
    @Smnee, dat had ik ook. Van de 2e had ik, leek het wel, minder verdriet. Maar daar had ik dan wel weer een schuldgevoel over. Ik dacht dat het kwam doordat het de 1e x een bbz was, ik verder was en het langer heeft geduurd. Maar nu denk ik dat het kwam doordat ik me, zoals je moeder zei, erop in had gesteld dat het mis kon gaan. Nu ben ik alleen heel bang dat mocht ik weer zwanger worden dat het mis gaat....
    @Kelly, hopelijk vind je snel je ei. Maar het lichaam kan even raar doen na een mk. Ik had zelf dat ik even het vertrouwen in mijn lichaam kwijt was...
    @hier, nog geen eitjes gevonden, maar de test wordt al wel donkerder. Met pasen vrolijk verder met eitjes zoeken;)
    Verder gister uitslag gehad van ons chromosomenonderzoek: bij allebei geen problemen. Dat gaf me goede moed voor de toekomst.

3. kellyk

kellyk Niet meer actief

Het gaat niet goed met me.

Heb ontzettend veel buikpijn rondom baarmoeder en eierstokken.

Heb echo gehad en alles zag er mooi uit dus daar ligt het niet aan.

Zou de aankomende eisprong nu voor zoveel klachten kunnen zorgen? Eerste ei na mk......? Ik heb het nog nooit gehoord jullie?

Als het aanhoud toch maar naar het zh, voel me bar slecht!

4. kellyk

kellyk Niet meer actief

Goed zo! Ben blij voor je....Nouja blij voel me bar slecht.

5. Smnee

Smnee Niet meer actief

Mijn eerste was ook een bbz, dat heb ik altijd al naar gevonden. Als dat gewoon in de baarmoeder zat had ik nu een baby. Ach we zien wat de toekomst brengt, ik houd er maar rekening mee dat zwanger worden nog even gaat duren. Ben zelf wel heel bang nog eens een miskraam te krijgen, dat zal met de keer wel erger worden.
    Fijn dat je een goede uitslag hebt gehad!:)

6. Star84

Star84 Actief lid

29 nov 2011
    404
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi dames, mag ik ook op de lijst?

Star 84, 30 jaar, 2e ronde, 2e kindje
    Zet me maar op datumloos....
    Dit is al 3e forum van deze ronde dus geen idee wanneer nod is. Zit nu op cd46 en nog steeds geen ei.... Heel frustrerend!!

7. Smnee

Smnee Niet meer actief

Hopelijk geeft het wat rust. Als we nu dan telkens pech hebben, is de kans groot dat het straks wel goed gaat. Daar houd ik me maar aan vast.
    Zwanger worden gaat niet makkelijk, maar het gaat wel. We zijn ook beide goed vruchtbaar. B12 is nagekeken, ik heb geen chlamydia gehad en op de echo ziet de baarmoeder e n eierstokken er goed uit. Ik zou een hsg krijgen maar omdat de eileiders waarschijnlijk wel doorgankelijk zijn is die afgezegd.
    Afwachten wat de toekomst brengt. Ik heb me ingesteld op een lange weg naar de volgende zwangerschap dan kan het altijd meevallen.

8. Elfenprinses

Elfenprinses Actief lid

27 jan 2014
    248
    1
    16
    Zuid West Brabant
    had ook veel pijn bij eerste ei na mk. Uiteindelijk constateerde huisarts dat het een verrekt spiertje in mijn buik was ;) (deed wel verrekes veel pijn)
    Als de pijn met pcm nog niet te harden is, zou ik voor de zekerheid idd contact opnemen met zh. Voor hetzelfde geld is het toch bbz...

9. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik heb nooit last van mijn ei maar als jij je heel slecht voelt zou ik er toch ff naar laten kijken. Misschien is er wel iets anders aan de hand?

10. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    @kellyk. Niet herkenbaar. Wat ik wel gehad heb is behoorlijke steken in mn eileider na de s.eks, in de ronde na mijn vmk. Nu, de tweede ronde is dat weer over gelukkig. Zoals anderen ook al zeggen, als het echt veel pijn doet laat het gewoon even checken. Weet je zeker dat het met je eisprong te maken heeft?

@mvanl. Hij kan opeens heel donker worden hoor! Maar je hebt gelijk, geniet van je wijntje en ook van het klussen ;)

@star84. Welkom, hopelijk vind je je ei snel!

@all. Fijn paasweekend :)

11. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Ik had vanmiddag ook spierpijn in benen en liezen, dacht is vast van mijn ei, maar die was gisteren volgens de ovutesten. Achja al was het mijn ei, die is nu dus zeker geweest ;) Op het wachtbankje dus....
    Jij ook succes met wachten...

12. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Na mn bevalling (heb nog een curettage gehad cm placenta die niet loskwam) heb ik bij iedere eisprong enorme pijn. Ibu of paracetamol helpen niet en val dan bijna flauw van de pijn :(
    Dus helaas wel herkenbaar

13. kellyk

kellyk Niet meer actief

Ja ik gok dat het met mijn eisprong te maken heeft;)

14. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Pas goed op jezelf he! En als het niet gaat naar de huisartsenpost. Beterschap!

15. Marlijn82

Marlijn82 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.968
    0
    0
    Overijssel
    Zou fijn zijn kellyk dan id je cyclus niet al te veel van slag.

alle dames die hun ei hebben gevonden veel klusplezier....:D

16. Sharon01

Sharon01 Actief lid

21 dec 2010
    394
    6
    18
    Al sinds april 2013 bezig voor tweede. Nu in medis
    Overijssel
    Heb ook veel eipijn altijd. Gisteren ook gehad.. Kruikje, paracetomol en afleiding.. Dan is het te doen, maar doet wel verrekte pijn :(

Fijn Pasen iedereen!
    Heb mijn ei duidelijk gisteren of vandaag. Dus toch op beide dagen geoefend!
    image.jpg

17. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Hier nog geen ei te bespeuren! Gisteren wel wat waterige afscheiding maar zit ook pas op cd 11, vorige maand op cd 17 mijn ei!

18. kellyk

kellyk Niet meer actief

Nou goede nacht gehad door de paracetamol.

Ik ga zo testen voor mijn goude ei hahaha

19. Marlijn82

Marlijn82 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.968
    0
    0
    Overijssel
    Ik moet ook nog even wachten op mn ei, verwacht hem woensdag of donderdag. Voel hem altijd prima aan dus gebruik deze maand geen ovutesten. Merk wel dat ik er daardoor wat relaxter insta.

20. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Gelukkig voel je je wat beter? Hoop dat je ei eraan komt!

Deel Deze Pagina