Lijkt mee heel heftig om 1 van je ouders te verliezen.. Dan is het nog heel vers inderdaad. Ukkie, heftig dat jij het ook meegemaakt hebt!
Sexen iedere dag?! Gaat hier niet lukken haha VL en ik zullen dat toch nooit gaan dien omdat het echt geforceerd wordt denk ik ! Is nu gewoon leuk maar iedere dag deden wij het toch nooit dus zal erg geforceerd zijn
Mijn moeder is gewoon helemaal veranderd en niet meer de moeder en oma die wij kennen! Ik probeer het zoveel mogelijk los te laten! Hoe moeilijk dat ook is. Haar vriend is ook best ok en super met mijn kinderen en doet dingen wat mijn eigen vader niet meer kon! Alleen mis ik de tijd dat alles nog normaal en vertrouwd was!
Die laatste zin zoooo herkenbaar. Helaas geen tips voor je! Vind het zelf altijd fijn om over die tijd te praten.. Maar heb het idee dat niet iedereen daar op zit te wachten
Ik gelukkig met mijn zusje er goed over praten en wij hebben beide hetzelfde gevoel over deze situatie! Toch praten wij er met onze moeder er ook nog over. Ze heeft nu een relatie met een neef van mijn vader.
@kellyk. Persoonlijk zou ik het niet elke dag doen want zoals al eerder gezegd dat wordt het zo geforceerd. En bij slecht zaad is het ook beter om het om de dag te doen. Maar doe waar je jezelf goed bij voelt @pamela. Is altijd moeilijk als die datum weer in zicht komt lijkt me... Ik heb gelukkig ook nog beide ouders en schoonouders
Kom hier ook weer even koekeloeren.. Lijkt mij ook heftig om een van je ouders te verliezen. Gelukkig heb ik dat nog niet mee hoeven maken. Mijn ouders zijn wel gescheiden, maar dat is natuurlijk niet te vergelijken. Voor ons zijn de klusdagen weer aangebroken. Ik probeer me er niet zo mee bezig te houden en nu niet te gaan klussen omdat het "moet". Maar onbewust ben je er toch wel weer mee bezig. Omdat je weet dat het nu elke keer raak kan zijn.. Volgens mijn banner duurt het nog een aantal dagen.. Maar omdat mijn cyclus voorheen altijd 28 dagen is geweest kan het vanaf nu raak zijn..
Ik heb gelezen dat om de dag beter is na 36 uur is het zaad optimaal Ochtendzaad is ook het beste Weet niet of het waar is of niet maar alle tips neem ik aan
Ook bij gescheiden ouders kan het het gevoel van vertrouwdheid missen. Zelfs m'n vriend zegt dat gescheiden ouders misschien wel net zo erg is. En zijn ouders leven allebei niet meer. Ik herken het ook wel dat hij er met vlagen graag over praat en ik ben dan een luisterend oor. Hij heeft nog een broer maar daar hebben we sinds de geboorte van zoon geen contact meer mee. Kellyk wij doen het ook elke dag rond de eisprong ben ik vorige keer ook zwanger van geworden. Gewoon doen waar je je goed bij voelt. Bij ons blijft het ook elke dag wel leuk hoor.
Hm, ik hoop dat die theorie dan niet waar is, over dat ochtendzaad het beste is. Aan mijn lijf geen polonaise in de ochtend haha! Marlijn82: Zeker dat het gevoel van vertrouwdheid "weg" is. Zeker nu mijn moeder samenwoont in een compleet ander dorp. Het heeft lang geduurd voor ik dat kon accepteren. Zo heb ik mij een tijdje "ingeruild" gevoeld omdat de band tussen haar en mijn stiefzus (bah, naar woord eigenlijk) best sterk wordt. Plus dat je, vooral als kind, je ouders het liefst bij elkaar ziet. Plus dat mijn vader nog in het ouderlijk huis woont en hier dus allemaal herinneringen zijn. Maar als je ouders, of een van je ouders overlijd lijkt me dat nog een stukje heftiger..
gisterr een bijna knal test dus denk vanmiddag een flinke knaller en dan morgen mn ei ben al een week om de dag geklust dus daar gaan we nog gwoon even lekker mee door mn nod mag wel verzet worden naar 7 mei, zou iemnd dit voor me willen doen want ik internet altiijd op tv en anders telefoon dus dat lukt me niet
Dames, ik mag van de lijst af. Zal deze maand toch helaas rood kleuren, hebben niet kunnen klussen helaas.
Om de dag is en leidraad. Elke dag is niet per se slecht... het is het belangrijkst dat het leuk blijft. Er hoeft er maar een bij re zitten he?
Hahahaha moet er zo om lachen! De gyn en vk hebben tegen mij gezegd dat je het best elke dag kunt vrijen rond je eisprong. Dat is dus 4 dagen achter elkaar. 2 voor je ei en 1x op de dag van eisprong en 1x erna voor de zekerheid. Ook de ferti arts vertelde dit. Bij goed zaad is het absoluut geen probleem. Zo ben ik al 3x zwanger geraakt, dus slecht zal het niet zijn. En bij ons is het echt geen moetje! Mijn man maakt mij zelfs in de ochtend wakker.....zo van kom schatje is al weer een dag geleden En ik ben er ook niet vies van...! We liggen allebei echt niet verveeld in bed Maar goed wij doen een week voor ei om de week en als je test positief is 4 dagen achter elkaar. En nogmaals dit advies geldt alleen bij goed zaad hé Ik ga vanmiddag weer ff testen of ie knal is...
Goed idee Kelly. Volgens de gynaecoloog was het zaad van mijn man uitstekend dus ik geef elke dag ook maar eens een kans.