NOD Lijst 1 t/m 15 mei 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door Bbtje, 25 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marlijn82

Marlijn82 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.968
    0
    0
    Overijssel
    Hmmm volgens mij heb ik mn ei ook al gehad. Had gister wat steekjes en krampjes en nu niet meer. Ach we zien wel...

2. Arendje

Arendje Fanatiek lid

30 mrt 2014
    2.124
    634
    113
    Vrouw
    Wat denken jullie? Is eindelijk mijn piek in zicht?

3. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Denk het wel!

4. Arendje

Arendje Fanatiek lid

30 mrt 2014
    2.124
    634
    113
    Vrouw
    Spannend!! Heel veel succes

5. MamavanDaisy

MamavanDaisy Fanatiek lid

28 mei 2012
    1.051
    0
    0
    huismoeder
    Dokkum
    Ben even niet op forum geweest ivm drukke dagen en wauw wat een dames ineens! Leuk! Wens jullie allemaal veel succes! ;)

Hier heb ik momenteel mijn ei... en weer met de overduidelijke klachten. Kan amper lopen en het klussen gisteravond was ook niet echt wat je noemt fijn. Maar goed dat is kwestie van er even doorheen ;)
    Hebben hier veel dames last van? Sinds aantal jaar geloof na mijn eerste altijd de eisprong overduidelijk gevoeld. Komt mooi uit natuurlijk maar fijn is anders.
    Nu weer op naar die spannende wachtdagen! Verwacht nog steeds mijn nod op 6mei! Oudste bijna vakantie dus genoeg afleiding! :)

6. MamavanDaisy

MamavanDaisy Fanatiek lid

28 mei 2012
    1.051
    0
    0
    huismoeder
    Dokkum
    Ben ook verdwenen van de lijst geloof ik...

25jr, 3e kindje, 3e ronde, nod 6mei

7. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Arendje: eitje zeker in zicht, misschien gaat je T morgen knallen en anders de dag daarop.

Ik heb helaas toch weer geen eisprong gehad. Dus wat ik gisteren voelde geen idee. Maar mijn temp was weer hartstikke laag, dus we gaan vrolijk verder met de zoektocht. Dit eitje laat zich moeilijk vinden...

8. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Jeetje Iez jou geduld wordt wel op de proef gesteld zeg! Hopelijk laat hij zich snel vinden!

9. Zally

Zally Bekend lid

3 okt 2012
    602
    1
    0
    Hier ook ei in aantocht voel hem in mijn rug zitten. Is wel vroeg eigenlijk zit op cd11 normaal had Ik ook een cyclus van 28 dagen maar tegenwoordig is die 32 dagen. Nod staat op 13 mei maar als ei nu al springt is dat wel een paar dagen eerder. In ieder geval klussen we vrolijk door en we zullen zien;)

10. kellyk

kellyk Niet meer actief

Zo iedereen heeft bijna zijn ei in zicht maar ik nog niet hoor:(

Pijn aan de linkerkant is weg dus misschien had ik gisteren een hele korte piek waardoor ik hem net heb gemist?? Geen idee namenlijk.

Ik ga zo nog een keer testen..........pff die zou toch echt knal moeten zijn onderhand zég!

Ik ga om half 11 testen.......please be knal!!!

11. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Ja, dat zeker, al cd 41. Heel vreemd. Maar ik vind een beetje troost in de wetenschap dat ik naar de fertiliteitskliniek mag in mei.

12. suli

suli Lid

3 apr 2013
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    mezelf even verplaatst naar 6 Mei. Korte cyclus deze ronde..

13. kellyk

kellyk Niet meer actief

Ja laat de boel maar eens goed onderzoeken!

Ik zit ook nog te wachten op mijn eisprong pfff die is echt zoek na de mk.

Ik ga zo testen dus laat het wel weten.

14. Lita

Lita Actief lid

2 mrt 2014
    385
    0
    0
    Ik ga ook vandaag weer een testje er tegenaan gooien kellyk.
    Las trouwens op wikipedia dat de beste tijd om te testen rond 12:00 uur is:
    "Ochtendurine is niet geschikt om mee te testen omdat LH synthetiseert gedurende de nacht. De LH-piek komt pas in de ochtend op gang en het hoogtepunt ligt rond 12 uur 's middags. Dat is het beste tijdstip om de ovulatietest uit te voeren."

Denk dat ik rond 11:30 test (zit dadelijk in een meeting...niet echt handig. haha);)

15. kellyk

kellyk Niet meer actief

O vandaar dat mijn testje dus om 16.00 lichter was. Hmmm wist ik niet dankje!

Nou dan wordt het 11 uur want langer kan ik mijn plas niet ophouden hahah ben voor het laatst geweest om half 9 dus dat wordt dan nijpen hahahaha

16. Lita

Lita Actief lid

2 mrt 2014
    385
    0
    0
    Als je nu 'n plasje doet dan kan je om 11:30 een test doen toch?

17. kellyk

kellyk Niet meer actief

Nee want dan is de plas toch niet van half 12 hahaha
    Ik houd altijd mijn plas zeker 2 uur op en drink niks zodat ik een duidelijk resultaat krijg;)

18. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Ze bedoelt dat als je nu gaat plassen, je over 2 uur weer gaat plassen en dan test!

19. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Haha, ze bedoelt wsl dat je nu best even een extra plasje kan doen en dat het plasje van 11.30 dan nog steeds geconcentreerd genoeg is.
    Ik vind dat je wel heeeeeel erg gefocust bent op die ovutesten hoor. Geef je lichaam ook de kans om even te herstellen van de mk. Je zit nog maar op dag 15! Ik snap heel goed dat je zsm verder wilt maar probeer eens een beetje afleiding te zoeken, je eisprong komt heus wel, echt!

20. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    @mvanl. Vrijgezellenfeestje 4 dagen voor nod? Gewoon een wijntje/biertje drinken! Niet te veel natuurlijk ;)

@maartt. Gelukkig is het nog gelukt :) succes met wachten!

@arendje. Die is al aardig donker! Ik denk morgen een knaller

@flora. Vrijdag iui, spannend zeg! Succes

Aan alle klussers: veel plezier nog
    Alle wachters: ik kom er ook bij, gister en eergister geklust dus nu maar wachten. Hoppaaaaa daar gaan we weer!

Deel Deze Pagina